Gå til innhold

.

Silva Pluvialis

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvem er det som er etter deg?

Anonymkode: 921b8...fe0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gjenferdet skrev (13 timer siden):

Takk for at du deler. Det må være krevende å stå i en sånn situasjon. Bra det har blitt tatt ut tiltale slik at han forhåpentligvis kan få sin straff, men, jeg har full forståelse for at det er tøft. Juridiske prosesser er beintøffe. Man skal være bra modig for å tørre å stå i det. Heier på deg. :klemmer:

Takk. De ønsker å få han i forvaring fordi det er så alvorlig det han har gjort mot meg og andre. Håper det skjer, for han er farlig rett og slett. 

• Liker 1
Skrevet
Purple_Pixiedust skrev (1 time siden):

Takk. De ønsker å få han i forvaring fordi det er så alvorlig det han har gjort mot meg og andre. Håper det skjer, for han er farlig rett og slett. 

Forferdelig at du har blitt utsatt for en sånn person. :klem:

Skrevet (endret)

:hug: 

Uendelig trist at du har det slik. :hjerte:

Endret av SVK
Skrevet
Gjenferdet skrev (1 time siden):

Forferdelig at du har blitt utsatt for en sånn person. :klem:

Ja, men jeg håper at når rettsaken er over om ca 6-7 måneder så kan jeg kanskje etter hvert klare å legge det bak meg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier ikke at dette ikke er reelt, men kan det være en mulighet for paranoia?

Anonymkode: 921b8...fe0

• Liker 1
Skrevet
Purple_Pixiedust skrev (4 timer siden):

Ja, men jeg håper at når rettsaken er over om ca 6-7 måneder så kan jeg kanskje etter hvert klare å legge det bak meg. 

Nå vet jeg ikke hva han har gjort mot deg, men jeg håper at han aldri slipper ut igjen.

• Liker 1
Skrevet
Honey Dew skrev (1 time siden):

Nå vet jeg ikke hva han har gjort mot deg, men jeg håper at han aldri slipper ut igjen.

Sannsynligvis gjør han ikke det. Aktor mener i hvert fall at han bør settes i forvaring. Det tok dem litt tid å innse det da. Det har jeg sagt i tre år, og siden da har det kommet flere offer. Veldig synd. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...