AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #1 Skrevet 23. april 2021 Vet jeg er dum som ikke har avsluttet, men hør meg ut. Begynte å date en dame for litt over tre måneder siden. Hun var morsom, eksentrisk og søt. Hun har et barn med eksen sin, men det her er ting egentlig begynner skurre. Jeg visste ikke om barnet før etter date og sex, var tilfeldig at jeg fant det ut. Eksen har nesten ikke samvær, er moren hennes som er barnevakt når hun jobber eller er med meg.. Har spurt hvorfor han ikke har det, hun sier det aldri var seriøst. Sa at det var jo trist, man må jo ta vare på barna sine selv om man ikke vil ha det. Jaaaaaa ikke sant sa hun med det som i ettertid er et ganske rart blikk. Ble noe senere advart av nevnte eks mot at han dropper minipilla når det passer henne men sier ikke ifra før det er for sent. Jeg ba han la vær kontakte meg mer. Men etter dette fikk jeg store problemer med å få utløsning. Hun prater veldig mye om søsken til barnet hun har og spør meg mye om hva jeg tenker om barn. Har sagt jeg vil ha det i fremtiden. Prøvde tone ned datingen og avslutte, men sexen er god og hun vil stadig vekk teste nye ting og teste grenser. Noe som også er et rødt flagg for meg etter så kort tid. Hun har vært ganske sur på meg for at jeg ikke kommer og beskyldt meg for å ikke stole på henne.. klarte for litt siden å ha utløsning allikevel etter noen drinker og har hatt angst etter dette. Er livredd hun lurer meg. Jeg sa jeg ville bruke kondom, hun sa det gikk bra uten. Vet jeg burde brukt det... Så smeller bomben idag. Hun har vært tom for pilla og ikke sagt noe. Dette skulle jeg ikke vite, meldingen ble egentlig sendt til en venninne. Hun bortforklarte det med at det var en annen venn som skrev fra hennes men dette er feil. Nå sitter jeg med angst. Hun har snakket mye om barn, vært veldig needy, forsøkt å få meg til å ha "tabu"sex med henne etc. Nå føler jeg meg virkelig fanget og burde hørt på eksen hennes. Jeg har noe nedsatt sædkvalitet i form av færre spermier og dårlig bevelighet. Forsøkte få barn med eksen min, men det gikk ikke fordi vi måtte ha prøverør.. Anonymkode: f2e5a...c7d
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #2 Skrevet 23. april 2021 Ja, særlig... Anonymkode: 8ec3d...a2b 4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #3 Skrevet 23. april 2021 Skriver du bok, TS? Eller tenker du bare med tissen? Anonymkode: 1b6fd...5ec 5
norw Skrevet 23. april 2021 #4 Skrevet 23. april 2021 Tror ikke helt på at noen er så tette nei. Denne kan vi nok med fordel la synke. 2
Gjest RehabilitertIncel Skrevet 23. april 2021 #5 Skrevet 23. april 2021 Du fikk nok av røde flag men ignorerte dem. God sex er tydeligvis den sterkeste kraften i universet
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #6 Skrevet 23. april 2021 RehabilitertIncel skrev (1 minutt siden): Du fikk nok av røde flag men ignorerte dem. God sex er tydeligvis den sterkeste kraften i universet Ja det er dessverre sant og det var dumt. Men saken er at jeg vet det er veldig vanskelig for meg å gjøre noen gravid, og jeg er redd hun skal være gravid for jeg har jo alltid ønsket meg barn.. eller at hun skal lyve og si hun er det. Hun vet ikke om sædkvaliteten min. Anonymkode: f2e5a...c7d
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #7 Skrevet 23. april 2021 Løp! Dama virker jo gal... sånne damer mangler virkelig noen skruer. Anonymkode: 52dee...328 5
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #8 Skrevet 23. april 2021 Virker jo ikke som at dere har tillit til hverandre, så dette er jo et dødfødt forhold. Så får du bare håpe at du ikke har gjort henne gravid. Anonymkode: 7f9d7...959 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #9 Skrevet 23. april 2021 Her må du være sterk og holde kuken i buksa! Hold deg unna denne jenta, ikke si noe om nedsatt kvalitet. Når hun kommer med en baby i julegave, så krever du en dnatest. Anonymkode: 69e2d...a86
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #10 Skrevet 23. april 2021 Det er faktisk ganske mange menn som har vært ute for damer som er mer ute etter et barn enn at et forhold faktisk skal vare. Jeg kjenner selv til 3 menn som har havnet ut for den der og sittet som småbarnsfedre i 40-årene uten å ha ønsket det. Og angret bittert på at de ikke brukte kondom... Nå er 2 av dem veldig glade i barna sine altså, har tatt fullt ansvar selv om det ikke ble varig forhold for å si det sånn. Siste betaler, men har ikke kontakt med barnet. Sannynligvis har det ikke blitt barn TS. men du bør jo dumpe dama. Anonymkode: 4f403...413 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #11 Skrevet 23. april 2021 Alle kvinner vil jo ha barn, så hva vil du ha? En som er ærlig på det eller en som juger om det? Anonymkode: cf992...217
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #12 Skrevet 23. april 2021 Tror du må passe deg litt TS. Hun virker som hun er ute etter et barn til med noen. Plutselig er du pappa til et barn du ikke får bli kjent med. Anonymkode: 9b53b...bf5
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #13 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vet jeg er dum som ikke har avsluttet, men hør meg ut. Prøvde tone ned datingen og avslutte, men sexen er god og hun vil stadig vekk teste nye ting og teste grenser. Noe som også er et rødt flagg for meg etter så kort tid. Anonymkode: f2e5a...c7d Så du blir fordi sexen er god og hun tester nye ting, men dette er ett av de røde flaggene, så egentlig liker du ikke at hun tester grenser? Eller liker du at det er røde flagg? Her motsier du deg selv ganske kraftig... Anonymkode: 7f833...8b7 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #14 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så du blir fordi sexen er god og hun tester nye ting, men dette er ett av de røde flaggene, så egentlig liker du ikke at hun tester grenser? Eller liker du at det er røde flagg? Her motsier du deg selv ganske kraftig... Anonymkode: 7f833...8b7 Nei altså, jeg har ikke sagt ja til de heftige sexgreiene, har følt hun gjør det mer fordi jeg har blitt lunken. Og det har jo gjort meg mer lunken. Har ikke orket svare henne idag. Anonymkode: f2e5a...c7d
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #15 Skrevet 23. april 2021 Hmm... Jeg lurer på hvorfor exen liksom skulle kontakte deg ? Var det for å forklare hvorfor han ikke hadde kontakt med barnet sitt eller var det for å tipse deg om å bruke kondom ? Anonymkode: ca1e3...9f4 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #16 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hmm... Jeg lurer på hvorfor exen liksom skulle kontakte deg ? Var det for å forklare hvorfor han ikke hadde kontakt med barnet sitt eller var det for å tipse deg om å bruke kondom ? Anonymkode: ca1e3...9f4 Han kontaktet meg for å be meg styre unna. Han sa han ikke egentlig var en eks, men en tilfeldig date. At hun var psycho og hadde lurt og løyet. Grunnen til at han visste jeg var hos henne var via en felles bekjent. Anonymkode: f2e5a...c7d
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #17 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Alle kvinner vil jo ha barn Anonymkode: cf992...217 Nei Anonymkode: 29566...6b9 2
Drizzt Skrevet 23. april 2021 #18 Skrevet 23. april 2021 Hun visste hun ikke hadde tatt p-pille og likevel lott deg ha ubeskyttet sex med henne? Hun vil bli gravid. Hvis du vil at hun blir gravid med ditt barn, greit. Hvis ikke - løp og ikke se deg tilbake. 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #19 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han kontaktet meg for å be meg styre unna. Han sa han ikke egentlig var en eks, men en tilfeldig date. At hun var psycho og hadde lurt og løyet. Grunnen til at han visste jeg var hos henne var via en felles bekjent. Anonymkode: f2e5a...c7d Ok , sa får du for en gangs skyld stole på at «svømmerne « dine ikke slo til denne gangen heller . Så drar du deg stille og rolig unna . Det finnes garantert damer som er bedre egnet for deg Anonymkode: ca1e3...9f4 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #20 Skrevet 23. april 2021 Drizzt skrev (36 minutter siden): Hun visste hun ikke hadde tatt p-pille og likevel lott deg ha ubeskyttet sex med henne? Hun vil bli gravid. Hvis du vil at hun blir gravid med ditt barn, greit. Hvis ikke - løp og ikke se deg tilbake. Ja, var en glipp at jeg fant det ut fordi hun feilsendte en sms Smsen: Gikk tom for minipiller i helgen og endelig kom han! Hva tror du sjansen er? Anonymkode: f2e5a...c7d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå