Gå til innhold

Katt som spyr mye


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis det er mat som kommer opp (ser ut som oppbløtt tørrfor) er må du gå til vet. Alle mine katter har vert syke når de har hatt oppkast over tid og det ikke kan skyldes for bytte av for. Hårballer og gress er ganske normalt men ikke hver dag så du bør høre med en veterinær ang din katt. Det er gratis å ringe. Jeg bruker en veterinær som driver praksis alene, da får jeg svar på det meste uten å gå via en assistent 😸

Anonymkode: 85e64...58a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvis det er mat som kommer opp (ser ut som oppbløtt tørrfor) er må du gå til vet. Alle mine katter har vert syke når de har hatt oppkast over tid og det ikke kan skyldes for bytte av for. Hårballer og gress er ganske normalt men ikke hver dag så du bør høre med en veterinær ang din katt. Det er gratis å ringe. Jeg bruker en veterinær som driver praksis alene, da får jeg svar på det meste uten å gå via en assistent 😸

Anonymkode: 85e64...58a

Hei, det jeg mente med "brunt sikkel" er nok det ja. Ser ut som oppløst tørrfor med konsistens som vann/sikkel( du ser ikke bitene). Hvordan syk var kattene dine ? Takk for svar :)

Anonymkode: 22862...3f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er også ganske vanlig at katter spyr av og til,

Stikkordet her er av og til. Det du beskriver er ikke av og til.  Noen katter kan spy opp hårballer noen ganger(her snakker vi en gang i halvåret kanskje), om katten spyr mye oftere enn det er det enten noe annet i veien eller så må man gjøre noe med hårball problemet. Den mengden du beskriver er langt ifra normalt.
 

Ring veterinær. Det kan være 100 forskjellige grunner til det. 

Anonymkode: 1361d...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...