AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #21 Skrevet 17. april 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er viktig at man har det morsomt sammen og matcher i senga. Vekten kan jo gjøres noe med, men ikke personligheten. Anonymkode: 0119d...f27 Vekten kan absolutt gjrøres noe med, men de aller fleste som er 40 kg overvektige har gitt opp å endre på seg. 40 kg overvekt er ekstremt mye, så klandrer ingen i å veelge dem bort. Det kreves mye selvdisiplin å gå ned til en normal vekt igjen. Anonymkode: e733e...eca 2
marsvin Skrevet 17. april 2021 #22 Skrevet 17. april 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Til gutta i 20-åra (alle andre, plz ikke svar), hvem vil dere helst date A, En jente som er pen og slank, modellkropp, men veldig sart og kristen etc, altså en veldig rolig og introvert jente. Forsiktig og uerfaren seksuelt sett. B, En jente som er omtrent 40 kg overvektig, med strekkmerker osv, men som er veldig utadvendt, hyggelig, svært morsom og sikkert gjerne vil ha lidenskapelig og variert sex med deg minst 5 ganger i uka, selv årevis ut i forholdet... Anonymkode: dcdaf...3d9 eeh... det virker som du prøver å si at A har utseende, og B har personligheten ? Noen foretrekker faktisk rolig og introvert og forsiktig. Vi må slutte å blindt hylle alt som et høylytt og «utadvendt» som at det er noe bedre enn det andre.. Vet om en del menn som ville bli skremt av type B, som kan være litt intens for mange.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #23 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (På 17.4.2021 den 18.33): Samtidig som det sitter en hel haug menn her inne og klager på at kvinner har så høye krav, for de selv har jo nesten ingen krav. De påstår så fint at de fleste kvinner er pene nok og at personligheten teller mest, hun trenger bare være snill og omsorgsfull så har hun så mange menn å velge i atte. Så viser de sitt sanne ansikt når de her velger hun deilige med mål om å forandre personligheten hennes, for da er det plutselig utseendet som betyr mest. Og så sier menn at det er kvinner som er vanskelig å forstå seg på... Anonymkode: 1fc6f...96c De fleste kvinner er jo langt ifra pene nok, de fleste er feite og ser ut som ras. Mange norske damer og menn mangler også personlighet, omsorgsevner og varme og kjærlighet. Synes Norge er et kaldt og ekskluderende land. Også alt for mye må ta ansvar selv mentalitet og endre på alt man ikke rår over. Menn krever og krever, investerer ikke og gir NADA tilbake i dating og forhold. Selvfølgelig skal man vise og gi masse kjærlighet og alt man har til sin framtidige kone/mann, er vel bare en håpløs romantiker jeg🙄 ja menn sier personligheten teller mest, men det stemmer ikke via handling. Ingen menn jeg har truffet eller snakket med etter jeg ble singel for snart fire år siden har vist interesse for min personlighet eller å bli ordentlig kjent med meg. Menn tror de vet hva personlighet er og at de kjenner dama bare etter to setninger i chatting. Menn går åpenbart etter utseendet og væremåte, for menn avviser meg, behandler meg dårlig i en setting der vi ikke har kommet så langt engang, menn har kommentert utseendet og væremåten min, at håret mitt ikke er langt nok, at jeg er for introvert og ikke sexy og slutty nok i væremåten som de helst foretrekker en kvinne. Menn liker ikke omsorgsfulle og snille damer som meg, oss pisser de på. Men de elsker paradise og ex on the beach damer som tar plass og har denne slutty, løse og ufine oppførselen. Anonymkode: c91fb...a93
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #24 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (På 17.4.2021 den 19.41): Det er viktig at man har det morsomt sammen og matcher i senga. Vekten kan jo gjøres noe med, men ikke personligheten. Anonymkode: 0119d...f27 De som er overvektige og mindre pene har oftest en jævlig personlighet også. De peneste menneskene jeg har møtt er ydmyke, snille og varme. Er bare sånne kjempe stygge rynkete og ekle kjerringer som tror de er noe og kjører bmw og er stygge og tøffe i trafikken mot alle andre. Anonymkode: c91fb...a93 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #25 Skrevet 19. april 2021 Jeg er 10 kg overvektig, og skjønner jo nå hvorfor samboer ikke vil ha sex så ofte lengre... Anonymkode: 0c206...d0b
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #26 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): De som er overvektige og mindre pene har oftest en jævlig personlighet også. De peneste menneskene jeg har møtt er ydmyke, snille og varme. Er bare sånne kjempe stygge rynkete og ekle kjerringer som tror de er noe og kjører bmw og er stygge og tøffe i trafikken mot alle andre. Anonymkode: c91fb...a93 Hahahah 😂😂😂 Rånere?? 😂 Anonymkode: 8b1d7...f72
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #27 Skrevet 19. april 2021 On 4/16/2021 at 11:14 PM, AnonymBruker said: Til gutta i 20-åra (alle andre, plz ikke svar), hvem vil dere helst date A, En jente som er pen og slank, modellkropp, men veldig sart og kristen etc, altså en veldig rolig og introvert jente. Forsiktig og uerfaren seksuelt sett. B, En jente som er omtrent 40 kg overvektig, med strekkmerker osv, men som er veldig utadvendt, hyggelig, svært morsom og sikkert gjerne vil ha lidenskapelig og variert sex med deg minst 5 ganger i uka, selv årevis ut i forholdet... Anonymkode: dcdaf...3d9 A. Er introvert selv. 40kg overvektig, er ekstremt i 20års-alderen. Blir sikkert verre med tiden også. Anonymkode: 1100b...957
Perelandra Skrevet 19. april 2021 #28 Skrevet 19. april 2021 Tråden er ryddet for diskusjon med seg selv og svar til dette. Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #29 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (På 16.4.2021 den 23.14): Til gutta i 20-åra (alle andre, plz ikke svar), hvem vil dere helst date A, En jente som er pen og slank, modellkropp, men veldig sart og kristen etc, altså en veldig rolig og introvert jente. Forsiktig og uerfaren seksuelt sett. B, En jente som er omtrent 40 kg overvektig, med strekkmerker osv, men som er veldig utadvendt, hyggelig, svært morsom og sikkert gjerne vil ha lidenskapelig og variert sex med deg minst 5 ganger i uka, selv årevis ut i forholdet... Anonymkode: dcdaf...3d9 Hmm, veldig spesifikke alternativer her TS. Regner med at du refererer til deg selv som B. Jeg er 28, godt utdannet med bra jobb og lønn. Trener regelmessig og er fornøyd med kroppen. Tror faktisk jeg ville gått for B, 40 kg overvekt trenger ikke nødvendigvis å være usexy eller turnoff. Foretrekker former ovenfor «modellkropp» uansett. Anonymkode: fc6cc...ac7
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #30 Skrevet 20. april 2021 Jeg er 30, ser myye yngre ut. Har fin formfull kropp, ikke tykk. 64 kg, 171 høy. Store bryster og rumpe, slank i livet. Langt tykt hår. Hollywood vakker, som jeg får høre 😅 , masse livserfaring, sjarm, sterk. Det handler om KJEMI, og deretter kommer alt naturlig.. overvektig eller normalvektig.. spiller liten rolle dersom kjemien mellom to mennesker slår gnister. Anonymkode: 99326...f4c
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #31 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (På 17.4.2021 den 8.58): Heller introvert enn utadvendt, men kristen er en dealbreaker. Vekta er ett fett. Anonymkode: dde10...09e Hvorfor liker du introvert bedre? Er du det selv? De fleste liker utadvendte. Kristen er ikke en dealbreaker, det er bra å dele nogenlunde samme verdier. Feks. Tradisjoner, jul, ikke ligge rundt, ikke feste hver helg osv. Kristne jenter er bra, familie står sterkt og de behandler deg med respekt, er i mot utroskap og har Gudsfrykt. Tilgivelse er viktig begge veier og det forstår de fleste kristne. Anonymkode: 544c5...278
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #32 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (På 16.4.2021 den 23.14): Til gutta i 20-åra (alle andre, plz ikke svar), hvem vil dere helst date A, En jente som er pen og slank, modellkropp, men veldig sart og kristen etc, altså en veldig rolig og introvert jente. Forsiktig og uerfaren seksuelt sett. B, En jente som er omtrent 40 kg overvektig, med strekkmerker osv, men som er veldig utadvendt, hyggelig, svært morsom og sikkert gjerne vil ha lidenskapelig og variert sex med deg minst 5 ganger i uka, selv årevis ut i forholdet... Anonymkode: dcdaf...3d9 Ehhh 40 kg (!) overvektig! Aldri livet. Anonymkode: 09e19...5d0
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #33 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (På 17.4.2021 den 0.32): Ingen av delene. Ville ha datet noen med en femenin kropp, med femenine former med timeglass/pærefasong. Og med en rumpe😉 ca 155/170 cm med langt mørkt hår. Anonymkode: 5ec1a...d72 Alt riktig der bortsett fra hårfargen. Mellomblond/mørkeblondt naturlig er penest. Ikke mørkt! Anonymkode: 544c5...278
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #35 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Alt riktig der bortsett fra hårfargen. Mellomblond/mørkeblondt naturlig er penest. Ikke mørkt! Anonymkode: 544c5...278 Mørkt langt hår er dødslekkert Anonymkode: 99326...f4c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå