Gå til innhold

Verpesyk date, er livredd

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja, var en glipp at jeg fant det ut fordi hun feilsendte en sms

Smsen:

Gikk tom for minipiller i helgen og endelig kom han! Hva tror du sjansen er?

Anonymkode: f2e5a...c7d

Det høres ut som en planlagt hendelse for min del. Bare det at hun skriver ''sjansen'' og ikke ''faren'' viser at hun håper hun traff eggløsningen. Det er likevel bare 20% sjanse selv om hun traff eggløsningen, så håpet er ikke ute for din del.

Men slike kvinner vil jeg holde meg langt unna og jeg sier det som kvinne selv. Det er noe av det verste en kvinne kan gjøre. Hennes handlinger fritar deg ikke for ansvaret å bruke kondom hver eneste jævla gang du har sex som du ikke ønsker skal føre til graviditet. Sprukket kondom er noe man ikke kan beskytte seg helt mot, men gjør ditt for å være ansvarsfull.

Endret av Drizzt
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei 

Anonymkode: 29566...6b9

Ok, de aller fleste kvinner ønsker barn, derfor må menn nesten ta høyde for at kvinner vil ha barn samme hva de sier om saken. Fornøyd?

Anonymkode: cf992...217

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ok, de aller fleste kvinner ønsker barn, derfor må menn nesten ta høyde for at kvinner vil ha barn samme hva de sier om saken. Fornøyd?

Anonymkode: cf992...217

Bedre, i alle fall. 

Anonymkode: 8d8c9...d9f

Skrevet

Dette forholdet høres ikke veldig bærekraftig ut. Er det ikke bedre å avslutte det, så du kan møte noe som er en bedre match for deg?

Og uansett: bruk kondom. Du har like mye ansvar for prevensjon.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at du er som 50% av KGs trådstaretere... Dvs. troll, og/eller 100% tilbakestående. Uavhengig av hva som er tilfellet, så heier jeg på deg, TS.  Vi trenger definitivt ikke flere barn med uskikka foreldre, og "spesielle" gener... :sprettoy: 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor damer på død og liv skal få barn med menn som de ikke har et langvarig og stabilt forhold med? 

Jeg er alenemor, ikke ut av eget valg. Skulle ønske jeg hadde en tilstedeværende far til barnet mitt. Skulle ønske jeg hadde en mann i livet mitt som støttet meg og oppdratt barnet vårt sammen. 
At enkelte kvinner går inn for å bli gravide med vilje skjønner jeg ikke. Stakkars barn som må havne opp i et liv med 2 foreldre som knapt har levd et liv sammen. Ha 2 hjem å gå til istedenfor 1 hjem med en mamma og en pappa. 

Skal jeg ha flere barn blir det med framtidig mann som ønsker å lage et barn med meg. 

Hadde jeg vært deg ts hadde jeg dratt på meg buksa og løpt i andre retningen. Så slipper du å måtte forholde deg til det kvinnfolket resten av livet. 

Anonymkode: 5221f...efd

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Vet jeg er dum som ikke har avsluttet, men hør meg ut.

Begynte å date en dame for litt over tre måneder siden. Hun var morsom, eksentrisk og søt. Hun har et barn med eksen sin, men det her er ting egentlig begynner skurre.

Jeg visste ikke om barnet før etter date og sex, var tilfeldig at jeg fant det ut. Eksen har nesten ikke samvær, er moren hennes som er barnevakt når hun jobber eller er med meg..

Har spurt hvorfor han ikke har det, hun sier det aldri var seriøst. Sa at det var jo trist, man må jo ta vare på barna sine selv om man ikke vil ha det.  Jaaaaaa ikke sant sa hun med det som i ettertid er et ganske rart blikk.

Ble noe senere advart av nevnte eks mot at han dropper minipilla når det passer henne men sier ikke ifra før det er for sent. Jeg ba han la vær kontakte meg mer. Men etter dette fikk jeg store problemer med å få utløsning. Hun prater veldig mye om søsken til barnet hun har og spør meg mye om hva jeg tenker om barn. Har sagt jeg vil ha det i fremtiden. 

Prøvde tone ned datingen og avslutte, men sexen er god og hun vil stadig vekk teste nye ting og teste grenser. Noe som også er et rødt flagg for meg etter så kort tid. Hun har vært ganske sur på meg for at jeg ikke kommer og beskyldt meg for å ikke stole på henne.. klarte for litt siden å ha utløsning allikevel etter noen drinker og har hatt angst etter dette. Er livredd hun lurer meg. Jeg sa jeg ville bruke kondom, hun sa det gikk bra uten. Vet jeg burde brukt det... 

Så smeller bomben idag. Hun har vært tom for pilla og ikke sagt noe. Dette skulle jeg ikke vite, meldingen ble egentlig sendt til en venninne. Hun bortforklarte det med at det var en annen venn som skrev fra hennes men dette er feil.

Nå sitter jeg med angst. Hun har snakket mye om barn, vært veldig needy, forsøkt å få meg til å ha "tabu"sex med henne etc. Nå føler jeg meg virkelig fanget og burde hørt på eksen hennes. Jeg har noe nedsatt sædkvalitet i form av færre spermier og dårlig bevelighet. Forsøkte få barn med eksen min, men det gikk ikke fordi vi måtte ha prøverør.. 

dust. om hun er så crazy og du var redd for at hun skulle bli gravid så kunne du da latt være å ha sex med henne da. Er det mulig. du er redd for at hun skal bli gravid men sexen er så god at det må du ha likevel og så uten kondom til og med? Fins det seriøst så dumme folk?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Vet jeg er dum som ikke har avsluttet, men hør meg ut.

Begynte å date en dame for litt over tre måneder siden. Hun var morsom, eksentrisk og søt. Hun har et barn med eksen sin, men det her er ting egentlig begynner skurre.

Jeg visste ikke om barnet før etter date og sex, var tilfeldig at jeg fant det ut. Eksen har nesten ikke samvær, er moren hennes som er barnevakt når hun jobber eller er med meg..

Har spurt hvorfor han ikke har det, hun sier det aldri var seriøst. Sa at det var jo trist, man må jo ta vare på barna sine selv om man ikke vil ha det.  Jaaaaaa ikke sant sa hun med det som i ettertid er et ganske rart blikk.

Ble noe senere advart av nevnte eks mot at han dropper minipilla når det passer henne men sier ikke ifra før det er for sent. Jeg ba han la vær kontakte meg mer. Men etter dette fikk jeg store problemer med å få utløsning. Hun prater veldig mye om søsken til barnet hun har og spør meg mye om hva jeg tenker om barn. Har sagt jeg vil ha det i fremtiden. 

Prøvde tone ned datingen og avslutte, men sexen er god og hun vil stadig vekk teste nye ting og teste grenser. Noe som også er et rødt flagg for meg etter så kort tid. Hun har vært ganske sur på meg for at jeg ikke kommer og beskyldt meg for å ikke stole på henne.. klarte for litt siden å ha utløsning allikevel etter noen drinker og har hatt angst etter dette. Er livredd hun lurer meg. Jeg sa jeg ville bruke kondom, hun sa det gikk bra uten. Vet jeg burde brukt det... 

Så smeller bomben idag. Hun har vært tom for pilla og ikke sagt noe. Dette skulle jeg ikke vite, meldingen ble egentlig sendt til en venninne. Hun bortforklarte det med at det var en annen venn som skrev fra hennes men dette er feil.

Nå sitter jeg med angst. Hun har snakket mye om barn, vært veldig needy, forsøkt å få meg til å ha "tabu"sex med henne etc. Nå føler jeg meg virkelig fanget og burde hørt på eksen hennes. Jeg har noe nedsatt sædkvalitet i form av færre spermier og dårlig bevelighet. Forsøkte få barn med eksen min, men det gikk ikke fordi vi måtte ha prøverør.. 

Stay away

Anonymkode: a3d2e...b3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...