Gjest Rainbow Skrevet 6. november 2005 #521 Del Skrevet 6. november 2005 Så Beyond Borders i går kveld. Utrolig bra film....... I dag føler jeg meg faktisk litt bedre, håper da inderlig dette er en kortvarig forkjølelse som er fort overstått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 6. november 2005 #522 Del Skrevet 6. november 2005 Beyond Borders? Hmm... tror ikke jeg har hørt om. Hvem er med? Fint at du føler deg bedre og at ingen av rampungene blir syke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. november 2005 #523 Del Skrevet 6. november 2005 Jeg var strengt til både vær og helseguden i går serru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 6. november 2005 #524 Del Skrevet 6. november 2005 Beyond Borders? Hmm... tror ikke jeg har hørt om. Hvem er med? Fint at du føler deg bedre og at ingen av rampungene blir syke. ← Den er med Angelina Jolie og Clive Owen Jeg var strengt til både vær og helseguden i går serru ← - Det må ha vært det som gjorde det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 6. november 2005 #525 Del Skrevet 6. november 2005 ...at det skal være så trist å se på 11 skjønne menn sparke en liten dum ball da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 6. november 2005 #526 Del Skrevet 6. november 2005 Godt det virker som om forkjølelsen er på vei bort! Kan'ke være kjøla når du har så mange små og passe på! Lykke, lykke til med jobben! Det ordner seg for snille piker vettu! Ha en flott kveld! :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 6. november 2005 #527 Del Skrevet 6. november 2005 hei snuppa!!! fortsatt god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 7. november 2005 #528 Del Skrevet 7. november 2005 Faktisk er det under to uker til utstillingen nå!!! Jeg gleder meg MASSE!!! Er vel bedre i kroppen i dag, bare hoster så masse I dag skal jeg på skolen på foreldrekonferanse... Håper det går fint, og det tror jeg det gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 7. november 2005 #529 Del Skrevet 7. november 2005 Hvor skal utstilingen være hen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 7. november 2005 #530 Del Skrevet 7. november 2005 Hvor skal utstilingen være hen da? ← Mellom Hønefoss og Gardermoen et sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 7. november 2005 #531 Del Skrevet 7. november 2005 gikk foreldre konferansen bra da? hadde ungene vært snille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 8. november 2005 #532 Del Skrevet 8. november 2005 Innom med et stort smell- til verdens beste Rainbow!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 8. november 2005 #533 Del Skrevet 8. november 2005 gikk foreldre konferansen bra da? hadde ungene vært snille ← Jadda, gutten var så flink atte ---o0o--- Det var om Menna våre i Afghanistan på GodMorgenNorge nettopp! Men Mannen var ikke der Syns godt de kunne filmet alle Mannene sånn at vi her hjemme fikk sett dem et bittelite sekund Bare 11 dager til utstilling! Jeg skal stille 8 stykker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 8. november 2005 #534 Del Skrevet 8. november 2005 slemme tv2 som ikke har filmet mannen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 8. november 2005 #535 Del Skrevet 8. november 2005 slemme tv2 som ikke har filmet mannen din ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 8. november 2005 #536 Del Skrevet 8. november 2005 Fikk ikke lest siste melding i dagboka jeg... for jeg sletta den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 8. november 2005 #537 Del Skrevet 8. november 2005 Ekling!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 8. november 2005 #538 Del Skrevet 8. november 2005 slemme tv2 som ikke har filmet mannen din ← Dumme-dumme-dumme TV! Oj! 11 dager til utstilling, også skal du ha med 8! Må du vaske og ordne alle sammen eller? Natti-natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 8. november 2005 #539 Del Skrevet 8. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 8. november 2005 #540 Del Skrevet 8. november 2005 Dumme-dumme-dumme TV! Oj! 11 dager til utstilling, også skal du ha med 8! Må du vaske og ordne alle sammen eller? Natti-natt! ← Bades, nappes, børstes og styres Harddisken min lager rare klagelyder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå