AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #41 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hadde en innvandrerfamilie i leiligheten under meg. De tok ingen hensyn til naboer og hadde et enormt støynivå. De flyttet ut etter 2 år heldigvis for ellers måtte jeg ha flyttet. Snakket til de flere ganger om lydnivået men ingenting hjalp. Jeg jublet den dagen de dro. Anonymkode: de810...8bd Tror støy- tolleranse er høyere i enkelte kulturer, rett og slett. Nå har jeg forsåvidt hatt etnisk norske naboer som er like ille. Uansett burde egentlig mange hatt mye mer stillhet enn de har i dag. Det er skadelig på veldig mange plan. Anonymkode: 68472...36f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #42 Del Skrevet 6. oktober 2024 Min mor måtte flytte pga bråk i etasjen over. Det var ett barn som trampet og hoppet til alle døgnets tider. Ingenting hjalp og det var ulidelig. Instanser ble innblandet tilslutt. Min mor fikk lettere angst av hele greia.Tragisk Anonymkode: bfe23...444 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #43 Del Skrevet 6. oktober 2024 Naboene under meg bråker så mye at hun over meg tror det kommer fra min leilighet. Så jeg lever med støy fra de under og trakassering fra hun over. Sover fint gjennom litt støy jeg altså, men når folk ringer på midt på natta gjentatte ganger og ikke klarer å forstå at jeg sover på nettene så blir det anmeldelse neste gang hun ringer på midt på natta. Anonymkode: d2741...1c1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #44 Del Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Nei, men jeg ønsker ikke. Årsak: Jeg har en funksjonsnedsettelse og mtp dette så vil jeg ikke havne i en bolig der det ikke er bra(Det er dessverre mye diskriminering mot funksjonshemmede og utviklingshemmede i samfunnet vårt som ikke snakkes om). Jeg mener også at mange mennesker har et alt for positivt forhold til støy i dagens verden, samt at mange leiligheter er alt for dårlig lyd- isolert. Synes at barn som leker osv, er type støy man må lære og å håndtere. Den store utfordringen er excessive noise, som man kaller det på engelsk. Denne typen støy er helseskadelig. Det verste jeg vet er Naboer som roper til hverandre. Så, hva gjør man? Jo, man bør gå etter styrets regler i borettslaget. Evt kan man snakke med naboene(men hold det saklig, slik at man unngår konflikt). Evt så er det egentlig kontakte Støtteforeningen og be om råd. Anonymkode: 68472...36f Men hva med den støyden du faktisk ikke kan gjøre noe som helst med ? Som fly, motorsykler og andre motorkjøretøy. Det synes jeg er like irriterende som annen støy. Her synes jeg barn som leker bare er herlig,de lyser opp gaten her. Anonymkode: f756a...90d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #45 Del Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men hva med den støyden du faktisk ikke kan gjøre noe som helst med ? Som fly, motorsykler og andre motorkjøretøy. Det synes jeg er like irriterende som annen støy. Her synes jeg barn som leker bare er herlig,de lyser opp gaten her. Anonymkode: f756a...90d Hvor bor du? Jeg bor midt i hovedstaden, rimelig trafikkert. Hadde dette irritert meg måtte jeg jo ha flyttet, og det hadde vært enklere, og flytte til et mindre grafiker sted ville jo garantert dempe på irritasjonen. Nå har jeg så mye bråkete naboer at jeg knapt hører støyen du beskriver. Problemet med og flytte fra bråkete naboer med musikk, skriking , tramping , fyll osv er at en aldri vet hva en kommer til. barn som leker er herlige og lyser opp gaten ? Ja fint det, send ungene ut og lek heller og stå og hoppe fra sofaen til gulvet 3 timer i strekk når du har naboer under. Anonymkode: 1b31c...a1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå