Gjest Rainbow Skrevet 7. januar 2006 #901 Del Skrevet 7. januar 2006 Hvor lenge blir mannen borte nå da Rainbow? ← 2,5 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 7. januar 2006 #902 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg vil IKKE på jobb på mandag..... IKKE i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 7. januar 2006 #903 Del Skrevet 7. januar 2006 Det er ikke stille.. Jeg hører dyrene rasle med sitt, og eldstemann har ikke sovnet enda.. Men det er min verden nå. Min helt alene. Jeg sitter her, musikken er inni meg, rundt meg, men den er også bare min. Det er så rart. Alt jeg er, på innsiden - som ingen ser... Alle tanker, alle følelser.. De er bare mine. Jeg er ikke så glad i å dele. Hverken meg selv eller mitt eget. Det er kanskje fordi jeg har dårlig erfaring, men jeg er klok nok til å vite at det er en unnskyldning. Jeg vil bare ikke. Føler for å holde det der, på innsiden. Der ingen kan se eller vite... Jeg lurer på om folk syns jeg er grunn. Tom og ja, ikke stort mer enn de ser. Eller om de fleste som kjenner meg mer enn bittelitt, at de vet og skjønner at det er så mye inni meg. Det enkleste hadde vært om de ikke gjorde det. Kanskje de føler seg støtt.... Jeg skulle ønske disse øyeblikkene var evige. Når jeg sitter her helt alene, med musikken rundt meg. Tankene som har uante grenser. Ja, jeg kunne nok fly hvis jeg ville... Akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 7. januar 2006 #904 Del Skrevet 7. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2006 #905 Del Skrevet 7. januar 2006 :klem: Svarte deg i min, jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. januar 2006 #906 Del Skrevet 8. januar 2006 Nei,beklager men nå har jeg gått glipp av en viktig del her.Jobber du? Jeg trodde du gikk hjemme med dine små jeg.Hvor lenge har du jobbet der da? Og hvordan i all verden har jeg ikke fått med meg det? Tusen takk for fint innlegg i dagboka mi.Du er god du Ha en fortsatt fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 8. januar 2006 #907 Del Skrevet 8. januar 2006 Nei,beklager men nå har jeg gått glipp av en viktig del her.Jobber du? Jeg trodde du gikk hjemme med dine små jeg.Hvor lenge har du jobbet der da? Og hvordan i all verden har jeg ikke fått med meg det? Tusen takk for fint innlegg i dagboka mi.Du er god du Ha en fortsatt fin søndag ← Jeg jobber ikke. Ikke egentlig. Jeg har blitt stadig oppringt og spurt om å jobbe innimellom på sykehuset Og jeg har ikke lyst og ikke behov for jobb. Men sier man nei, så har man ingen sjanse senere heller da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 8. januar 2006 #908 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg sitter her med litt klump i magen egentlig. Uff, det er for dumt egentlig at det skal være sånn Skal snakke med Bossen i morgen og avtale hvor mye jeg kan jobbe, og jeg har tenkt å tilby ganske mye mindre enn jeg vet hun vil ha Og jeg syns det er så ekkelt å stå og si det og forklare det. Er det barnslig... Å ikke kunne stand up for seg selv? Det er jo reellt nok, det jeg har tenkt å si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 8. januar 2006 #909 Del Skrevet 8. januar 2006 hmm dette var rart du hadde skrevet noe i boka mi.. ogås hadde jeg ikke fått beskjed om det.. det vakke pent gjort av forumet vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. januar 2006 #910 Del Skrevet 9. januar 2006 Det var det jeg mente ja,at du ikke jobba men begynte å lure litt på meg selv nå Jeg er som deg jeg,veldig lite flink til å si fra selv. Men jeg blir bedre på det asså,jeg begynner å bli ganske modig serru Si det som det er du Rainbow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 9. januar 2006 #911 Del Skrevet 9. januar 2006 hmm dette var rart du hadde skrevet noe i boka mi.. ogås hadde jeg ikke fått beskjed om det.. det vakke pent gjort av forumet vel ← Slemt forum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 9. januar 2006 #912 Del Skrevet 9. januar 2006 Det var det jeg mente ja,at du ikke jobba men begynte å lure litt på meg selv nå Jeg er som deg jeg,veldig lite flink til å si fra selv. Men jeg blir bedre på det asså,jeg begynner å bli ganske modig serru Si det som det er du Rainbow ← Jeg gjorde det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 9. januar 2006 #913 Del Skrevet 9. januar 2006 Grøss og gru. En lang arbeidsdag er over. Nåja, ikke så lang, men lang nok. Evig lang nok. I morgen skal jeg bare kose meg DØNN, en hel dag alene hjemme - ungene på skole / barnehage og mmmmmm... Fikk igjennom at jeg kan jobbe bare to dager i uke, så skulle de si ifra om det ble for lite, og vi kunne se det an da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 9. januar 2006 #914 Del Skrevet 9. januar 2006 hei rainbow! må du kose deg masse masse i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 9. januar 2006 #915 Del Skrevet 9. januar 2006 skal spise spaggheti snart jeg.. namnam også har jeg handlet inn til opppussingen (glad jeg får rabatt på det.. og at vi har god fortjeneste på maling/opppussingsting.. slik at jeg på mange ting får 40-70% avslag ) har kjøpt slipemaskin til sambo i bursdagsgave og.. har egentlig ikke bursdag for om et par uker.. men vi trengte enn.. og da kunne han få den og snille mamma sponset meg med gardintrapp. så da slipper vi å låne hennes.. men oppussing er dyrt det--- kose deg med dagen fri i morgen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 10. januar 2006 #916 Del Skrevet 10. januar 2006 SLØVEDAG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 10. januar 2006 #917 Del Skrevet 10. januar 2006 heldigrisen jeg vil også ha sløvedag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 10. januar 2006 #918 Del Skrevet 10. januar 2006 Ok. Dagens telefoner med ordningser er ferdig. Dyra er matet, posten hentet og maten handlet. Vaskemaskina er i gang og jeg har stort sett ikke tenkt å gjøre mye mer effektivt i dag.... Så det så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2006 #919 Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg har bare spist frokost så langt jeg Men inspirert av deg så skal jeg tasse ut og hente posten nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2006 #920 Del Skrevet 10. januar 2006 Kos deg med din ineffektive dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå