Cleo88 Skrevet 21. april 2021 #21 Skrevet 21. april 2021 (endret) Tor P skrev (På 21.4.2021 den 19.21): Fordi det er det riktige å gjøre. Det er det et normalt empatisk oppegående menneske med et minimum av oppdragelse gjør. Kort sagt behandle andre på den måten du ville ønske å bli behandlet selv. Og jeg tror ikke du ønsker å bli ghostet! Det er ikke verken vanskelig å sende en melding eller noe som krever tid og energi av deg: "Det har vært hyggelig å chatte, men jeg føler ikke at vi er noen match og da vil jeg ikke bruke mer av din tid. Lykke til med jakten på kjærligheten!". Så gir du det en dag og slettet matchen. Var det ikke enkelt å være et godt og ordentlig menneske? 🙂 . Endret 10. mai 2021 av Cleo88
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #22 Skrevet 21. april 2021 7 minutter siden, Cleo88 said: Ehm. Det er bare det at du blir ikke ghostet om du får et kort høflig svar fra tid til annen... Det er bare tegn nok til at du kan tenke deg selv at hun ikke er super interessert i å bli videre kjent. Eller at hun selv er kjedelig og ikke er god på dette... Har du ingen krav? Hvorfor er en sånn kontakt fortsatt interessant for deg?? Voks deg noen baller og spør om en date eller forhør deg litt mer direkte om hva hun tenker, om du ikke er fornøyd med tilbakemeldingene du får. Hun er ikke forpliktet til deg bare fordi hun matchet. Hvorfor er du så sint Anonymkode: 38830...1a0
Tor P Skrevet 21. april 2021 #24 Skrevet 21. april 2021 Cleo88 skrev (12 minutter siden): Ehm. Det er bare det at du blir ikke ghostet om du får et kort høflig svar fra tid til annen... Det er bare tegn nok til at du kan tenke deg selv at hun ikke er super interessert i å bli videre kjent. Eller at hun selv er kjedelig og ikke er god på dette... Har du ingen krav? Hvorfor er en sånn kontakt fortsatt interessant for deg?? Voks deg noen baller og spør om en date eller forhør deg litt mer direkte om hva hun tenker, om du ikke er fornøyd med tilbakemeldingene du får. Hun er ikke forpliktet til deg bare fordi hun matchet. So so angry... Kan forstå deg, nettdating kan bringe stor frustrasjon til oss alle og da blir KG et sted å ventilere ut... Jeg har ikke noe problem selv med å avslutte en samtale eller å be ut på date og se hva som skjer. Jeg har absolutt mine krav og virker det ikke som de blir møtt så avslutter jeg samtalen. Men det er det ikke alle som gjør, og det er ikke alle som synes dine "hint" nødvendigvis er så åpenbare. Derfor dette svaret. Du etterlyser "noen baller", men bør ikke den parten i samtalen (i eksemplene gitt: damene) som ikke føler dette fører noe sted ta ansvar selv og avslutte chatten? Er ikke det den voksne og modne måten? Det å gi "korte høflige svar" i håp om at den andre "tar hintet" er jo egentlig en feig måte å prøve å få den andre til å gjøre det du burde ta ansvar for selv!
Tor P Skrevet 21. april 2021 #26 Skrevet 21. april 2021 Cleo88 skrev (1 minutt siden): Haha fuck off. Selv har jeg hatt suksess med Tinder og har slettet hele appen ❤️ Så ingen frustrasjon her i gården nei. Nei. Synes ikke hun alltid trenger være den voksne og ta ansvar. Det er jo du som sutrer (utrolig uattraktivt forresten 😝) og har et problem - ikke hun. På dette punktet ville jeg være nødt til å gjenta meg selv fra forrige svar om jeg skulle fortsette, så denne slutter her. P-p-period. For en sjarmerende dame. Jaja, ditt valg 🙂 Ikke jeg som er TS her, ei heller den som først tok opp dette i tråden heller, så her blander du nok litt. Det jeg derimot har skrevet er et tilsvar til det du skrev tidligere hvor du sier noe som at "hint bør være mer enn nok" og at damene som en del av en samtale ikke har noe mer ansvar enn det. Implisitt at det er mennene som sitter på andre siden av chatten som selv har skyld i at det blir mange korte "høflighetssvar". Og det synes jeg er et nokså umodent svar 1
Jdz Skrevet 21. april 2021 #28 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Da tror jeg du misforstår meg også. Jeg er ikke interessert i å bruke tid på å chatte med noen jeg ikke kjenner i timesvis hver dag i flere uker. Man aner jo ikke noe om kjemien før man møtes uansett. Dessuten håper jeg å finne en mann som har et liv utenom meg, telefonen og Tinder. Anonymkode: b04f4...fb7 Det er greit nok, jeg er heller ikke glad i å chatte, men å utveksle noen ord før man inviterer på date kan ofte være greit, spesielt siden mange damer skriver lite eller ingenting om seg selv. Da kan det fort ta et en måned eller to før man kan møtes. Sett av 10-15 minutter til å svare på meldinger, det er egentlig alt jeg ber om.
norw Skrevet 21. april 2021 #29 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Virkelig? De fleste damer skriver vel med 60-100 menn samtidig. Da er det vanskelig å svare ofte nok. Selv om mange av oss rydder nå og da for å holde oversikten. Anonymkode: ab705...ff5 Vil heller tro at man har hundrevis/tusenvis av likes, et titalls matcher som man plukker fra øverste hylle og kanskje nøyer seg med å skrive med en håndfull av disse, maks.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #30 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Da tror jeg du misforstår meg også. Jeg er ikke interessert i å bruke tid på å chatte med noen jeg ikke kjenner i timesvis hver dag i flere uker. Man aner jo ikke noe om kjemien før man møtes uansett. Dessuten håper jeg å finne en mann som har et liv utenom meg, telefonen og Tinder. Anonymkode: b04f4...fb7 Da blir det nok vanskelig å treffe noen i det hele tatt via nettdating. Hvordan har du tenkt å møte noen dersom du ikke skal sende en eneste melding frem og tilbake? Og nei, jeg snakker ikke om å bruke timesvis hver dag, men at man i det minste må si hei og lage avtaler for å treffes. Det er litt vanskelig uten at man skal sende melding. Anonymkode: 907ad...35f 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #31 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Da blir det nok vanskelig å treffe noen i det hele tatt via nettdating. Hvordan har du tenkt å møte noen dersom du ikke skal sende en eneste melding frem og tilbake? Og nei, jeg snakker ikke om å bruke timesvis hver dag, men at man i det minste må si hei og lage avtaler for å treffes. Det er litt vanskelig uten at man skal sende melding. Anonymkode: 907ad...35f Bruker å ha noen få ganske lange samtaler, da får jo man snakket om litt interessante ting. Man aner jo ikke om man faktisk har kjemi før man faktisk møtes, men får iallefall et bedre inntrykk av personen etter en slik samtale. Ikke bare: Hva spiste du til middag i dag-pjatt. Og møtes ganske kjapt, etter par uker? 15 minutter hver dag i to måneder? Uaktuelt. Det verste er egentlig de som forventer svar når man er på jobb, og blir passiv-agressive når man ikke svarer på sekundet. Anonymkode: b04f4...fb7
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #32 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Virkelig? De fleste damer skriver vel med 60-100 menn samtidig. Da er det vanskelig å svare ofte nok. Selv om mange av oss rydder nå og da for å holde oversikten. Anonymkode: ab705...ff5 Dette vil jeg kalle useriøst. Å matche med hauger med menn samtidig. Det virker som det er viktigere med mange matcher enn å plukke ut noen som faktisk virker interessante for noen jenter. Anonymkode: 5da2e...de6 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #33 Skrevet 22. april 2021 norw skrev (9 timer siden): Vil heller tro at man har hundrevis/tusenvis av likes, et titalls matcher som man plukker fra øverste hylle og kanskje nøyer seg med å skrive med en håndfull av disse, maks. Jeg skriver til 60-100. Menn er ikke på øverste hylle om de ikke kan kommunisere og flørte, uansett hvor kjekke de er. Eller om de bare jabber om sex og penisstørrelse. Så kutter jeg ut dem som bare skriver Hei, hallo, hvordan går det, hva gjør du, fortell om deg selv osv. Menn må fortelle om seg selv, og kunne være i en slags dialog. Anonymkode: ab705...ff5
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #34 Skrevet 22. april 2021 Det burde ha vært sånn det er på Finn.no. Hvor det står denne personen bruker i gjennomsnitt så lang tid på å svare på meldinger. Da kunne bare ha filtrert bort de udugelige menneskene som bruker lang tid på å svare. Hva er vitsen med Tinder dersom du ikke bruker den? Så kan de som bruker lang tid på svare, chatte sammen. Så kan de bruke votter og vinter på å finne en match om de ønsker det. Anonymkode: 0733e...807 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #35 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bruker å ha noen få ganske lange samtaler, da får jo man snakket om litt interessante ting. Man aner jo ikke om man faktisk har kjemi før man faktisk møtes, men får iallefall et bedre inntrykk av personen etter en slik samtale. Ikke bare: Hva spiste du til middag i dag-pjatt. Og møtes ganske kjapt, etter par uker? 15 minutter hver dag i to måneder? Uaktuelt. Det verste er egentlig de som forventer svar når man er på jobb, og blir passiv-agressive når man ikke svarer på sekundet. Anonymkode: b04f4...fb7 Snakker jo ikke om svar på sekundet, det er normalt at folk er opptatt i hverdagen. Men det blir noe annet hvis man må vente tre dager eller en uke på hvert svar. Da er neppe mottakeren så veldig interessert, eller har egentlig ikke kapasitet til å starte noe likevel, så da er det egentlig bare dødfødt. Anonymkode: 907ad...35f
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #36 Skrevet 22. april 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg skriver til 60-100. Menn er ikke på øverste hylle om de ikke kan kommunisere og flørte, uansett hvor kjekke de er. Eller om de bare jabber om sex og penisstørrelse. Så kutter jeg ut dem som bare skriver Hei, hallo, hvordan går det, hva gjør du, fortell om deg selv osv. Menn må fortelle om seg selv, og kunne være i en slags dialog. Anonymkode: ab705...ff5 Fy fader. Hvordan klarer du det? Blir du ikke utslitt? Anonymkode: f3090...321
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #37 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg får nesten ingen matcher. Er en gjennomsnittlig pen dame på 36. Er slank og 171 cm høy 🤷♀️ Så jeg har aldri chattet med flere enn en om gangen 😂 Er vel for gammal snart, si 😅 Anonymkode: 5ec5b...c61 Det er helt normalt. Den som svarte det der med 60-100 er bitter mann som sitter på kvinneforum å sier at der ikke finnes ufrivillig single kvinner og sånt.. Anonymkode: 81157...4ad 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #39 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (På 22.4.2021 den 16.02): Det er helt normalt. Den som svarte det der med 60-100 er bitter mann som sitter på kvinneforum å sier at der ikke finnes ufrivillig single kvinner og sånt.. Anonymkode: 81157...4ad Jeg er ikke en mann. Ikke vanskelig å skrive til mange, det går fort å kutte ut de fleste som bare svarer med kjedelige høflighetsfraser eller trettende detaljer fra eget liv. Så de fleste blir kuttet ut etter tre setninger. Kan du sjarmere en dame trenger du ikke et år på å rulle igang. Anonymkode: ab705...ff5 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #40 Skrevet 23. april 2021 On 4/21/2021 at 3:35 PM, AnonymBruker said: Virkelig? De fleste damer skriver vel med 60-100 menn samtidig. Da er det vanskelig å svare ofte nok. Selv om mange av oss rydder nå og da for å holde oversikten. Anonymkode: ab705...ff5 Unnskyld? Jeg er kvinne selv - hvem i alle dager skriver med 60 til 100 menn samtidig? Anonymkode: c48b0...8a8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå