AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #21 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Uansett hva som er forventet eller ikke, så er problemet nå at du ikke aner noen ting. Kanskje er han ikke interessert, eller kanskje sitter han og venter på deg . Ved å skrive en melding, så har du gjort ditt for å avklare situasjonen, og kan føle deg mye bedre, uansett resultat. Neste gang er problemet snudd på hodet, og verden er i likevekt. Anonymkode: 1689b...72b TS her. Ja, jeg skrev jo over her at jeg har sendt han melding og det er avklart. Jeg følte meg bedre etter at jeg avklarte det. Vil ikke bruke tid på å sitte og vente. Takk til dere damer som har svart her. Er nøyaktig min erfaring også og venninner sier det samme. Anonymkode: 415a8...572 3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #22 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (På 21.4.2021 den 19.54): Det skal gå begge veier, er ikke bare alltid mannen som skal ta initiativ til alt. For alt man vet kan det være han HÅPER at nå skal du ta initiativ. At ikke bare han skal jakte, men at damen også tar sin del av å vise interesse. Anonymkode: e4a55...ecd Mannen skal ta første steg. Anonymkode: 17c11...353 1
NysgjerrigPiken Skrevet 24. april 2021 #23 Skrevet 24. april 2021 Min erfaring er også at menn ofte sender en melding i etterkant (hvis de er interessert). Jeg er dog helt uenig i at det skal forventes. Begge har vært på date, og begge kan være interessert i etterkant og lure på hva den andre vil. Jeg pleier å sende en melding etter daten (om han ikke allerede har gjort det), særlig hvis han har invitert/planlagt. Innholdet vil variere ut fra om jeg er interessert i å møtes igjen eller ikke, men en "takk for date, det var hyggelig" er vel bare vanlig etikette, tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #24 Skrevet 25. april 2021 Det er helt innafor å bare la det renne ut i sanden etter bare en date. Syns det er kleinere å få en melding etterpå hvor fyren beklager at han ikke har den rette følelsen for å møtes igjen, men at jeg er en flott jente og bla bla, som om jeg ble dødsforelska og er kjempesåret etter det éne treffet😅 Er jo ikke sikkert jeg var interessert i han heller. Hører du ikke noe, er han ikke interessert. Da er det bare å gå videre til neste mann! Anonymkode: a99f3...6d0 3
GrønnNellik68 Skrevet 25. april 2021 #25 Skrevet 25. april 2021 De som er interessert vil skrive etter en date og foreslå en ny eller i hvertfall si noe. De som ikke sier noe er det ingenting vente på. Du kan jo lodde stemningen ved å sende en melding men svaret er som regel fake hvis de ikke er interessert for de sier som regel klart vi kan...men kan aldri foreslå noe tidspunkt. Så for å gjøre det enkelt for deg selv. Se på de som tar kontakt etter en date. En date for meg er som regel bare å møtes for en kaffe og en prat bare for å få ett inntrykk av hvem denne mannen er.
Gjest Mysticgirl Skrevet 25. april 2021 #26 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (På 21.4.2021 den 19.50): TS her. Ja, jeg VET at jeg kan ta initiativ og spørre selvsagt. Men det var han som tok initiativ til denne daten og var den som var ivrig til å få en date. Da synes jeg godt han kan si noe om det etterpå. Og jeg spør hva som er vanlig? Er det ikke vanlig at en mann sender noen sms ganske kort tid etter en date for å vise om han er interessert i noe mer eller ikke? Anonymkode: 415a8...572 Jo det er vanlig, så da er han ikke interessert i noe mer fra deg høres det ut som.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #27 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (På 21.4.2021 den 20.08): TS her. Takk for svaret. Er akkurat sånne erfaringer jeg ønsker å få høre om. Dette stemmer også med mitt inntrykk og magefølelse etter daten. Det at han ikke ga lyd fra seg fikk meg til å tenke at han ikke er interessert. Anonymkode: 415a8...572 Hvis du har lyst til å treffe han igjen, så send han en melding, da! Han tok initiativet forrige gang. Hadde jeg vært så heldig å bli invitert på date av en jeg liker og det var hyggelig, hadde jeg gjort det. Anonymkode: 56c7c...15c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå