Gå til innhold

Skal ligge i helgen og nå har jeg nupper etter barbering

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

forstår ikke damer som ønsker å ha et underliv som en 8 åring. 

(kvinne, 43)  

Anonymkode: ba120...105

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

(kvinne, 43)  

For å tekkes mannen, hva annet? 

Anonymkode: 76402...c18

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunaris skrev (3 timer siden):

Hvor har du det ifra? Selvfølgelig kan man bruke kokosolje på hud! Det har man gjort i hundrevis av år, og forhindrer aldring av huden ov mykgjør.

Helt riktig.....

Og ser det rådes til å bruke kroppsoljer eller fuktighetskrem, DET er hvertfall noe jeg aldri vil bruke der.....

Ren kokosolje gjør underverker der, etter jeg begynte med å dusje, skrubbe huden, så barbere, ta på sprit og smøre med kokosolje, også mellom barberinger, så er det silkemykt, ingen nupper, ingen tette porer.  De jeg har hatt sex med spør om jeg vokser fordi det er så glatt og nuppefritt. 😂

Jeg har en og annen nupp innimellom, fordi noen hår vrenger seg når de vokser ut, men det løses ved å nappe ut det håret med pinsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

(kvinne, 43)  

Kvinne 37 her.. og jeg forstår ikke hvorfor kvinner ønsker å ha full eller halv busk heller, men er ikke det like greit at vi er forskjellige. Tenner på forskjellige ting, har forskjellige preferanser og ser forskjellige ut.

What a wonderful world:plystre:

Igjen jeg elsker å barbere meg, være nydusjet og barbert, det er så fantastisk deilig.. ! Sommer som vinter, i et forhold eller som singel.. Og den mann eller kvinne som ikke ser forskjell på en 8 åring sitt underliv og en kvinne både med og uten hår anser jeg som meget lite oppegående og svært begrenset i utgangspunktet..  

Anonymkode: 37c40...746

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

(kvinne, 43)  

Jeg vokser meg glatt. Mitt underliv ser ikke ut som da jeg var 8.. 

Forstår ikke de som sammenligner hårløse underliv med barneunderliv. Det er to helt forskjellige ting. Ekle er de som som sammenligner! 

Anonymkode: 53994...9d8

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nupper, stikkng og kløing er så irriterende når helgen er satt av ! 😆For neste gang: som utelukker nupper hvertfall , men ikke glatt kjønn : barber kun kjønnsleppene og i overkant opp mot Venusberget,,,over klitotis.   Da er du  sikret mot  nupper og annet ubehag,samt mannen har hårløs access  for munnsex. 

Anonymkode: e7af9...38d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slutt å barbere deg, da? Eller begynn å vokse deg.

Barbering er noe herk, altså ..... !!! :unsure:

Jeg er Hairy & Beautiful.

Anonymkode: ebc0d...bf9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Mocca* skrev (23 minutter siden):

Helt riktig.....

Og ser det rådes til å bruke kroppsoljer eller fuktighetskrem, DET er hvertfall noe jeg aldri vil bruke der.....

Ren kokosolje gjør underverker der, etter jeg begynte med å dusje, skrubbe huden, så barbere, ta på sprit og smøre med kokosolje, også mellom barberinger, så er det silkemykt, ingen nupper, ingen tette porer.  De jeg har hatt sex med spør om jeg vokser fordi det er så glatt og nuppefritt. 😂

Jeg har en og annen nupp innimellom, fordi noen hår vrenger seg når de vokser ut, men det løses ved å nappe ut det håret med pinsett.

Dette med sprit som flere nevner?? Why og hvorfor ? Har ikke hørt om det før...Så bare spør ! 😆,,, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nupper, stikkng og kløing er så irriterende når helgen er satt av ! 😆For neste gang: som utelukker nupper hvertfall , men ikke glatt kjønn : barber kun kjønnsleppene og i overkant opp mot Venusberget,,,over klitotis.   Da er du  sikret mot  nupper og annet ubehag,samt mannen har hårløs access  for munnsex. 

YeaH, er viktig med litt easy access, så man ikke får hair straws i mouthen.

Anonymkode: ebc0d...bf9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette med sprit som flere nevner?? Why og hvorfor ? Har ikke hørt om det før...Så bare spør ! 😆,,, 

Sprit desinfiserer, dreper bakterier og lukker porene.. https://www.klikk.no/helse/velvare/her-er-en-strippers-tips-for-a-unnga-rod-og-nuppete-hud-nar-du-barberer-deg-der-nede-4634998 Jeg gjorde dette et par ganger helt i den spede begynnelsen..  kjøpte en flaske på kondomeriet.. Dog meg personlig gjorde det ikke all verden men igjen jeg er ikke så plaget med nupper sånn sett.

Anonymkode: 37c40...746

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er desinfiserende, som igjen også kan hindre nupper. (Kokosolje har både desinfiserende og mykgjørende effekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om menn vil ha barbert må de tåle nupper. Vi er ikke laget av silikon.

Anonymkode: 75bbb...0bc

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dette innlegget var det noe fryktelig trist over. Barbering OG sminking av underlivet. Hvor er vi kvinner på vei?

Anonymkode: 76402...c18

Enkelte ønsker seg tilbake til tiden hvor lyset måtte være av, og dersom det var på, så fryktet man å se ned. Nei takke meg til kvinner som steller seg selv, også nedentil, og finner det helt naturlig.

Anonymkode: efb41...279

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fnuggolina
blaffen skrev (13 timer siden):

Det heter 'preferanser', ikke paradox. ;)

For min egen del: Helt glatt, frisert eller full busk -OK

Skjeggstubb, nupper eller utslett-ikke så OK.

Det heter paradoks, og det er et filmsitat forøvrig for de som ikke tog an. 

Paradoks. Paradoksalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnuggolina
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

(kvinne, 43)  

Kvinne 40 år foretrekker glatt/lite hår fordi det gjør oralsex ENDA bedre. 

Ser ikke ut som en 8åring.

Jeg foretrekker også at menn pynter seg tilsvarende siden jeg inkluderer alt i oralsex. 

Når det er sagt får menn og kvinner nupper i varierende grad av ren barbering. Og epilering. 

Vil man ha noe mer enn trimmet får man akseptere det, det er sånn hud fungerer. Har man sensitiv hud blir det verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Skal ligge i helgen"

Snakker folk virkelig sånn?

Anonymkode: 7b89a...2e1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg hadde sex i natt. Sliter selv med nupper/irritasjon selv om jeg vokser og tar alle forhåndsreglene og smører meg etter på.. Men sexen gikk fint det, han er fortsatt like betatt🤣

Anonymkode: eda91...874

Er du betatt da ??? Er dere sammen? Hvorfor ha sex om du er usikker?

Dagens samfunn altså. 🤢

Anonymkode: 635b8...beb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

"Skal ligge i helgen"

Snakker folk virkelig sånn?

Anonymkode: 7b89a...2e1

Høres helt sykt ut. Mer at hun skal føde. Igjen: dagens samfunn 🤢😦

Anonymkode: 635b8...beb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

Skal ligge i helgen

Anonymkode: 17f36...185

Jeg ligger hver eneste dag jeg, ikke bare i helgene. Får ikke til å sove ellers.

Anonymkode: c6388...e83

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er IKKE bra for huden der nede, men deodorant hjelper faktisk som 'førstehjelp' etter stygge nupper.

Anonymkode: 66343...566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...