AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #1 Skrevet 16. april 2021 Til gutta i 20-åra (alle andre, plz ikke svar), hvem vil dere helst date A, En jente som er pen og slank, modellkropp, men veldig sart og kristen etc, altså en veldig rolig og introvert jente. Forsiktig og uerfaren seksuelt sett. B, En jente som er omtrent 40 kg overvektig, med strekkmerker osv, men som er veldig utadvendt, hyggelig, svært morsom og sikkert gjerne vil ha lidenskapelig og variert sex med deg minst 5 ganger i uka, selv årevis ut i forholdet... Anonymkode: dcdaf...3d9
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #3 Skrevet 16. april 2021 A. Kan alltids gi henne erfaring og lære henne en ting eller to om hva som finnes og ikke. Så lenge hun ser bra ut så er det hva som teller mest. Anonymkode: a085c...87d 4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #4 Skrevet 16. april 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Til gutta i 20-åra (alle andre, plz ikke svar), hvem vil dere helst date A, En jente som er pen og slank, modellkropp, men veldig sart og kristen etc, altså en veldig rolig og introvert jente. Forsiktig og uerfaren seksuelt sett. B, En jente som er omtrent 40 kg overvektig, med strekkmerker osv, men som er veldig utadvendt, hyggelig, svært morsom og sikkert gjerne vil ha lidenskapelig og variert sex med deg minst 5 ganger i uka, selv årevis ut i forholdet... Anonymkode: dcdaf...3d9 Ingen av delene. Ville ha datet noen med en femenin kropp, med femenine former med timeglass/pærefasong. Og med en rumpe😉 ca 155/170 cm med langt mørkt hår. Anonymkode: 5ec1a...d72 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #6 Skrevet 16. april 2021 Lol, menn som velger A med begrunnelse av de kan da forandre personligheten hennes, fordi det er viktigst at hun ser heit ut. 🙄 Anonymkode: 523ba...7e2 9
norw Skrevet 17. april 2021 #7 Skrevet 17. april 2021 A. Jeg er eldre, men er på mange måter som en mann i 20-årene. 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #8 Skrevet 17. april 2021 norw skrev (1 minutt siden): A. Jeg er eldre, men er på mange måter som en mann i 20-årene. Det er det mest logiske jeg har lest på KG i hele dag 🤪 hahah Anonymkode: 8b1d7...f72 7
norw Skrevet 17. april 2021 #9 Skrevet 17. april 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det er det mest logiske jeg har lest på KG i hele dag 🤪 hahah Anonymkode: 8b1d7...f72 Aner ikke hva du mener med det 😄 Vil tro at mange oppfatter meg som en mann i 20-årene inntil de får greie på hvor gammel jeg er, men samtidig er alle mine nærmeste venner eldre enn meg. 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #10 Skrevet 17. april 2021 Hvis jeg måtte velge hadde det blitt A. 40 kg overvekt er hinsides mye. Kan ikke se for meg at noen av fritt valg velger å være sammen med noen som er så overvektig og ute av stand til å ta vare på egen helse. Anonymkode: 132b1...e02 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #11 Skrevet 17. april 2021 norw skrev (1 time siden): Aner ikke hva du mener med det 😄 Vil tro at mange oppfatter meg som en mann i 20-årene inntil de får greie på hvor gammel jeg er, men samtidig er alle mine nærmeste venner eldre enn meg. Det jeg mente med det, er at de fleste menn (uansett alder), har alle en 20 år gammel gutt inni seg 🤪 Og det er bare bra! Anonymkode: 8b1d7...f72 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #12 Skrevet 17. april 2021 Heller introvert enn utadvendt, men kristen er en dealbreaker. Vekta er ett fett. Anonymkode: dde10...09e 5
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #13 Skrevet 17. april 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Heller introvert enn utadvendt, men kristen er en dealbreaker. Vekta er ett fett. Anonymkode: dde10...09e Ba-dum-tss Anonymkode: 6f0e6...fdd 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #14 Skrevet 17. april 2021 Egentlig ingen av dem. Kristen teller ned, men introvert velges glatt over utadvendt. I tillegg er 40 (!) kg overvekt veldig mye. Helt klart A i valget mellom disse. Ideelt ville jeg hatt noen mellom disse to. Anonymkode: 660fc...cb8
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #16 Skrevet 17. april 2021 Huff kategori C blir meg: kristen og overvektig Anonymkode: 31677...391 3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #17 Skrevet 17. april 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Lol, menn som velger A med begrunnelse av de kan da forandre personligheten hennes, fordi det er viktigst at hun ser heit ut. 🙄 Anonymkode: 523ba...7e2 Samtidig som det sitter en hel haug menn her inne og klager på at kvinner har så høye krav, for de selv har jo nesten ingen krav. De påstår så fint at de fleste kvinner er pene nok og at personligheten teller mest, hun trenger bare være snill og omsorgsfull så har hun så mange menn å velge i atte. Så viser de sitt sanne ansikt når de her velger hun deilige med mål om å forandre personligheten hennes, for da er det plutselig utseendet som betyr mest. Og så sier menn at det er kvinner som er vanskelig å forstå seg på... Anonymkode: 1fc6f...96c
Gjest Jaconandersen Skrevet 17. april 2021 #18 Skrevet 17. april 2021 Alle menn vil velge A. For de fleste menn er introverhet helt greit, gjerne bedre enn ekstroverhet. Å være pen er et enormt oluss. Overvekt sier seg selv er usunt. Kristne skal være dydige, det er et pluss.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #19 Skrevet 17. april 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Til gutta i 20-åra (alle andre, plz ikke svar), hvem vil dere helst date A, En jente som er pen og slank, modellkropp, men veldig sart og kristen etc, altså en veldig rolig og introvert jente. Forsiktig og uerfaren seksuelt sett. B, En jente som er omtrent 40 kg overvektig, med strekkmerker osv, men som er veldig utadvendt, hyggelig, svært morsom og sikkert gjerne vil ha lidenskapelig og variert sex med deg minst 5 ganger i uka, selv årevis ut i forholdet... Anonymkode: dcdaf...3d9 Du fant ikke større motpoler? Det er en no-brainer for meg. A hver dag hele året. Hun hadde jo best kropp, men hovedgrunnen var at personligheten passer meg mye bedre. At A er uerfaren seksuelt er jo også helt perfekt. Anonymkode: f6a93...a46
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #20 Skrevet 17. april 2021 Det er viktig at man har det morsomt sammen og matcher i senga. Vekten kan jo gjøres noe med, men ikke personligheten. Anonymkode: 0119d...f27
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå