L'Eau D'Issey Skrevet 19. april 2021 #21 Del Skrevet 19. april 2021 Kågebruker skrev (4 timer siden): Jeg svarer fra 1865. Deg ville jeg absolutt snakket med på grunn av historien📚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 19. april 2021 #22 Del Skrevet 19. april 2021 FrøkenMånestråle skrev (2 minutter siden): Ja, samme her og så begynte jeg og tenke på det... Årene går Etter å ha grublet litt på det, kom jeg på at vi hadde analogt internett, så jo - det er en stund siden likevel 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 19. april 2021 #23 Del Skrevet 19. april 2021 Boetica skrev (6 minutter siden): Etter å ha grublet litt på det, kom jeg på at vi hadde analogt internett, så jo - det er en stund siden likevel 😂 Ja, jeg tenkte på at det er 19 år siden jeg var 18... Det føles både som igår og hundre år siden. 😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fabienne Skrevet 19. april 2021 #24 Del Skrevet 19. april 2021 Jeg var 32 år i 2002, men kom ikke på KG før i 2006. Det føles egentlig ikke så lenge siden. Som alt annet var det bedre før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #25 Del Skrevet 19. april 2021 Takk for fine og interessante innlegg!🥰 Hilsen Ts Anonymkode: ff05f...583 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå