Gjest Rainbow Skrevet 31. oktober 2005 #461 Del Skrevet 31. oktober 2005 En lat dag i dag. Men altså når Minsten kommer opp lys våken kl 05.45 så er det jammen lov å være redusert asså Enda jeg holdt han ekstra lenge våken i går .... Sukk. Det ringer på hele tiden her, masse små spøkelser og monstre Minsten er helt MED.... Mamma, seeee - pøkelse !!! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 31. oktober 2005 #462 Del Skrevet 31. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 31. oktober 2005 #463 Del Skrevet 31. oktober 2005 bøøø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 1. november 2005 #464 Del Skrevet 1. november 2005 bøøø! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. november 2005 #465 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg fikk besøk av et par selv jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 1. november 2005 #466 Del Skrevet 1. november 2005 Hmmmmm. Jeg tror jammen jeg skal ta et bad jeg Et langt, varmt, herlig bad - når ungene er i seng.... Faen... Det var jo den hersens røde da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 1. november 2005 #467 Del Skrevet 1. november 2005 Fargebad? Jaja...jeg har jo hørt det skal være så godt for psyken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 1. november 2005 #468 Del Skrevet 1. november 2005 fargebad ja morsomt. HÅPER DU HAR DET BRA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 1. november 2005 #469 Del Skrevet 1. november 2005 Prøvde et slikt fargebad en gang -knallrødt. Fysj så ekkelt. Klødde over hele kroppen etterpå. Og dette var ikke hjemmevarianten sånn som sixx foreslår altså. Du har hørt om oppfinnelsen tamponger...? Ganske fiffig sak, plugger hele systemet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 1. november 2005 #470 Del Skrevet 1. november 2005 og et eller annet sted på dette forumet var det en som hevdet at man ikke blødde i vann.. nja ja... veit ikke helt om jeg stoler på den men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 1. november 2005 #471 Del Skrevet 1. november 2005 og et eller annet sted på dette forumet var det en som hevdet at man ikke blødde i vann.. nja ja... veit ikke helt om jeg stoler på den men.. ← Det kan jeg avkrefte, bare tull. Forsøkte en gang uten plugg.... vel.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 1. november 2005 #472 Del Skrevet 1. november 2005 Så har vi iallefall oppklart den saken Tror det blir dusj jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 1. november 2005 #473 Del Skrevet 1. november 2005 og et eller annet sted på dette forumet var det en som hevdet at man ikke blødde i vann.. nja ja... veit ikke helt om jeg stoler på den men.. ← Vet du...jeg kan ikke huske å ha vært noe sted hvor noen sier så mye rart som her på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 1. november 2005 #474 Del Skrevet 1. november 2005 Vet du...jeg kan ikke huske å ha vært noe sted hvor noen sier så mye rart som her på KG. ← ja du har nok meget rett i det!! (som at noen ikke fult sp smarte hoder inne på hus forumet som mener at det ikke er vits i med kvistlakk på treverk..selv om det er noen år gammelt.. bra at vi er her til åv veilede dem.. ) Hvordan gikk det med marsvinsutkledningen da regnbuen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 1. november 2005 #475 Del Skrevet 1. november 2005 (som at noen ikke fult sp smarte hoder inne på hus forumet som mener at det ikke er vits i med kvistlakk på treverk..selv om det er noen år gammelt.. bra at vi er her til åv veilede dem.. ) Eller slippe det ved å ha i 30% white sprit. Men er ikke der kveldens høydaretråd er da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 2. november 2005 #476 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg HATER å være blakk I dag regner det ikke. Det er faktisk blå himmel og sol. Og 8 varmegrader. All snøen har regnet bort og det er 2 november.... Jau jau... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 2. november 2005 #477 Del Skrevet 2. november 2005 å være blakk er ikke noe gøy! ...kan vi kanskje være litt blakke sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 2. november 2005 #478 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg kan også være blakk sammen med dere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 2. november 2005 #479 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg er rimelig sikker på at marsvin ikke finnes i rosa, men jeg må spørre eksperten: Hva har dama gjort med dette svinet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 2. november 2005 #480 Del Skrevet 2. november 2005 Det kalles bildemanipulering Skal vi kalle oss "de tre blakke damer" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå