MarianneE Skrevet 30. september 2002 #1 Del Skrevet 30. september 2002 Den største gledesrusen har ikke lagt seg enda....... Hadde et innlegg her for en liten stund siden om hvordan jeg skulle skrive jobb søknad til med arbeider i butikken Glitter. Ved hjelp av dere -kjære medsøstre- fikk jeg skrevet en OK søknad. Var på intervju onsdag 25/9 et intervju som -tydeligvis- gikk bra. Fredag 27/9 ringte telefonen og daglig leder kunne fortelle at jeg hadde fått jobben! Jeg er så glad! Endelig en jobb etter et år som arb.ledig! :D Takk til alle dere som gav et råd- dette er også litt deres fortjeneste!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 30. september 2002 #2 Del Skrevet 30. september 2002 Dette må være deilig for deg. Har selv levert hovedfagsoppgaven i dag, og føler et lite snev av lykke selv. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 30. september 2002 #3 Del Skrevet 30. september 2002 GRATULERER!!!!! Håper du vil trives i nyjobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 30. september 2002 #4 Del Skrevet 30. september 2002 GRATULERER MED NY JOBB DA!!! -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 30. september 2002 #5 Del Skrevet 30. september 2002 GRATULERER!!!! Du får vel ikke personalrabatter på Glitter?? For da blir jeg misunnelig, asså!! :blunke: Håper du vil trives i den nye jobben, må være en deilig følelse å endelig ha jobb etter 1år uten arbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 30. september 2002 #6 Del Skrevet 30. september 2002 Grattis sååååå mye med ny jobb :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 30. september 2002 #7 Del Skrevet 30. september 2002 GRATULERER MARIANNE E :D :D Er det på Arkaden ? Lykke til da. Hilsen Kattepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 30. september 2002 #8 Del Skrevet 30. september 2002 Gratulerer med ny jobb!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 1. oktober 2002 Kattepus: Det er på Down Town!! Om jeg får personal-rabatt? Hm......JEG HÅPER DA ENDELIG DET!!!!!!!! Det som er så morsomt er at butikken åpner ikke før 17/10 (samme dagen jeg begynner) så vi starter butikken helt fra bunnen av. Mer spennende det enn og hoppe rett inn i et ferdig konsept og prøve og komme inn i et nytt miljø. Lurer på om ikke dette kvalifiserer til en real shopping runde? Må jo ha nye klær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 1. oktober 2002 #10 Del Skrevet 1. oktober 2002 Gratulerer!! Høres kjempemorsomt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juli-79 Skrevet 1. oktober 2002 #11 Del Skrevet 1. oktober 2002 Grattis med jobben. Håper du vil stortrives i nye jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 1. oktober 2002 #12 Del Skrevet 1. oktober 2002 Jøss, så kult at de begynner der og da ?! Lykke til :D Kommer sikkert innom en dag .......hihi :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 2. oktober 2002 #13 Del Skrevet 2. oktober 2002 Gratulerer med ny jobb! Du skal ikke se bort i fra at jeg slenger innom en dag - Glitter er nemlig en av mine favorittbutikker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter #14 Del Skrevet 3. oktober 2002 Fikk greie på i går at jeg får 50% rabatt på alt jeg handler der. Så synd........... :blunke: :blunke: Begynner om to uker......hurra :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå