Gå til innhold

Synest du prinsesse Diana var vakker?

1312

Anbefalte innlegg

Gjest Råååsa

Jeg syntes aldri at hun var fin. Rar på håret var hun også. 

Kanskje det var det at hun var kjendis som gjorde at folk ble så betatt av henne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun hadde stil. Så hun var ganske grei.

En creepy ting er i et voldelig bilspill kalt Carmageddon. Er det bokstavelig talt en bilkjører som heter "Die Anna" som høres ut som Diana. Spillet kom ut noen måneder før hun døde.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes hun var ganske pen, men ikke sånn klassisk "fotomodellpen". Men hun hadde et ansikt med sjel og særpreg. Samtidig som hun hadde en utrolig utstråling og en nydelig væremåte. Hun er et godt bevis på at klassisk skjønnhet ikke er det eneste som betyr noe for hvordan du fremstår og blir oppfattet av andre. Og gudskjelov for det! 

Anonymkode: ea8be...617

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Nei jeg syntes ikke det på den tiden hun levde, husker at jeg ikke skjønte helt greia med henne, helt normal, men sammenlignet med Charles var hun jo en skjønnhet.

Anonymkode: 33362...506

👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

helt ordinær. Veldig spesielle øyne der så mye av "hviten" syntes, jeg syntes ikke det er så pent, men mange syntes visst at hun hadde veldig vakre øyne...

Anonymkode: 14458...845

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, spesielt øyene og kroppen.  Men likte aldri håret og tror hun hadde kledd lengre hår bedre.  Hun så kjerring ut allerede når hun var 25, men moten var jo litt sånn da.  Frisyren da hun giftet seg er helt merkelig,  svær lugg som henger rett ned 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På den tiden, i den målestokken var hun flott. Ikke klassisk vakker, men flott. Se bort fra frisyren som var moderne på den tiden. Samme med kroppen, ikke silikon i bryst eller rumpe. På den tiden var det fint med naturlig kropp, som heldigvis er på vei tilbake. Så hun var flott i den tidens målestokk. 

Anonymkode: dedf2...11b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke klassisk vakker kanskje, men veldig elegant, veldig kvinnelig, høyreist og slank. Og hun utstrålte noe uimotståelig. Hun var sykt empatisk, varm og totalt motsatt av resten av den familien på den tiden.

Anonymkode: 307e3...b9f

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes Diana var pen, men spesielt håret gjorde at hun så gammel ut. 

Anonymkode: df520...51e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun hadde en utrolig vakker utstråling,  og meget god og et varmt hjerte. Så   ja, hun var ei vakker dame ❤

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker både bryllupet og 90-årene, da Diana var voldsomt populær og hun ble ansett for å være ledende innen mote. De første årene etter at hun giftet seg, skulle jo alle ha den blondekrage-blusen, "Diana-bluse". Jeg husker jeg synes de var så utrolig fine! 😛 

Det jeg ikke skjønner, er hvorfor hun alltid hadde så kort hår og "kjerringfrisyre". Hvorfor lot hun aldri håret vokse ut, bli litt mere feminin? Det var da in med langt hår også på den tiden, selv om kort hår på jenter var veldig populært på 80-tallet.

Jeg synes prinsesse Diana var attraktiv og stilig for sin tid. Men direkte vakker vet jeg ikke om jeg ville kalt henne egentlig. Hun var for erkebritisk av utseende til det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde et litt «hestete» ansikt, men hun hadde sjarm og utstråling som kompenserer for å ikke være en klassisk skjønnhet 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, syns hun var veldig pen og hun hadde en fantastisk utstråling. Likte aldri håret hennes da, syns den sveisen var skikkelig kjerring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1312 skrev (21 timer siden):

har opplevd at endel av de jeg snakker med har delte meninger om dette. Bare av ren nysgjerrighet lurer jeg på om hva folk tenker i dag ettersom utseende hennes var en stor snakkis da hun levde? 

Hun var pen og fin, men ikke vakker. Etter min mening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var en prinsesse for sin tid. Hun representerte ikke klesstilen til vanlige folk. Hun kledde seg eldre enn hun var. Syntes allikevel hun var veldig stilig for sin tid. At den britiske kongefamilien er konservative og kler seg deretter er vel som forventet. Hun var en pen dame som hadde tilgang til all verdens garderober og hjelp til sminke/ frisør/styling. Flott dame!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...