Gå til innhold

Velkommen til Regnbuen

Gjest Rainbow

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Rainbow

I dag kom besøket, det ble avlyst i går.

Heldigvis oppførte ungene seg sånn passelig,

så det gikk greit....

:sjenert:

Endret av Rainbow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Ida og Rainbow: Får dere ikke litt fnatt ved tanken på at det ligger femti og førti sider med personlige skriblerier tilgjengelig for alle på nett? :klø:

Min kommer aldri til å bli så lang, forfølgelsesvanvidd. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rainbow

:ler::ler::ler:

Syns ikke det som står er verre enn at jeg skal kunne stå for det ;)

Dessuten tror jeg lissom ikke at naboene går gjennom KG for å finne ut om de kunne kjent noen, da skal de lissom lese noen bøker før de finner ut og kanskje gjenkjenner noen, som de likevel ikke kan være dønn sikre på at det er :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå ventet jeg at du skulle si du fikk besøk av en italiensk elsker i zorro-drakt :ler: der ødela du fantasien min altså ;)

:grine2:

Her er det også sengetid,men jeg måtte jo innom først med en natta :klem: og ikke minst ønske deg til lykke med de 50 :gratulerer::bursdag::gratulerer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rainbow

Ok, HALLOOOOO :sur:

Det er NOK snø nå!!!!!!!!!!!!

Forbasket heller. Har måket en gang allerede, og nå må jeg snart ut igjen!

I mellomtiden har jeg tatt alle burene, så kroppen begynner å vise tegn til bevegelseshemninger her :sinna:

Har bestemt meg for å si nei til mer jobb nå, hvis jeg får tilbud...

Jeg orker ikke, det blir for masete - og siden jeg ikke MÅ så vil jeg helst slippe.

Så da er det bare tre ganger igjen, så er jeg ferdig - mandag, torsdag og mandag så er det OVER :tommel:

Også er det helg da!!!

Jippi sier jeg bare. I kveld skal jeg ha taco også må jeg se til å få sett de hersens filmene jeg lånte hos Studentvenninna - så det blir ren slapping off resten av helga - that is, om det kunne slutte å snøøøøøø :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heeeeeeeeeyyyyyy! :vinke:

How you doin'???

Tenke seg til, når jeg endelig kommer på besøk til deg så er du ikke her!!! :grine:

Forresten - eeeeelsker all snøen jeg! :sjarmor: Meeen - så har ikke jeg noe å måke da..

Ha en superduper helg!!

:klem::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...