AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #21 Skrevet 16. april 2021 22 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke forsvar deg ovenfor ham, han har ingenting med å forlange noe som helst. Spør han hva han har tenkt å gjøre for komme seg i en posisjon der han selv er i stand til å holde sine egne unger med ukepenger Det kan re mange årsaker til at folk har lite penger, men den her holdningen.., Hva er det for en slags mann? Tenker ikke på meg selv som gammeldags, men her, altså, har han ingen stolthet? Please, ikke lek pedagog her, han høres ut som han trenger klar tale! Han burde skamme seg Anonymkode: 5a2af...be8 Enig i at å forlange er feil og at sønnene ikke er mitt ansvar. Jeg blir bare hele tiden konfrontert med at jeg tjener såpass mye mer og eier leiligheten, og det er jo riktig, men så har jeg jammen jobbet hardt for det også. Har vurdert en hvit løgn om at min søster i Sverige og hennes lille datter trenger min pengehjelp og at jeg står de mye nærmere de enn stesønnene som jeg bare har kjent en kort stund og som jeg nesten ikke kjenner uansett. Jeg vil se reaksjonen og om det er forståelse på det. Min lillesøster spiller med om det blir nødvendig. (Hun er rikere enn de fleste med millioner på bok og aksjer og fond i hue og r**a, hun bare ser ikke sånn ut) Anonymkode: b241d...fac 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #22 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke tull. Ja, har tenkt på dette. Har sagt til samboer at det er like før jeg føler meg utnyttet, at det er dette det handler om. Det handler egentlig ikke om beløpene, som jeg trolig egentlig har råd til, om det ikke eskalerer enda mer, men om råderett over egne penger og at jeg ikke tåler mer straff fordi jeg tjener mer, jeg har ikke finregnet på det, men tror samboer har mer økonomisk frihet nå og mer "play money" nå enn meg, vi har delt økonomi (i prinsippet), og jeg ønsker mulighet for å legge meg opp litt sparing så jeg kunne pensjonere meg eller redusere stilling fire-fem år tidligere fra en nokså slitsom og helsenedbrytende jobb. Anonymkode: b241d...fac Men blir du ikke såret og lei deg? Det er ikke like før du blir utnyttet, du blir det nå. Skjønner det er vanskelig å ta innover seg, men han respekterer deg vel egentlig ikke? Hvordan vil du at forholdet ditt skal være med gjensidig respekt? Anonymkode: a4944...ece 6
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #23 Skrevet 16. april 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Men blir du ikke såret og lei deg? Det er ikke like før du blir utnyttet, du blir det nå. Skjønner det er vanskelig å ta innover seg, men han respekterer deg vel egentlig ikke? Hvordan vil du at forholdet ditt skal være med gjensidig respekt? Anonymkode: a4944...ece Det er noe i det der. Jeg må i tenkeboksen... Anonymkode: b241d...fac 2
GammelKaktus Skrevet 16. april 2021 #24 Skrevet 16. april 2021 Jeg hadde dumpet fyren, hadde ikke brukt tiden min på en som ville utnytte meg. Når man har barn så er det faktisk vi som foreldre som har et økonomisk ansvar, ikke eventuelle partnere. Kan ikke fatte og begripe hva slags tafatt fjott av en "mann" du har innlatt deg med som vil at du skal betale for både han og hans barn. Hadde mista lysten av det de... 4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #25 Skrevet 17. april 2021 Han både bor gratis og forventer at du dekker ukepenger, førerkort og andre utgifter for barna sine ?!? Hva bruker han egentlig pengene sine på?? Med 24 000,- utbetalt og ingen boutgifter så har han jo nok til å leve temmelig fett. TS, du blir utnyttet på det groveste. Du skal IKKE betale verken ukelønn eller førerkort for sønnene hand, du skal heller ikke kjøpe nye mobiler til de eller gi de «en 1000-lapp til diverse», og samboeren din må begynne å betale for at han og sønnene skal bo hos deg! Seriøst, det her er helt hinsides enhver fornuft! Anonymkode: 2ed7d...0ea 8
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #26 Skrevet 17. april 2021 Øh.... han er ikke lite frekk, han er faen meg så freidig at jeg blir sjokkert. Er det mulig?! Bare fordi du har litt penger så skal du betale ukelønn OG mesteparten av førerkort? Jeg hadde faen meg heller DØDD enn å be en partner om noe sånt, jeg mener hvor frekk kan en bli? Anonymkode: 7e54d...474 3
Daraya Skrevet 17. april 2021 #27 Skrevet 17. april 2021 Jeg syns du er dumsnill. Sett deg ned og regn ut hva du betaler og hva han betaler og så fordeler du rettferdig. At du tjener mer betyr ikke at du skal ta alle utgifter og han bruker sine penger på gammel gjeld og fornøyelser. Skaff deg ryggrad kvinne! 4
Kattugla Skrevet 17. april 2021 #28 Skrevet 17. april 2021 Han samboeren din er frekkere en flatlusa! 😳 Hvis jeg har forstått deg riktig, bor han gratis og du betaler også det meste av maten? Og nå forventer han at du skal ut med 24000 ++ i året til sønnene hans. Hvis han vil at sønnene får ekstra lommepenger, lappen, nye mobiler etc får han stå for det selv! Du har vært altfor snill, noe han prøver å utnytte nå. 2
PM75 Skrevet 17. april 2021 #30 Skrevet 17. april 2021 Så han og hans sønner bor gratis & snylter på deg? Og gir deg dårlig samvittighet fordi du jobber og er økonomisk smart? Det er HAN som burde ha sinnsykt dårlig samvittighet for å være en økonomisk blodigle på deg!! 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #31 Skrevet 17. april 2021 Du skal ikke betale ukepenger, sertifikat, ferier eller mobiler. Du blir utnytta nok som det er med å la dem bo gratis i din bolig og gi dem mat. Anonymkode: 9e152...6fb 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #32 Skrevet 22. juli 2021 Gikk gjennom gamle, åpne faner på telefonen og fant igjen denne her. Hvordan har det egentlig gått ts? Håper du ikke har betalt noe som helst mer til disse folka, for det er virkelig ikke ditt ansvar!! Anonymkode: d6234...9e7
Gjest WhisperingWind Skrevet 22. juli 2021 #33 Skrevet 22. juli 2021 Hvorfor betaler DU fellesutgifter og strøm🤨🤨🤨
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #34 Skrevet 22. juli 2021 Jeg tror jeg ville vært særboere i det forholdet der. Dersom det er verdt å fortsette. Den løsningen har jeg og typen, det funker utrolig bra! Anonymkode: 6221e...2dc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå