sixx Skrevet 27. oktober 2005 #441 Del Skrevet 27. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 27. oktober 2005 #442 Del Skrevet 27. oktober 2005 Som en sommerfugl en tidlig vårdag kom du flyvende. Satte hjertet mitt i brann, og rørte følelsene mine til en storm. Som en rose en varm sommerdag blomstret du i meg. Gjorde livet mitt rikt og kalte fram en kjærlighet jeg ikke visste om. Som en stille vårvind forlot du meg, hvisket farvel'og lot meg bli igjen i savnet. I kjærlighet lever du fremdeles hos meg, for jeg bærer deg i hjertet, og der skal du alltid være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 27. oktober 2005 #443 Del Skrevet 27. oktober 2005 Så godt å høre at det virker som om det ordner seg med marsvina dine! Trist at mannen har reist sin vei... Men som de andre sier - det går fort til jul! Hvor lenge blir han hjemme da? Føler med deg, vennen! Om 1 år er jeg helt sikkert i samme situasjon. Men du, når det gjelder snømåking. Når jeg bodde i nord var det mulig for de som hadde mannen i utlandet og si ifra til noen, også var det noen som kom og hjalp til meg snømåking! Du må sjekke det! Kan godt hende dere har det der også! Er vel noen familiekoordinator eller nó du kan snakke med? Ellers så kjenner jeg noen som jobber der oppe, kan be de komme og måke jeg! SOV GODT!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 28. oktober 2005 #444 Del Skrevet 28. oktober 2005 kanskje han nabomannen kan måke? var det ikke han som skulle passe på deg da? ... eller husker jeg helt feil nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 28. oktober 2005 #445 Del Skrevet 28. oktober 2005 Så godt å høre at det virker som om det ordner seg med marsvina dine! Trist at mannen har reist sin vei... Men som de andre sier - det går fort til jul! Hvor lenge blir han hjemme da? Føler med deg, vennen! Om 1 år er jeg helt sikkert i samme situasjon. Men du, når det gjelder snømåking. Når jeg bodde i nord var det mulig for de som hadde mannen i utlandet og si ifra til noen, også var det noen som kom og hjalp til meg snømåking! Du må sjekke det! Kan godt hende dere har det der også! Er vel noen familiekoordinator eller nó du kan snakke med? Ellers så kjenner jeg noen som jobber der oppe, kan be de komme og måke jeg! SOV GODT!!!! ← Du er snill du Isola.... Men det går helt fint altså! Jeg kan ringe gutta boys i leiren og vifte med øyevipper og be dem komme ned med hjullasteren, men ettersom jeg egentlig ikke vil miste all grusen i samme slengen så står jeg over Kanskje jeg kan gjøre det når underlaget blir hardt nok, og jeg ikke har flere steder å gjøre av snøen Men ellers er jeg 27, ung, frisk, og har godt av mosjonen :grine2: kanskje han nabomannen kan måke? var det ikke han som skulle passe på deg da? ... eller husker jeg helt feil nå. ← DU kjenner tydeligvis ikke naboens forrykte samboer Hun hadde sikkert kastet han ut bare ved tanken Hun tror nemlig han mannen hennes er så steinkjekk og at alle andre damer misunner henne den flottingen!!! - Nope, trokke det.... Jeg klarer meg fint jeg, men må jo syte litt innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 28. oktober 2005 #446 Del Skrevet 28. oktober 2005 Omplasseringsmannen har visst trukket seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 28. oktober 2005 #447 Del Skrevet 28. oktober 2005 dumme mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 29. oktober 2005 #448 Del Skrevet 29. oktober 2005 Er det NOEN som skal, eller vet om noen som skal fra Hedmark til Bergen i snar fremtid som kunne tatt med seg en liten reisekasse med marsvin? Noen som har tips til hvordan det kan løse seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 29. oktober 2005 #449 Del Skrevet 29. oktober 2005 be nabomannen gjøre en jobb for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 29. oktober 2005 #450 Del Skrevet 29. oktober 2005 be nabomannen gjøre en jobb for deg ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 29. oktober 2005 #451 Del Skrevet 29. oktober 2005 Juuuuuhuuuuuu :grine2: I morgen drar jeg til indre østfold og leverer nesten hele bunchen!!! Jeg er så glad det ENDELIG ble en løsning, og derfor kjører jeg likegodt ned med dem selv... Fordi om det tar grøsselig lang tid Hurra Regn, kaldt, vått, rått, - og all snøen forsvinner jo Æsj!!! Kakao, krimbok og innekos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. oktober 2005 #452 Del Skrevet 29. oktober 2005 Men så godt at det ordnet seg likevel. Alt ordner seg for snille piker vet du til snuppa mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 30. oktober 2005 #453 Del Skrevet 30. oktober 2005 Kan du ikke fikse sånne små djevlediadem og tagger på halen til de små? Garantert en vinner på Halloween! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 30. oktober 2005 #454 Del Skrevet 30. oktober 2005 Kan du ikke fikse sånne små djevlediadem og tagger på halen til de små? Garantert en vinner på Halloween! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 30. oktober 2005 #455 Del Skrevet 30. oktober 2005 Bare innom med en søndagsklem til den skjønne gressenka!! Så flott at det ble en ordnings på svineproblemet!! Det ordner seg alltid for snille piker.... Tenkte på om jeg kanskje skulle hatt et lite marsvin selv jeg..har jo hatt det før vet du! Og nå er jeg ganske ensom her uten mann og hund! Hadde kanskje vært en ide det ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 31. oktober 2005 #456 Del Skrevet 31. oktober 2005 Bare innom med en søndagsklem til den skjønne gressenka!! Så flott at det ble en ordnings på svineproblemet!! Det ordner seg alltid for snille piker.... Tenkte på om jeg kanskje skulle hatt et lite marsvin selv jeg..har jo hatt det før vet du! Og nå er jeg ganske ensom her uten mann og hund! Hadde kanskje vært en ide det ja! ← Det høres ut som en skikkelig god ide Madden Men du burde ta to sammen, for marsvin er flokkdyr som mistrives alene. I motsetning til hva mange tror så blir de faktisk tammere da... Just say the word - så fixer vi nok noe ---o0o--- I går satt jeg i bilen fra kl 08.30 til kl 16.30 Både jeg og ungene var helt skutt når vi kom hjem... Men så har jeg fått levert fra meg 7 marsvin, og sett at de får det godt! Når jeg kom hjem fant jeg enda en gladnyhet - de to siste guttene fra flokken jeg tok til meg har også fått seg et skikkelig godt nytt hjem :grine2: Nå har jeg "bare" 9 svin hjemme som er mine, men så venter jeg inn 5 nye og 1 lånt i midten av november da, så det fylles fort opp igjen Det er godt å være hjemme alene og drive dank om dagen. Nå som jeg har mindre svin har jeg mer tid også!! - Hvilket minner meg om den hersens julekalenderen jeg skulle fått ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 31. oktober 2005 #457 Del Skrevet 31. oktober 2005 Ha en fin mandag! og kos deg med alle småsvinene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 31. oktober 2005 #458 Del Skrevet 31. oktober 2005 Så bra det ordna seg med omplassering av marsvina! Som Alwa sa - alt ordner seg for snille piker! Håper du får en flott mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 31. oktober 2005 #459 Del Skrevet 31. oktober 2005 Skal jeg fortelle deg noe misunnelsesverdig, du som driver med utstilling? Pels1 har fått verdens tjukkeste, myyyykeste, sølvfargede pels! Helt herlig! Nesten så jeg har fått en kattunge i hus. Jeg bare håper mannen ikke ødela halen hans i går. Han skulle stoppe han fra å stikke av, og holdt den fast. Dro ikke i den, men det gjorde pelsen. Og da hadde han visst hørt et "knepp"! Etterpå mente han halen var skeiv, men jeg tror han bare hallusinerer. Vi ER vanligvis ikke dyremishandlere altså.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. oktober 2005 #460 Del Skrevet 31. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå