lillesky Skrevet 2. november 2005 #481 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg har vært litt dårlig til å stikke innom deg i det siste... Men jeg følger med på deg! Håper alt står bra til med damen, mannen, børnene og de små hårdottene dine. Hvor mange svin er det i huset nå? Husk å stikke innom bloggen min da! Tror ikke du har vært der på en god stund... Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 2. november 2005 #482 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg har vært litt dårlig til å stikke innom deg i det siste... Men jeg følger med på deg! Håper alt står bra til med damen, mannen, børnene og de små hårdottene dine. Hvor mange svin er det i huset nå? Husk å stikke innom bloggen min da! Tror ikke du har vært der på en god stund... Ha en fin dag! ← Det er i dag 11 svin i huset. 2 av dem er solgt og skal dra herfra den 19 november. Da er det bare mine 9 igjen..... Ja, okei da. Jeg HAR bestilt meg flere Men bare 6.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 2. november 2005 #483 Del Skrevet 2. november 2005 Blir det no hus? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 2. november 2005 #484 Del Skrevet 2. november 2005 Nei. Verken hus eller mat, dama bruker alt på svin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 2. november 2005 #485 Del Skrevet 2. november 2005 Nei. Verken hus eller mat, dama bruker alt på svin. ← Hrmf..... Gjør jeg ikke såh Hus blir det. Men vi skal ikke begynne før til våren dah. Mannen er jo borte frem til midten av mars, også kjøper vi tomta og starter på grunnarbeidet når snøen forsvinner.... Hvilket forsåvidt tar sin tid her jeg bor Men hus blir det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 2. november 2005 #486 Del Skrevet 2. november 2005 Får vi komme på besøk i nytt hus? Kan ta med pelsene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 2. november 2005 #487 Del Skrevet 2. november 2005 trur lille pelstdotten min vil leke med svinene dine altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 2. november 2005 #488 Del Skrevet 2. november 2005 Får vi komme på besøk i nytt hus? Kan ta med pelsene. ← trur lille pelstdotten min vil leke med svinene dine altså ← Nei nå For det første Ida, så er mine pelsdotter større enn din - så bare kom me'n du - og for det andre Vindel, så er du hjertelig velkommen på besøk - UTEN pelsene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 2. november 2005 #489 Del Skrevet 2. november 2005 tenkte ikke på den pelsdotten i buret.. mere den pelsdptten som sitter oppe på buret og følger spent med p¨å hva kåre-flyffy driver med på innsiden.. og er svinene dine større enn lala..så er de digre.. ..men trur du at hun kunne få leke litt med dem eller? hun har så lyst til å leke med kåre.. men jeg synes at kåre er litt for liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 2. november 2005 #490 Del Skrevet 2. november 2005 Er Lala en pus? Da tror jeg strengt tatt ikke jeg ville latt henne leke med Kåre jeg heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 2. november 2005 #491 Del Skrevet 2. november 2005 Lala er en liten pusejente og kåre er et hamster.. ..så de skal nok leke minst mulig med hverandre de trur jeg ..selv om de har snust litt på hverandre da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 3. november 2005 #492 Del Skrevet 3. november 2005 tenkte ikke på den pelsdotten i buret.. mere den pelsdptten som sitter oppe på buret og følger spent med p¨å hva kåre-flyffy driver med på innsiden.. og er svinene dine større enn lala..så er de digre.. ..men trur du at hun kunne få leke litt med dem eller? hun har så lyst til å leke med kåre.. men jeg synes at kåre er litt for liten ← Når jeg tenker meg om...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 3. november 2005 #493 Del Skrevet 3. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 3. november 2005 #494 Del Skrevet 3. november 2005 Øsende pøsende regnvær. Egentlig liker jeg regn og syns det er helt supert å kose seg inne på sånne dager. Men når dagen nærmer seg 16 og to ingjørma små klissvåte troll skal hentes med bil ..... Da er det ikkeno gøy Var innom på jobb i dag. Hadde vunnet en flaske vin i det siste vinlotteriet like før jeg slutta. Hvitvin. Men den så ikke no god ut.... Æsj.... (Hvem kan vi nå gi den i julegave til tro ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 3. november 2005 #495 Del Skrevet 3. november 2005 du kan gi den til meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 3. november 2005 #496 Del Skrevet 3. november 2005 du kan gi den til meg!! ← Når kommer du og henter'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. november 2005 #497 Del Skrevet 3. november 2005 Har du bestilt enda flere marsvin? Klarer du å ta vare på alle da siden du måtte kvitte deg med noen for litt siden? Du må ha tid til deg selv og ungene også vet du, ikke bare småtissene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 3. november 2005 #498 Del Skrevet 3. november 2005 Men når dagen nærmer seg 16 og to ingjørma små klissvåte troll skal hentes med bil ..... Da er det ikkeno gøy Psssst....søppelsekk og sugerør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 3. november 2005 #499 Del Skrevet 3. november 2005 Psssst....søppelsekk og sugerør. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 3. november 2005 #500 Del Skrevet 3. november 2005 Har du bestilt enda flere marsvin? Klarer du å ta vare på alle da siden du måtte kvitte deg med noen for litt siden? Du må ha tid til deg selv og ungene også vet du, ikke bare småtissene ← Nja, jeg syns jo egentlig dette er veldig gøy da, og dette er jo dyr jeg skal bruke til avl og utstilling!! - skal nok gå bra skal du se, selv om jeg forsøker å begrense meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå