Gå til innhold

Skal ligge i helgen og nå har jeg nupper etter barbering

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det ser ikke så pent ut, rødt og irritert. Er dette turn off for dere menn?

Anonymkode: 17f36...185

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Avlyst.

Hilsen liggedaten din.

Anonymkode: ebc28...999

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Avlyst.

Hilsen liggedaten din.

Anonymkode: ebc28...999

😂😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sex i natt. Sliter selv med nupper/irritasjon selv om jeg vokser og tar alle forhåndsreglene og smører meg etter på.. Men sexen gikk fint det, han er fortsatt like betatt🤣

Anonymkode: eda91...874

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde sex i natt. Sliter selv med nupper/irritasjon selv om jeg vokser og tar alle forhåndsreglene og smører meg etter på.. Men sexen gikk fint det, han er fortsatt like betatt🤣

Anonymkode: eda91...874

Hehe, godt å høre! Bare føler meg ikke like fin når jeg ser sånn ut. Får slå av lyset 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk sprit etter barbering, smør med kokosolje mellom barbering... Og bruk skrubb før barbering.... Gjør jeg det har jeg sjeldent nupper.....

Men nupper gjør ingenting når du bare skal ligge i helgen?  Annerledes hvis du skal ha sex/ligge med noen, men bryr fyren seg om nupper så ville jeg funnet noen andre å ha sex med 👍

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som mann må jeg innrømme at utslett og nupper er avtennende; særlig når det ser ut som om hun er rammet av en skummel tropesykdom der nede. Så medmindre den du skal ligge med er passe desperat, bør du utsette til neste helg:)

Anonymkode: d443f...d58

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også ligge i helgen. Den heldige/uheldige kvinnen har latt håret gro helt siden sist vi var sammen, i hele 4 uker, fordi hun forsto at jeg likte og ønsket det, selv om det var helt nytt for henne.

Så da er det min oppgave å beundre, nyte, skape god stemningog gjøre henne så komfortabel som det er mulig og som sier hvor uendelig takknemlig jeg er 😍

Så kan jo andre ligge der å klø...

Mann 42, kvinne 35.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok vært tvilsom til å la håret vokse om en jeg skulle ha sex med likte det. Hadde nok kanskje gjort det 1 eller 2 ganger sånn for fredens skyld under sterk tvil men jeg liker å være barbert, for min egen del. 

Nå er jeg ikke plaget med nupper, men selvsagt dukker det opp sånn i dann og vann, men har aldri vært noe problem det

Anonymkode: 37c40...746

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnuggolina
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Som mann må jeg innrømme at utslett og nupper er avtennende; særlig når det ser ut som om hun er rammet av en skummel tropesykdom der nede. Så medmindre den du skal ligge med er passe desperat, bør du utsette til neste helg:)

Anonymkode: d443f...d58

Men du forventer fortsatt barbert/glatt?

Isåfall: they call that a paradox. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røde nupper og stikking er jo ikke turn on, bedre å la det gro litt slik at håret er mykt og ingen røde nupper eller stikking :)

Anonymkode: 0a1a4...f51

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor fortsetter damer å barbere/vokse når man får nupper og noe som ligner utslett?
Skjønner at man klipper det kortere og minsker mengden noe, men å fjerne alt er jo ikke naturlig hos damer som er gamle nok til å ha sex. 

Anonymkode: 48689...bf6

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For guds skyld ikke bruk kokosolje på hud! 🤯 Det kan tette porene da den er for fet og skape enda mer trøbbel! 

Skrubb, påfør barberingskrem/tilpasset kroppsolje, barber, skyll med kaldt vann, påfør sprit og deretter aloe vera. 

Allerede fått nubber: Skyll med kaldt vann, påfør sprit og mye aloe vera. La den vær i fred. 

Ofte nupper etter barbering? Voks eller laser. 

Nupper er turnoff, spesielt mår man er ny i forholdet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor fortsetter damer å barbere/vokse når man får nupper og noe som ligner utslett?
Skjønner at man klipper det kortere og minsker mengden noe, men å fjerne alt er jo ikke naturlig hos damer som er gamle nok til å ha sex. 

Ikke jeg som er ts, men så har vi de som har litt mye hårvekst og må ta bikinilinjen + litt rundt. 

A6B3D902-A275-49ED-838E-BF2157C3A1CF.jpeg.092bc16c99aa7fdb3fe3f9ed63a1823a.jpeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenelz skrev (16 minutter siden):

Ikke jeg som er ts, men så har vi de som har litt mye hårvekst og må ta bikinilinjen + litt rundt. 

A6B3D902-A275-49ED-838E-BF2157C3A1CF.jpeg.092bc16c99aa7fdb3fe3f9ed63a1823a.jpeg

Ja. Og man får ikke nupper av å ta ned lengden med saks eller ta bikinilinjen med høvel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Ja. Og man får ikke nupper av å ta ned lengden med saks eller ta bikinilinjen med høvel. 

Så klart kan man få nupper ved bikinilinjen! :klo:

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det skal jeg love deg at man gjør, jo. Og før noen kommer løpende med de gode rådene - jeg har prøvd dem alle. Det eneste som gjør det mulig for meg å gå i bikini er laserbehandlingen jeg til slutt tok. 

Anonymkode: 429a3...4a2

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke brydd meg, men jeg hadde definitivt foretrukket om du lot være å barbere deg i stedet. Trimme litt er greit, behøver ikke være glatt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det ser ikke så pent ut, rødt og irritert. Er dette turn off for dere menn?

Neida, betyr ingen ting, det er da ingen sykdom. Bare søtt at du steller deg så pent. Det går over og da blir du skikkelig fin.

Anonymkode: efb41...279

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Fordi jeg føler mer velbehag med glattbarbert. 

Fordi det er fantastisk å legge seg om kvelden etter en dusj i nyoppredd sengetøy etter en dusj og være nybarbert både på bein og underliv og under armer

Fordi jeg bestemmer over kroppen min

Fordi jeg synes det er mer sexy

Fordi jeg elsker å være nybarnert 

And the list go on and on and on

Viss en skulle bare godt etter "naturlig" betyr det at en uletykker sminke, klær, telefoner, osv osv.. veldig få mennesker i dag sitter og bare er naturlige mennesker,just saying.. smak og behag😉 

Anonymkode: 37c40...746

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...