Isola Skrevet 26. september 2005 #281 Del Skrevet 26. september 2005 Artig at det gikk så bra på utstillingen!! Har du ikke noen bilder av de premierte ulldottene dine vi kan se på da?? Hvordan går det forresten med byggeprosjektet? (KG-boligområdet altså... ) God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 27. september 2005 #282 Del Skrevet 27. september 2005 Når jeg endelig har fått kommet meg på KG igjen, så har du gjemt deg for meg.... Men Madden sladret og jeg fant hvilke navn du gjemte deg under.... Ser at marsvin-dilla fortsetter. Gøy med en hobby som fenger. Her er det bare kos med en Sara som utvikler seg raskere enn jeg klarer følge med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 27. september 2005 #283 Del Skrevet 27. september 2005 Når jeg endelig har fått kommet meg på KG igjen, så har du gjemt deg for meg.... Men Madden sladret og jeg fant hvilke navn du gjemte deg under.... Ser at marsvin-dilla fortsetter. Gøy med en hobby som fenger. Her er det bare kos med en Sara som utvikler seg raskere enn jeg klarer følge med.. ← Godt å ha deg toback Sirka -------------- To sleep or not to sleep. Thats the question. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 27. september 2005 #284 Del Skrevet 27. september 2005 Natti-natt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 28. september 2005 #285 Del Skrevet 28. september 2005 Puh. I dag skal jeg liksom være mycket huslig av meg. Har skiftet i to bur, og skal skifte i de fleste i løpet av dagen. Vasket en maskin klær, nr to er i gang.... - Gørrkjedelig!!! ------------------- Fortell meg Fortell meg at jeg er noe at jeg kan noe at jeg betyr noe. Fortell meg det. Ikke fortell meg det jeg gjorde eller det jeg kunne gjort eller det jeg burde eller skulle gjort. Nei, ikke fortell meg det. Fortell meg heller at jeg er noe at jeg kan noe at jeg betyr noe. Fortell meg heller det. Jeg trenger det skjønner du. Jeg trenger det så sårt. Jeg trenger en søyle av trygghet å lene meg mot gjennom livet. Jeg trenger det skjønner du for det er så værhardt å leve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 28. september 2005 #286 Del Skrevet 28. september 2005 Puh. I dag skal jeg liksom være mycket huslig av meg. Har skiftet i to bur, og skal skifte i de fleste i løpet av dagen. Vasket en maskin klær, nr to er i gang.... - Gørrkjedelig!!! ------------------- Fortell meg Fortell meg at jeg er noe at jeg kan noe at jeg betyr noe. Fortell meg det. Ikke fortell meg det jeg gjorde eller det jeg kunne gjort eller det jeg burde eller skulle gjort. Nei, ikke fortell meg det. Fortell meg heller at jeg er noe at jeg kan noe at jeg betyr noe. Fortell meg heller det. Jeg trenger det skjønner du. Jeg trenger det så sårt. Jeg trenger en søyle av trygghet å lene meg mot gjennom livet. Jeg trenger det skjønner du for det er så værhardt å leve! ← klump i halsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 28. september 2005 #287 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Endret 13. november 2005 av Vindelspev Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 28. september 2005 #288 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg har fått perledilla - nå blir det julegaver i fleng! Og så flytter vi om en uke. Og så har jeg kjøpt meg fiiiiiiine skjørtet. Og fiiiiiiiiiiiiiine støvlettene. Og fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine kåpa. Og fiiiiiiiiiiiiiiiiiiine genseren............... Bare en liten oppdatering. Sirka: Sånn nyyyyydelig baby vil jeg også ha! Så vakker! ← Jeg tror IKKE du får babyen til Sirka nei.... Perling høres morsomt ut, men selv sverger jeg til broderier og sånn for forandringens skyld - trolldeig Bare vent nå, i morgen er det torsdag, også fredag, også har jeg bare EN UKE igjen på jobb :grine2: :grine2: DA blir det brodering og styr dah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 28. september 2005 #289 Del Skrevet 28. september 2005 Du er noe! Du er betyningsfull Du er deg.. og du er akkruatt slik vi vil ha deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 28. september 2005 #290 Del Skrevet 28. september 2005 men..trur du at jeg kan få babyen hennes da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 28. september 2005 #291 Del Skrevet 28. september 2005 Du er noe! Du er betyningsfull Du er deg.. og du er akkruatt slik vi vil ha deg ← men..trur du at jeg kan få babyen hennes da? ← - tror ikke det dessverre - men du kan få en marsvinbaby hos meg :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 28. september 2005 #292 Del Skrevet 28. september 2005 hmmm.... lurer på om det er lurt å putte flere dyr inn i dette huset jeg.. har jo hamster fluffy , kattekreket og manneslasken. men hadde vært koselig med en liten marsvinbaby da.. og kasnkje en ordentlig liten baby og men den får vi vente med til vi er gift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. september 2005 #293 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Jah, for babyer og marsvinbabyer er det ingen forskjell på Jeg har passet minste tentebarnet mitt i dag, og har lagt inn bestilling på en akkurat maken baby. Hun er da så nydelig kan du skjønne Jeg hadde også tenkt jeg skulle kaste meg på denne "pærlinga" men først skal jeg nordover å kose meg, så får vi se hva det blir til når jeg kommer tilbake. Men jeg broderte faktisk da jeg var lita Håper du får en fin dag i morgen også snuppa Endret 28. september 2005 av ~Alwa~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 28. september 2005 #294 Del Skrevet 28. september 2005 Får jeg marsvinbaby, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 28. september 2005 #295 Del Skrevet 28. september 2005 du digpry... nå har du misforstått litt trur jeg--- de skal koses med.. ikke spises Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 28. september 2005 #296 Del Skrevet 28. september 2005 du digpry... nå har du misforstått litt trur jeg--- de skal koses med.. ikke spises ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 28. september 2005 #297 Del Skrevet 28. september 2005 Takk for oppmuntrende ord i dagboka mi. Hva skulle jeg vel ha gjort uten de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 28. september 2005 #298 Del Skrevet 28. september 2005 En kjapp før jeg går og legger meg! Så flink du har vært i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 29. september 2005 #299 Del Skrevet 29. september 2005 Var ute og shoppet litt etter jobb idag. Måtte benytte anledningen når jeg stakk av med Mannens VISA Kjøpte meg en dongeribukse og en kjempesøt genser med pusekant på B-Young. Så kjøpte jeg meg nye glugger.... 4000 kr Heldigvis får jeg 25% rabatt da. I og med jeg jobber på øyeavdelingen Er det et merke som heter "Karen Donna" eller omvendt :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 29. september 2005 #300 Del Skrevet 29. september 2005 donna karen trur jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå