AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #1 Del Skrevet 18. april 2021 Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt prismacolor blyantene? gjerne 150 settet. Har lett på nett, men ser ikke noen norske nettsider som har de inne. Kan jo hende jeg ikke klarer å finne de, og at det er mulig å få tak i de, så hvis noen vet om hvor man kan få tak i disse, eventuelt gode alternativer så rop ut Anonymkode: ad2ac...12a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #2 Del Skrevet 18. april 2021 Jeg leita "overalt" etter dem for 3-4-5 år siden. Jeg ville helst kjøpe i en norsk butikk, men endte med å bestille fra Amazon. Det gikk knirkefritt. Men nå tør jeg nesten ikke bruke dem, for når favorittfargene blir oppbrukt vet jeg ikke hvordan jeg skal få erstatta dem 🙈. Og de er veldig udrøye i bruk. Er det en grunn til at du vil ha akkurat dem? Jeg har Faber Castell sine Polychromos også, og liker dem mye bedre. Men de virker ikke helt på samme måten (ikke så myke som Prismacolor), så det er nok smak og behag. Anonymkode: c80ae...5cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #3 Del Skrevet 18. april 2021 Jeg kjøpte mine på amazon 😊 Anonymkode: 29bb1...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #4 Del Skrevet 19. april 2021 Amazon her og. Anonymkode: 2c781...93d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå