Gå til innhold

Velkommen til Regnbuen

Gjest Rainbow

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes mannen din kan være ganske så lenge borte, for vi vil også ha et tyrolerhus :sjenert:

Tørrfisken derimot kan du ha for deg selv, men om du har noe rakfisk kommer jeg gjerne en tur etter fødselen. For det spiser jeg med stor andakt. Så i det siste har det slått meg at jeg burde hatt termin rundt nå, eller fulgt den opprinnelige planen å blitt gravid i oktober/november..

Ja, ja mamma har lovd å spre litt rakfisk, så det går sikkert bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes mannen din kan være ganske så lenge borte, for vi vil også ha et tyrolerhus

:overrasket: Herregud...går det an å bestille ham for å bli ferdig med husfinansieringa?

Da bestiller jeg at han er borte til 2009...så kan vi slette husgjelda vår. Det er riktignok forutsatt at han reiser langt bort og får veldig mye risikotillegg....kan noen tipse NASA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Herregud...går det an å bestille ham for å bli ferdig med husfinansieringa?

Da bestiller jeg at han er borte til 2009...så kan vi slette husgjelda vår.  Det er riktignok forutsatt at han reiser langt bort og får veldig mye risikotillegg....kan noen tipse NASA?

:overrasket:

Så klart ikke!

Men nå spurte Rainbow hvor lenge vi mente han skulle være borte, siden flere andre også ville ha tyrolerhus. Og da synes jeg det er lov å ønske drømme litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men dersom vi sender han til mars så får han sikkert masse penger og tilegg og det som er..så da kan alle vi som har bedt så pent om hus få det...

du rainbow.. dere har vel stor tomt?

så vi kan bygge alle husa der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg skal legge meg nå. Føler hormonene stiger.

Det er aldri positivt ;)

Går det bra, Sixx??

Tror forkjølelsen vil ha godt av det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men dersom vi sender han til mars så får han sikkert masse penger og tilegg og det som er..så da kan alle vi som har bedt så pent om hus få det...

Heiheihei.....jeg vil ikke ha huset dit....jeg vil bo her hvor det ikke er så mange kaldegrader. :sur:

Tror jeg skal legge meg nå. Føler hormonene stiger.

Det er aldri positivt ;)

Går det bra, Sixx??

Kun hvis det blir penger av det. :Nikke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker.

Jeg vet iallefall at det finnes en sunnmøring som spiser det frivillig...kanskje nordlendingene spiser det under tvang. :klø:

Pokker....hvorfor skal du gjøre det så vanskelig for oss Rainbow...kan du ikke spise kjøttkaker som normale folk. :frustrert:

:grine2: - Jeg har da Papsen som er Lofoting, kanke ha en Paps som er Lofoting uten å bære visse preg av det vel :ler:

:sjenert: - Jøss, for et kult nabolag...

Må visst kjøpe et helt boligfelt vi, skjønner jeg ;)

Heiheihei.....jeg vil ikke ha huset dit....jeg vil bo her hvor det ikke er så mange kaldegrader. :sur:

;) - Sssssss.

Så kaldt er det da ikke, og vi har masse god snø å pakke inn huset i.

Tyrollerhus er jo fine sånn, så kan vi bruke taket til skibakke :ler:

(Og nei Sixx, Mannen skal IKKE være borte til 2009 for å betale for "møkka" huset deres med lysekrone i :grine2: )

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Hei på deg!

Eg kunne godt hatt eit sånt hus og altså count me inn! Håper lille regnbuen har det bra og ikkje har forspist seg på rakfisk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke være syk da kjære regnbuen vår...

og kan vi flytte husa våre hit til romerike.. vi kanarifugler trives nemlig best her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjenert::sjenert::sjenert:

Atte jeg er nok litt slem.......

:roll::roll::roll:

- og veldig umoralsk.....

:tristbla::tristbla::tristbla:

MEN JEG HATER DEN JÆVLA JOBBEN MIN OG JEG VIKKE VÆRRA DER MER

:frustrert::frustrert::frustrert:

Så......

Jeg skulker litt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN JEG HATER DEN JÆVLA JOBBEN MIN OG JEG VIKKE VÆRRA DER MER

Kom hit til meg og bær stein du. :sjarmor:

*Lokker Rainbow til helvete* :ler:

Endret av sixx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke være like glad i jobben sin hele tiden vet du Rainbow, slikt går som alt annet opp og ned.

Hvor lenge skal du jobbe før du blir husmor nå da??

Håper du og gubbeluren får en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Man kan ikke være like glad i jobben sin hele tiden vet du Rainbow, slikt går som alt annet opp og ned.

:roll: Ække sånn du skal si da...du skal si - "Klabert det er helt greit at du skulker den møkkajobben din...du burde skulke i morgen også".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge skal du jobbe før du blir husmor nå da??

Håper du og gubbeluren får en fin kveld  :klem:

:sjenert: 2,5 uke nå, så er det ooooooover :grine2:

:roll: Ække sånn du skal si da...du skal si - "Klabert det er helt greit at du skulker den møkkajobben din...du burde skulke i morgen også".

:erter: - Det er helt greit for jeg har fri i morra såh ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt greit for jeg har fri i morra såh

Feiging...å skulke når man har fri er barnslig. :roll:

Lev farlig...ring jobben i morgen og si at du kan jobbe allikevel....så skulker du....da er du tøff da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feiging...å skulke når man har fri er barnslig. :roll:

Lev farlig...ring jobben i morgen og si at du kan jobbe allikevel....så skulker du....da er du tøff da.

PØH :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...