AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #1 Del Skrevet 22. april 2021 Hva tenker dere? Jeg skal starte i ny jobb å får derfor tilbud om å ta vaksinen.. Men jeg vet ikke om jeg tørr.. Vi prøver å bli gravide nå, har ingen barn fra før. Og er redd vaksinen skal gjøre sjansen for å bli gravid mindre? Ei venninne sa hun hadde lest at man kunne bli steril av vaksine.. (Tror ikke helt på henne da hun ikke har noen kilder å referere til) Bare sleng fra dere masse frekkhet og hat også. Vet de kommentarene også kommer 😂 Anonymkode: 8facb...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 22. april 2021 #2 Del Skrevet 22. april 2021 Jeg hadde ikke tatt vaksinen nå om den ble tilbudt meg. Men skal sies at jeg ikke har så lang tid igjen som prøver da. Men vil ikke gjøre noe som kanskje krøller til syklusen min. Det er for viktig til det! Men har lest at flere her inne har tatt den, og den virkningen som blir nevnt er at eggløsningen blir noe forsinket den syklusen vaksinen blir tatt. Sånn mellom 7-10 dager. I den store helheten har jo ikke dette så mye å si, men man har likevel individuelle tanker og behov. For meg er hver dag veldig viktig, så har ikke "råd" til forsinket EL. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #3 Del Skrevet 22. april 2021 Hadde du tatt den om du hadde hatt bedre tid da? Anonymkode: 8facb...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 22. april 2021 #4 Del Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde du tatt den om du hadde hatt bedre tid da? Anonymkode: 8facb...bc5 Ja hvis det var første barnet jeg forsøkte på, og alderen var med meg - så ville jeg nok tatt vaksinen. Bare bli ferdig med den, spesielt om jeg hadde en samfunnskritisk jobb. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #5 Del Skrevet 22. april 2021 Hysterisk bullshit. Anonymkode: b4458...b7d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #6 Del Skrevet 22. april 2021 Det er det absolutt ingen grunn til å være redd for. Det har såvidt jeg vet ikke vært noen rapporter om at det har vært et problem i det hele tatt. Riktig av deg å være skeptisk til det venniner sier uten kilder! Anonymkode: 725e5...611 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 22. april 2021 #7 Del Skrevet 22. april 2021 Jeg tok første dose med vaksine og hoppet over prøving den syklusen. Eneste jeg merket var forsinket eggløsning med noen dager. Satser på at syklus er i orden nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ME97 Skrevet 22. april 2021 #8 Del Skrevet 22. april 2021 Jeg har fått dose én av AZ , veldig stabil syklus. Min påfølgende menstruasjon var vel forsinket med 2 dager . Jeg venter i spenning på hva som skjer med en evt dose to, starter prøving etter evt dose to er unnagjort. Jeg merker jeg har blitt litt skepsis etter det som har kommet frem med AZ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #9 Del Skrevet 22. april 2021 ME97 skrev (14 minutter siden): Jeg har fått dose én av AZ , veldig stabil syklus. Min påfølgende menstruasjon var vel forsinket med 2 dager . Jeg venter i spenning på hva som skjer med en evt dose to, starter prøving etter evt dose to er unnagjort. Jeg merker jeg har blitt litt skepsis etter det som har kommet frem med AZ... Skeptisk med tanken på alt det med blodpropp eller at det skal ødelegge sjansene dine for å bli gravid? Anonymkode: 8facb...bc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshineyellow Skrevet 22. april 2021 #10 Del Skrevet 22. april 2021 Jeg hadde ikke tatt sjansen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #11 Del Skrevet 22. april 2021 For menn, så kan jo viruset gå i testiklene - uten at jeg har sett tall på om det kan gi redusert fertilitet, men det ville jeg vært mer bekymra for. Anonymkode: 2e761...ab6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #12 Del Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): For menn, så kan jo viruset gå i testiklene - uten at jeg har sett tall på om det kan gi redusert fertilitet, men det ville jeg vært mer bekymra for. Anonymkode: 2e761...ab6 kilde? Anonymkode: 8facb...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #13 Del Skrevet 22. april 2021 Sunshineyellow skrev (9 minutter siden): Jeg hadde ikke tatt sjansen hvorfor? Anonymkode: 8facb...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ME97 Skrevet 22. april 2021 #14 Del Skrevet 22. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Skeptisk med tanken på alt det med blodpropp eller at det skal ødelegge sjansene dine for å bli gravid? Anonymkode: 8facb...bc5 Egentlig begge deler. Altså syklusen e jo i orden men likevel aner ikke hvordan evnen blir påvirket utover dette liksom, jeg er bare redd at siden det ikke ble funnet ut om de alvorlige blodpropptilfelle etter «massevaksineringen» var i gang så er jeg litt urokig over evt senvirkninger som heller ikke er avdekket. Lite erfaring med å gi to ulike vaksiner også hvis det blir alternativet. Off er usikker pp hva jeg skal gjøre uansett hva de lander på Endret 22. april 2021 av ME97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #15 Del Skrevet 22. april 2021 Dame1989 skrev (36 minutter siden): Jeg tok første dose med vaksine og hoppet over prøving den syklusen. Eneste jeg merket var forsinket eggløsning med noen dager. Satser på at syklus er i orden nå Kan jeg spørre hvilken vaksine du tok? og hvorfor du ikke er bekrymret? Anonymkode: 8facb...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #16 Del Skrevet 22. april 2021 ME97 skrev (Akkurat nå): Egentlig begge deler. Altså syklusen e jo i orden men likevel aner ikke hvordan evnen blir påvirket utover dette liksom, jeg er bare redd at siden det ikke ble funnet ut om de alvorlige blodpropptilfelle etter «massevaksineringen» var i gang så er jeg litt utrolig over evt senvirkninger som heller ikke er avdekket. Lite erfaring med å gi to ulike vaksiner også hvis det blir alternativet. Off er usikker pp hva jeg skal gjøre uansett hva de lander på Forstår hva du mener.. Takk for at du svarer! Godt å ikke være alene om å ha disse bekymringene.. Jeg har ikke barn fra før men ønsker meg det inderlig. Så veldig redd for at vaksinen skal ødelegge noe. Anonymkode: 8facb...bc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #17 Del Skrevet 22. april 2021 Forresten er det noen som vet hva som skjer om man evt takker nei til vaksinen nå, men vil ta den senere, når de kanskje vet mer om bivirkninger og lignende? Anonymkode: 8facb...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #18 Del Skrevet 22. april 2021 Jeg har tatt første dose Moderna. Fikk ingen bivirkninger, ingen forandring i syklus 😊 tror ikke det er noe å bekymre seg for. Anonymkode: 88742...80b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #19 Del Skrevet 22. april 2021 Håper det blir inført vaksinepass for å gå ut døren. Så kan alle egoistene som ikke vaksinerer seg bli hjemme. Anonymkode: ed7b2...1b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #20 Del Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Håper det blir inført vaksinepass for å gå ut døren. Så kan alle egoistene som ikke vaksinerer seg bli hjemme. Anonymkode: ed7b2...1b0 Hva med de som ikke kan eller bør ta vaksinen da? Anonymkode: f6a96...6f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå