AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #1 Del Skrevet 23. april 2021 Er dette noe som kan ha noe for seg, eller er det bare tull? Hvilket merke er i så fall best? Ser det finnes flere typer på billigetester.no, og har litt lyst til å prøve, da jeg har litt lite EL-slim.. Men gidder ikke hvis det er bortkasta penger. Noen som har erfaringer? Anonymkode: d8352...a91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #2 Del Skrevet 23. april 2021 Jeg prøvde babyplan sin nå denne perioden så jeg kan ikke egentlig fortelle om erfaring riktig ennå, må vente og se. Men det er absolutt ikke noe tull med sånn type gel. De anbefaler det jo på fertilitetsklinikker ^.^ Jeg er avhengig av glidemiddel så er vel kjekt med disse vennlige typene Anonymkode: c16d3...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karilue Skrevet 24. april 2021 #3 Del Skrevet 24. april 2021 (endret) Jeg har prøvd dette nå de siste gangene. Har ikke blitt gravid enda😩 men tenker det er greit å ha dersom en liker å bruke glid og vil bruke et som er vennlig for spermen. kjøpte hos farmasiet.no, conceive plus Endret 24. april 2021 av karilue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå