Gå til innhold

Useriøse damer på Tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Useriøse menn = menn som bare vil ha sex og seiler under falsk flagg. Men hva er det menn definerer som en useriøs kvinne på Tinder?

Anonymkode: ab705...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er slitsomt med damer som ikke svarer, bruker 2-3 dager mellom hvert svar. Det er helt greit å avvise meg eller unmatche meg, men å svar en gang i uka synes jeg virker useriøst.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jdz skrev (3 minutter siden):

Jeg synes det er slitsomt med damer som ikke svarer, bruker 2-3 dager mellom hvert svar. Det er helt greit å avvise meg eller unmatche meg, men å svar en gang i uka synes jeg virker useriøst.

Virkelig? De fleste damer skriver vel med 60-100 menn samtidig. Da er det vanskelig å svare ofte nok. Selv om mange av oss rydder nå og da for å holde oversikten.

Anonymkode: ab705...ff5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som ikke gidder å gjøre noe. Sender aldri første melding, og svarer bare med "du da?" og andre fraser på maks tre ord.

Anonymkode: f4deb...535

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaiminator

Korte enstavelsesvar. 

"Nei, ja, bra, ok, kanskje, vet ikke"

Bare å unnmatche med en gang, sånne går ikke å ha å gjøre med, man vet man er nederst på lista over dems 100 matcher.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Virkelig? De fleste damer skriver vel med 60-100 menn samtidig. Da er det vanskelig å svare ofte nok. Selv om mange av oss rydder nå og da for å holde oversikten.

Anonymkode: ab705...ff5

Men da bør man kanskje roe ned matchinga? Hva er poenget med å ha mer enn 3-4-5 på én gang? Da får man jo aldri noe ut av matchene likevel.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Virkelig? De fleste damer skriver vel med 60-100 menn samtidig. Da er det vanskelig å svare ofte nok. Selv om mange av oss rydder nå og da for å holde oversikten.

Anonymkode: ab705...ff5

Vel, det gidder hvert fall ikke jeg som mann. Hvis man ikke lager seg kapasitet til å svare mer enn 1-2 ganger i uka, så går det rett og slett for tregt for min del. 

For all del, jeg forstår i travel hverdag at man ikke alltid kan svare med en gang, men når man må vente flere dager eller en uke på et svar blir det litt for lenge for min del. 

Anonymkode: 907ad...35f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Jdz said:

Men da bør man kanskje roe ned matchinga? Hva er poenget med å ha mer enn 3-4-5 på én gang? Da får man jo aldri noe ut av matchene likevel.

Jeg skriver bare med en match av gangen. Men fått kommentarer at jeg sikkert skriver med 100 andre, det er litt ødeleggende for stemningen 

Anonymkode: 069c5...75d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det finnes useriøse måter å bruke Tinder på. Om så bare for chat eller bekreftelse,  så er det jo et seriøst behov som skal dekkes. 

Anonymkode: 8adc3...cc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manglende selvinnsikt og sutring over å bare få sex

Anonymkode: 38830...1a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vel, det gidder hvert fall ikke jeg som mann. Hvis man ikke lager seg kapasitet til å svare mer enn 1-2 ganger i uka, så går det rett og slett for tregt for min del. 

For all del, jeg forstår i travel hverdag at man ikke alltid kan svare med en gang, men når man må vente flere dager eller en uke på et svar blir det litt for lenge for min del. 

Anonymkode: 907ad...35f

Hehe, jeg synes chatting er dørgende kjedelig, og sitter heller ikke og ruger på telefonen 24 timer i døgnet (har slått av alle varsler). Så da hadde du nok slettet meg ganske kjapt. Betyr ikke at jeg er uinteressert, betyr bare at jeg ikke gidder å sitte og trykke på telefonen i tide og utide. Noen ganger er jeg til og med utenfor dekning ei uke i strekk...

Nå håper jeg å finne en mann som heller vil sitte på restaurant, på en fjelltopp eller med venner, istedenfor å sitte med nesen i telefonen, så vi hadde nok ikke passet sammen uansett. 😊

Anonymkode: b04f4...fb7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jdz skrev (2 timer siden):

Men da bør man kanskje roe ned matchinga? Hva er poenget med å ha mer enn 3-4-5 på én gang? Da får man jo aldri noe ut av matchene likevel.

Fordi de fleste menn er crap. Så for å utelukke dem man ikke ville møte i helvete engang må man skrive til mange. De dårlige avslører seg oftest raskt. Igjen står a) playere og b) de interesserte og interessante gutta. Begge kategorier kan kommunisere. Så var det å skille dem da, det er nesten umulig så her må det møter til. 

Anonymkode: ab705...ff5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Virkelig? De fleste damer skriver vel med 60-100 menn samtidig. Da er det vanskelig å svare ofte nok. Selv om mange av oss rydder nå og da for å holde oversikten.

Anonymkode: ab705...ff5

Jeg får nesten ingen matcher. Er en gjennomsnittlig pen dame på 36. Er slank og 171 cm høy 🤷‍♀️ Så jeg har aldri chattet med flere enn en om gangen 😂

Er vel for gammal snart, si 😅

Anonymkode: 5ec5b...c61

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg får nesten ingen matcher. Er en gjennomsnittlig pen dame på 36. Er slank og 171 cm høy 🤷‍♀️ Så jeg har aldri chattet med flere enn en om gangen 😂

Er vel for gammal snart, si 😅

Anonymkode: 5ec5b...c61

Du får nesten ingen matcher nei, men hvor mange % sveiper du til høyre da? Du får jo sikkert drøssevis av like som du ikke liker tilbake

Anonymkode: 38830...1a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hehe, jeg synes chatting er dørgende kjedelig, og sitter heller ikke og ruger på telefonen 24 timer i døgnet (har slått av alle varsler). Så da hadde du nok slettet meg ganske kjapt. Betyr ikke at jeg er uinteressert, betyr bare at jeg ikke gidder å sitte og trykke på telefonen i tide og utide. Noen ganger er jeg til og med utenfor dekning ei uke i strekk...

Nå håper jeg å finne en mann som heller vil sitte på restaurant, på en fjelltopp eller med venner, istedenfor å sitte med nesen i telefonen, så vi hadde nok ikke passet sammen uansett. 😊

Anonymkode: b04f4...fb7

Jeg tror du misforstod innlegget. Det er selvfølgelig ikke noe galt med at man bruker tiden til å møtes i stedet for chat, det er også det jeg foretrekker selv. Det er aller best å gjøre ting sammen!

Poenget mitt var snarere det at før det i det hele tatt blir snakk om å kunne møtes og finne ut mer om hverandre, så må man jo få kontakt med hverandre først via litt meldingsutveksling frem og tilbake. Det er i den fasen jeg ikke gidder å vente en uke på svar hver gang, for da er hun tydeligvis ikke spesielt interessert. 

Anonymkode: 907ad...35f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du får nesten ingen matcher nei, men hvor mange % sveiper du til høyre da? Du får jo sikkert drøssevis av like som du ikke liker tilbake

Anonymkode: 38830...1a0

Det er ganske mange ganger jeg har tenkt... jo kanskje denne mannen kan gå, selv om han ikke er helt min smak. Og så har han ikke giddet å skrive to ord om seg selv. Eller så har han bare mange emojier. Da ryker han lett. 

Utrolig mange av disse altså. Ikke er det de kjekkeste playboyene heller. 

Anonymkode: b04f4...fb7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tror du misforstod innlegget. Det er selvfølgelig ikke noe galt med at man bruker tiden til å møtes i stedet for chat, det er også det jeg foretrekker selv. Det er aller best å gjøre ting sammen!

Poenget mitt var snarere det at før det i det hele tatt blir snakk om å kunne møtes og finne ut mer om hverandre, så må man jo få kontakt med hverandre først via litt meldingsutveksling frem og tilbake. Det er i den fasen jeg ikke gidder å vente en uke på svar hver gang, for da er hun tydeligvis ikke spesielt interessert. 

Anonymkode: 907ad...35f

Da tror jeg du misforstår meg også. Jeg er ikke interessert i å bruke tid på å chatte med noen jeg ikke kjenner i timesvis hver dag i flere uker. Man aner jo ikke noe om kjemien før man møtes uansett. Dessuten håper jeg å finne en mann som har et liv utenom meg, telefonen og Tinder. 

Anonymkode: b04f4...fb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cleo88 skrev (23 minutter siden):

Hvorfor gidde å holde liv i en samtale det aldri ble noe særlig gnistre av? Skulle tro at korte svar (=høflighetssvar, ikke useriøs-svar) var signal nok. Må dere dumpes sånn helt ordrett??

Fordi det er det riktige å gjøre. Det er det et normalt empatisk oppegående menneske med et minimum av oppdragelse gjør. Kort sagt behandle andre på den måten du ville ønske å bli behandlet selv. Og jeg tror ikke du ønsker å bli ghostet!

Det er ikke verken vanskelig å sende en melding eller noe som krever tid og energi av deg: "Det har vært hyggelig å chatte, men jeg føler ikke at vi er noen match og da vil jeg ikke bruke mer av din tid. Lykke til med jakten på kjærligheten!". Så gir du det en dag og slettet matchen.

Var det ikke enkelt å være et godt og ordentlig menneske? 🙂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hehe, jeg synes chatting er dørgende kjedelig, og sitter heller ikke og ruger på telefonen 24 timer i døgnet (har slått av alle varsler). Så da hadde du nok slettet meg ganske kjapt. Betyr ikke at jeg er uinteressert, betyr bare at jeg ikke gidder å sitte og trykke på telefonen i tide og utide. Noen ganger er jeg til og med utenfor dekning ei uke i strekk...

Nå håper jeg å finne en mann som heller vil sitte på restaurant, på en fjelltopp eller med venner, istedenfor å sitte med nesen i telefonen, så vi hadde nok ikke passet sammen uansett. 😊

Anonymkode: b04f4...fb7

Du dømmer jo folk du ikke har møtt, da. Kan hende han ikke har lyst til å kastebort ukevis med korte meldinger frem og tilbake når dere heller kan chatte raskt og avtale møte, eksempelvis på en fjelltopp eller restaurant..

Anonymkode: f3090...321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...