AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #21 Del Skrevet 23. april 2021 Ha sex jevnlig. Du får eggløsning før mensen er tilbake, så selv om du ikke har fått mens tilbake igjen enda, kan du allikevel bli gravid. Fullamming er ingen prevensjon, mange som blir gravide mens de ammer nettopp fordi de tror det fungerer som prevensjon. Anonymkode: 8e50d...053 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #22 Del Skrevet 23. april 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Ja der var vel et sån type svar jeg var ute etter hvordan man kjenner eggløsning osv Anonymkode: 0b333...c92 Jeg får sånn eggehvite-aktig utflod (blankt, strekkbart slim) i dagene fram mot eggløsning. I ammeperioden slet jeg mye med at jeg var tørrere enn vanlig (trengte en del glidemiddel), så kontrasten ble veldig tydelig når jeg først fikk eggløsning igjen. Jeg får også ømme pupper mellom eggløsning og mens, så det var det andre tegnet på at syklusen var på vei tilbake før mensen faktisk kom. Men, i det store og hele er det jo bare en måneds forskjell om dere treffer første eggløsning kontra neste, og den neste kommer til å være mye enklere å forutse siden du har hatt mensen en gang først. Så jeg ville egentlig bare hatt regelmessig sex og ikke stresset så veldig med å finne den eggløsningen. De aller, aller fleste bruker uansett noen måneder på å bli gravide selv om de prøver aktivt og treffer eggløsning. Anonymkode: 960be...26b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå