MammaMums Skrevet 25. april 2021 #81 Del Skrevet 25. april 2021 Anonyminist skrev (18 timer siden): Nesten det samme her, eller ketogent med periodisk faste, men spiser 2 måltider for og dekke over det jeg føler jeg trenger av næringsstoffer i et spisevindu på 2 timer. ( vanligvis da, nå har jeg vært permittert i 3 måneder så da har det blitt annerledes , men fra mandag er det tilbake på jobb og dette kostholdet) Så gøy å høre😊 Jeg syns det går så utrolig enkelt.. Rart det der... Sender deg en stor klem som har vært permittert😔 Det er vanskelig og stressende😔😔 Så nå heier jeg inn en mer stabil inntektssituasjon for deg, og heier inn å spise en gang i døgnet👏👏 For hvis du føler deg like vel som det jeg gjør- så ønsker jeg det beste for deg👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #82 Del Skrevet 25. april 2021 On 4/24/2021 at 9:07 PM, Anonyminist said: det er utvilsomt slik forfedrene våre levde, og slik vi opprinnelig spiste, da vi var jegere og ikke sankere. Mitt utgangspunkt er også at steinalderkost må være det tryggeste. Det ekskluderer jo meieriprodukter, men som deg trenger jeg også litt variasjon, og da bruker jeg heller noe animalsk enn f.eks brød. Noen planter går an å spise slik de finnes i naturen, spesielt bær (i alle fall for oss her i nord), ellers er jeg skeptisk til ting som ikke er spiselige i sin opprinnelige, ville tilstand. Jeg elsker mandler, men ville mandler kan være svært giftige, derfor tenker jeg at det er tryggest å spise minst mulig av det. Anonymkode: d7d04...d4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #83 Del Skrevet 25. april 2021 Til vanlig spiser jeg aldri senere enn 16-16.30, så jeg har tydeligvis alltid operert med 16:8 diett... Like fullt måtte jeg pent sette meg selv på lavkalorikur i fjor, og gikk ned 18 kilo. Skjønner ikke greia i at 16:8 blir kalt for «faste». Anonymkode: f6284...830 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #84 Del Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Til vanlig spiser jeg aldri senere enn 16-16.30, så jeg har tydeligvis alltid operert med 16:8 diett... Like fullt måtte jeg pent sette meg selv på lavkalorikur i fjor, og gikk ned 18 kilo. Skjønner ikke greia i at 16:8 blir kalt for «faste». Anonymkode: f6284...830 Spiser du fortsatt lavkarbo? Jeg hadde ikke klart å legge om til den livsstilen resten av livet, men 16:8 er mer realistisk for meg. For min del, så har den hjulpet til med at jeg har kuttet ut kvelds . (Alltid spist kvelds som regel). Anonymkode: 3b655...a2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #85 Del Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Spiser du fortsatt lavkarbo? Jeg hadde ikke klart å legge om til den livsstilen resten av livet, men 16:8 er mer realistisk for meg. For min del, så har den hjulpet til med at jeg har kuttet ut kvelds . (Alltid spist kvelds som regel). Anonymkode: 3b655...a2a Nei, jeg spiste lavkalori - ikke lavkarbo. Men var uansett forsiktig med karboene. Men poenget mitt var at 16:8 ikke er noen drømmekur. Man kan fint stappe i seg mer enn nok med kalorier innenfor vinduet, det var jeg et godt eksempel på. Og noen setter jo dette vinduet med spisestopp så sent at de nærmest må ha vært nattspisere for å spare inn et måltid. For de med stor selvdisiplin og både vilje og evne til å ofre noe på veien til en lettere kropp, så er det sikkert fint - men for en som kaster seg over dette og nærmest tror at det skjer noe mirakuløst fordi de ikke spiser i løpet av 16 timer, de vil bare pine seg ned i vekt over samme prinsipp som enhver annen type slankekur, samt i tillegg bli ekstra sultne om kvelden? Det gir ingen mening for meg. Jeg heier fremdeles på livsstilsendring. Anonymkode: f6284...830 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 26. april 2021 #86 Del Skrevet 26. april 2021 Hvis du går opp i vekt, så er det fordi du har overskudd av kalorier du tar. Så i bunn og grunn må du redusere kaloriinntaket eller øke forbrenningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå