Lakrisen Skrevet 20. april 2021 #21 Del Skrevet 20. april 2021 ME97 skrev (1 minutt siden): Tenkte det samme da jeg var innom deg! Blir spennende å følge deg også- vi har en syyyyykt spennende tid foran oss nå😬😬🙌🏼 Ja, er en helt ny og spennende fase i livet 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fhuzzy Skrevet 28. april 2021 #22 Del Skrevet 28. april 2021 Hvordan er det med deg i disse dager da @ME97? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ME97 Skrevet 28. april 2021 Forfatter #23 Del Skrevet 28. april 2021 Fhuzzy skrev (3 timer siden): Hvordan er det med deg i disse dager da @ME97? Takk som spør Fhuzzy! Går fint her, dagene går fort- heldigvis. Så tiden frem til prøving føles ikke heelt «ulidelig»😬 surfet endel på babyting og drømmer meg litt bort. Så i påvente av å kjøpe sånn en vakker dag så har jeg som interiør’ansvarlig’ her i heimen kjøpt litt nye pyntegjenstander osv vitaminer, sink og selen til min kjære kom i posten idag, fint å komme igang med det nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fhuzzy Skrevet 29. april 2021 #24 Del Skrevet 29. april 2021 ME97 skrev (22 timer siden): Takk som spør Fhuzzy! Går fint her, dagene går fort- heldigvis. Så tiden frem til prøving føles ikke heelt «ulidelig»😬 surfet endel på babyting og drømmer meg litt bort. Så i påvente av å kjøpe sånn en vakker dag så har jeg som interiør’ansvarlig’ her i heimen kjøpt litt nye pyntegjenstander osv vitaminer, sink og selen til min kjære kom i posten idag, fint å komme igang med det nå.. Så bra at dagene går fort fremover, det er viktig å fokusere på det som skjer her og nå og nyte vårdagene 😊 Jeg kan også drømme meg bort i alt fra babytøy til barnevogntråder her inne på KG, foreløpig synes jeg det bare er koselig! Det er så koselig å kjøpe inn litt til heimen og pynte opp litt - særlig nå som det er vår og går mot sommer 😊 Vi skal på visning nå i helgen, så om det blir huskjøp blir det nok en del oppussing på meg! 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ME97 Skrevet 1. mai 2021 Forfatter #25 Del Skrevet 1. mai 2021 (endret) Hei dere. Tenker gå gi dere en liten update selv om prøvingen ikke er helt i gang enda. Idag kom tanterød , akkuratt på dagen som det pleier. I den anledning var jeg inne for å loggføre det i Flo, og da kom jeg over noe merkelig. I min Flo står det plutselig nå at jeg har 7-10-12 fertile dager? Dette må være feil. Har jeg stilt inn på noe galt ? Det skal vel være mindre enn det? Eller har de tatt høyde for sæd som lever i ca 7 dager? Kan ikke huske å ha sett dette før... Hadde vært Nice om noen kunne gi meg et svar på dette; evt kan jeg lage en egen tråd også. ellers har jeg fått beskjed om at pfizer nå tilbys til oss som fikk AZ dose 1 i februar, får den sannsynligvis om Max noen uker. Litt usikker på hele vaksinegreien egentlig, men føler liksom jeg ‘må’... Endret 1. mai 2021 av ME97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fhuzzy Skrevet 3. mai 2021 #26 Del Skrevet 3. mai 2021 Kjenner dessverre litt for lite til Flo, men på generell basis har man vel vanligvis 5-6 fertile dager? De fertile dagene er jo frem til og med EL, men siden sædcellene kan overleve i flere dager, så kan egget befruktes flere dager etter samleie 😊 7-10 fertile dager hørtes jo litt i overkant ut... Kanskje noen andre her inne kan svare mer relatert til Flo. Så fint at du får tatt siste dose og blir ferdig da! Da er det jo bare å kjøre på med prøving etterpå Det er noen som har fått senere EL i den syklusen de har tatt vaksinen, så det er kanskje greit å finne ut med temp eller test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ME97 Skrevet 3. mai 2021 Forfatter #27 Del Skrevet 3. mai 2021 Fhuzzy skrev (51 minutter siden): Kjenner dessverre litt for lite til Flo, men på generell basis har man vel vanligvis 5-6 fertile dager? De fertile dagene er jo frem til og med EL, men siden sædcellene kan overleve i flere dager, så kan egget befruktes flere dager etter samleie 😊 7-10 fertile dager hørtes jo litt i overkant ut... Kanskje noen andre her inne kan svare mer relatert til Flo. Så fint at du får tatt siste dose og blir ferdig da! Da er det jo bare å kjøre på med prøving etterpå Det er noen som har fått senere EL i den syklusen de har tatt vaksinen, så det er kanskje greit å finne ut med temp eller test Hei Fhuzzy og takk for svar. Mener det har ligget 5-6 dager inne i appen før skjønner du, men nå plutselig var det så hinsides mange! Ang syklus. etter dose en kom vel mensen 1 eller 2 dager etter vanlig tid for min del, så blir nok litt forskjøvet syklus denne gangen også. Får teste litt mer den mnd vi begynner 😄 For å være ærlig har jeg vært litt usikker på hele dose to opplegget siden vi får en annen vaksine denne gangen. Vi blir jo prøvekaniner for andre gang i vaksineøyemed liksom. Alle på jobb er dog sååå positive så føler jeg ikke har noe "valg". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fhuzzy Skrevet 3. mai 2021 #28 Del Skrevet 3. mai 2021 Kanskje du rett og slett bare har blitt superfertil siden forrige syklus? Dette med vaksiner kan jo være en litt vanskelig greie, noen er prinsipielt veldig imot alt av vaksiner, noen er redde for koronavaksina, noen synes det er helt greit... Det viktigste er jo å kjenne på hva som er riktig for deg men skjønner at du er skeptisk til å være prøvekanin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cheddar Skrevet 3. mai 2021 #29 Del Skrevet 3. mai 2021 Har erfart at Flo kan tulle litt dersom du f.eks legger inn EL-slim veldig tidlig, da får du veldig mange dager som fertil😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ME97 Skrevet 3. mai 2021 Forfatter #30 Del Skrevet 3. mai 2021 (endret) Cheddar skrev (25 minutter siden): Har erfart at Flo kan tulle litt dersom du f.eks legger inn EL-slim veldig tidlig, da får du veldig mange dager som fertil😄 Jeg la inn EL- slim dagen før forventet EL forrige syklus, så veeeldig lenge før var det jo ikke. Meeen Er ikke alltid jeg har dokumentert el slimet der inne så kan hende det er etter jeg gjorde det ja! . Takk for svar. Endret 3. mai 2021 av ME97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå