Gjest Rainbow Skrevet 18. september 2005 #181 Del Skrevet 18. september 2005 Så flott å se deg igjen i dagboka mi! Godt at ting begynner å roe seg lit hos deg. Det kan trenges nå når dere skal i gang med å bygge hus. En god oppladning er alfa og omega før en slik påkjenning ← - er det det det er Kanskje ikke helmax at gubbeluren drar bort i 5 mnd først da menne På den andre siden; gjør han det ikke kan vi glemme hele byggeprosjektet Søndag. Mannens hjemmelagede pizza er så god at det nesten kan bli unger av det.... DA er den god da... Har vært rimelig flink i dag. Tok ned partyteltet - hvilket er ensbetydende med -> Goodbye summer, welcome winter..... Så ble det bort med alt av utemøbler (utenom Rainbows camping/røyke-stol) Inne fikk jeg ryddet ungenes rom, hvilket er en prestasjon i seg selv - OG hvilket jeg har fått høre resten av dagen (les; mamma har ødelagt legobilen min - hyyyyyyyl) og en maaaaasse klesvask Puh!!! Faktisk så aktiv at Mannen ikke fant på å prøve å sno seg unna pizzabakinga en gang Kanskje jeg til og med rekker en liten strekk på sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 18. september 2005 #182 Del Skrevet 18. september 2005 kan jeg og få pizzza? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 18. september 2005 #183 Del Skrevet 18. september 2005 kan jeg og få pizzza? ← Vælkommin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 18. september 2005 #184 Del Skrevet 18. september 2005 Er det fortsatt noe pizza igjen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 18. september 2005 #185 Del Skrevet 18. september 2005 ...jeg spiste opp alt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 18. september 2005 #186 Del Skrevet 18. september 2005 Ååååh... Jeg ville også ha pizza! Også har Ida spist opp ALT! SÅ moro med husbygging! WOW! Skal dere bygge i området dere bor nå eller? Synes også sånne Tyrollerhus er fine! Bygg et sånt et du! Ha en flotters kveld med mannen! PS - takk for mail! Ikke like greit å se nye mail alltid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 18. september 2005 #187 Del Skrevet 18. september 2005 Kan noen gi meg link til et Tyrolerhus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 18. september 2005 #188 Del Skrevet 18. september 2005 Kan noen gi meg link til et Tyrolerhus? ← Kvinnfolk. Link til Tyrolerhus for den som ikke klarer å finne det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 18. september 2005 #189 Del Skrevet 18. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 18. september 2005 #190 Del Skrevet 18. september 2005 Sånne er fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 18. september 2005 #191 Del Skrevet 18. september 2005 fint hus!! bygger dere et til meg i samme slengen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 18. september 2005 #192 Del Skrevet 18. september 2005 hei søte deg!! ser ut til at dagene dine går ganske bra? Nattinatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 18. september 2005 #193 Del Skrevet 18. september 2005 heisann Skal du bygge hus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 19. september 2005 #194 Del Skrevet 19. september 2005 Næmen!!!! Skal dere bygge hus????!!!!??? JIPPI!!!! Så bra!!!!! Gratulerer så mye da med det fremtidige huset fra @riel uten senebetennelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 19. september 2005 #195 Del Skrevet 19. september 2005 fint hus!! bygger dere et til meg i samme slengen? ← Jeg vil også ha!!! Fåååår jeg???? Væææær så snill????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. september 2005 #196 Del Skrevet 19. september 2005 Kanskje jeg til og med rekker en liten strekk på sofaen ← Det pleide bestefar å si også Har starten på uka vært flotterssss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 19. september 2005 #197 Del Skrevet 19. september 2005 Sånne er fine. ← fint hus!! bygger dere et til meg i samme slengen? ← - Atte ..... Ehm.... hei søte deg!! ser ut til at dagene dine går ganske bra? heisann Skal du bygge hus? ← Næmen!!!! Skal dere bygge hus????!!!!??? Welcome back @riel, og jepp, det blir hus :grine2: Jeg vil også ha!!! - Atte.... Lenge tenkte dere Mannen sku være borte egentlig Det pleide bestefar å si også Har starten på uka vært flotterssss? Så får du kalle meg bestemor Rainbow dah Starten på uka har vært..... ehm, vel, jobb, og dyrlege og.... Atte, grei nok vaffal Bare 4 dager så drar jeg til Tromsø.... Og HyggeligDamen har skaffet meg 2 stk tørrfisk. Dem skal jeg spare og spise hver bit med andakt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 19. september 2005 #198 Del Skrevet 19. september 2005 Og HyggeligDamen har skaffet meg 2 stk tørrfisk. Dem skal jeg spare og spise hver bit med andakt..... Frivillig? Er du skapsunnmøring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 19. september 2005 #199 Del Skrevet 19. september 2005 Frivillig? Er du skapsunnmøring? ← Er det ikke nordlendingene som spiser det da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 19. september 2005 #200 Del Skrevet 19. september 2005 Er det ikke nordlendingene som spiser det da? :klø: ← Litt usikker. Jeg vet iallefall at det finnes en sunnmøring som spiser det frivillig...kanskje nordlendingene spiser det under tvang. :klø: Pokker....hvorfor skal du gjøre det så vanskelig for oss Rainbow...kan du ikke spise kjøttkaker som normale folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå