Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2006 #921 Del Skrevet 10. januar 2006 Nå har jeg endelig bestemt meg! Det blir utdanning til høsten, 3 år på høyskole - og jeg har ikke tenkt å sitte her og tenke meg i grøfta lenger Blir ikke no lettere med årene, så forutsatt at jeg kommer inn - så er jeg ON MY WAY :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 10. januar 2006 #922 Del Skrevet 10. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2006 #923 Del Skrevet 10. januar 2006 Næmenn, så var det noe jeg hadde gått glipp av uansett da Så artig Rainbow, endelig fikk du ut fingærn Hva skal du studere egentlig? Sykepleier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2006 #924 Del Skrevet 10. januar 2006 Næmenn, så var det noe jeg hadde gått glipp av uansett da Så artig Rainbow, endelig fikk du ut fingærn Hva skal du studere egentlig? Sykepleier? ← Nei, egentlig ikke. Jeg fant det sitatet i en annen dagbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 10. januar 2006 #925 Del Skrevet 10. januar 2006 Bare ert dere (Sykepleier jepp ) - Må jo finne no som matcher Juniformen til Mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2006 #926 Del Skrevet 10. januar 2006 - Må jo finne no som matcher Juniformen til Mannen Åååhhhhhh jah Det tror jeg vil passe deg perfekt snuppa Sove godt Rainbow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 11. januar 2006 #927 Del Skrevet 11. januar 2006 Snodig... I dag hadde jeg gått ned 1,5 kg på vekta I dag er det burskifte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 11. januar 2006 #928 Del Skrevet 11. januar 2006 men er ikke det en fin ting da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 11. januar 2006 #929 Del Skrevet 11. januar 2006 - Jovisst Ida, det er supert, men jeg skulle likt å vite hvorfor liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 11. januar 2006 #930 Del Skrevet 11. januar 2006 Nei, egentlig ikke. Jeg fant det sitatet i en annen dagbok. ← Du er herved tatt på fersken i smuglesing av en annen brukers dagbok, og tyveri av sitat fra denne. Straff vil bli behørig belastet din KG-konto, og antall innlegg vil bli redusert med 100. I tillegg vil politi oppsøke deg i ditt hjem og kjefte på deg med streng stemme. Tilståelse vil ikke være formildende omstendigheter. Hilsen OverformynderforeningenforKGbrukere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 11. januar 2006 #931 Del Skrevet 11. januar 2006 fordi mannen har vært hjemme og da har dere drevet med masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 11. januar 2006 #932 Del Skrevet 11. januar 2006 fordi mannen har vært hjemme og da har dere drevet med masse ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2006 #933 Del Skrevet 11. januar 2006 Du er herved tatt på fersken i smuglesing av en annen brukers dagbok, og tyveri av sitat fra denne. Straff vil bli behørig belastet din KG-konto, og antall innlegg vil bli redusert med 100. I tillegg vil politi oppsøke deg i ditt hjem og kjefte på deg med streng stemme. Tilståelse vil ikke være formildende omstendigheter. Hilsen OverformynderforeningenforKGbrukere. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 11. januar 2006 #934 Del Skrevet 11. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 11. januar 2006 #935 Del Skrevet 11. januar 2006 ← Altså, det var ikke sånn ment, dah.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 11. januar 2006 #936 Del Skrevet 11. januar 2006 Alle bortsett fra to bur er tatt, og jeg har støvsuget nede. Så har jeg satt over oppvaskmaskina, kastet alt spon i skogen (- men rådyra er veldig glade for høyrester asså..) og satt deigen til heving. Så snart blir det kanelstenger på oss Endatil har jeg rukket å løpe gjennom dusjen Åsså har lønningen til Mannen kommet inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. januar 2006 #937 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Spon og høy er vel ikke helt det samme da Rainbow? Endret 11. januar 2006 av ~Alwa~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 11. januar 2006 #938 Del Skrevet 11. januar 2006 Spon og høy er vel ikke helt det samme da Rainbow? ← Neeeeida, men det er masse høyrester i sponavfallet mitt sådetså Jeg blir så inderlig lei!! At folk er nødt til å være så barnslige at de må lage en big thing, bare fordi andre mennesker faktisk syns flere kan være hyggelige. At noen bare MÅ ekle fordi de blir bitre og sure for at de ikke alltid blir satt først og forslått til alskens verv og sysler.... Åsså er jeg blid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 12. januar 2006 #939 Del Skrevet 12. januar 2006 HURRA!!!! Det er helg for meg :grine2: I morgen har jeg fri, og ungene er enda på skole/barnehage, så jeg har dagen alene Herlig altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 12. januar 2006 #940 Del Skrevet 12. januar 2006 DET ER HÅP !!!!!!! :grine2: :grine2: :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå