Gå til innhold

Har du egen rompeklut, eller bruker du den såkalte spylemetoden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

47 minutter siden, AnonymBruker said:

Har hatt samme rumpeklut hengende i dusjen i et par år. Mye bedre enn å bruke hånden. Bruker den til å gni vekk all dritt i rumpa når jeg dusjer. Den er litt brun i farge, men ren for bakterier siden jeg koker den en gang i uka. Neste gang når kluten blir utslitt skal jeg heller kjøpe en klut med mørk farge. Det ser penere ut. 

Anonymkode: 12909...753

Litt brun i farge ja og hengende i dusjen noen år.  Henger denne lekre kluten i dusjen når du har gjester og andre som er innom badet ditt? Du kunne jo kjøpt deg noen kluter som er mørke da, sånn at ikke drittflekkene syntes

Anonymkode: 1d6ac...749

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

:sjokk: Er det noen som vasker rumpen med tannbørste? Det må da bli vondt?

Anonymkode: 7bb29...f99

Bare ts. Han sliter visst litt med magen og gjenstridig avføring han normalt tar med med høytrykkspyleren som jeg forstod det. Kanskje tannbørste er noe han benytter på hytten, jeg vet ikke. Han tøffer seg sikkert bare. Bruker vel tannbørsten som heter "soft".

Anonymkode: af494...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Vaskes denne i maskin eller på annen måte, før den brukes i dusjen igjen? Eller vasker du deg på overkroppen neste gang med den hansken som sist var i rumpen? 

Anonymkode: 7bb29...f99

Jeg har mange, og de vaskes mellom hver gang.. Herrefred

Anonymkode: a040e...aad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Litt brun i farge ja og hengende i dusjen noen år.  Henger denne lekre kluten i dusjen når du har gjester og andre som er innom badet ditt? Du kunne jo kjøpt deg noen kluter som er mørke da, sånn at ikke drittflekkene syntes

Anonymkode: 1d6ac...749

Den henger der alltid. Kjøper ikke ny før den gamle er slitt. Får være måte på til sløsing. 

Anonymkode: 12909...753

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke alle har høytrykkspyler i dusjen.

Anonymkode: 3d0a6...82e

Hvor skitten blir du bak?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes ikke en klut i huset her. Her brukes såpe og hånd. 

Anonymkode: 6c5f9...3a3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Katten.2.0 said:

Hvor skitten blir du bak?

Hvor ren blir du uten å bruke klut?

Anonymkode: 3d0a6...82e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor ren blir du uten å bruke klut?

Anonymkode: 3d0a6...82e

Ren nok til at partnere liker å slikke meg der.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Katten.2.0 said:

Ren nok til at partnere liker å slikke meg der.

Æsh.

Anonymkode: 3d0a6...82e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker hender, bruker intimsåpe bak så klart. Ikke bare vann. Men så føler jeg at jeg ikke er i stand til å ha en normal mening om dette temaet. Da vaskeklut for meg er en gedigen trigger, på grunn av traumer i barndommen. Jeg kan, til nød, vaske meg under armene med vaskeklut men det sitter langt inne å gjøre det. Men ikke i dusjen, aldri i dusjen. Vaskeklut gjør meg kvalm. Hele tanken og synet av en halv våt vaskeklut gjør at magen vrir seg. Tanken på at andre heslige rumpekluter er en forjævlig tanke. Syke syke folk! Selv om at mitt hat mot vaskeklut, er min sykdom og jeg er klar over det. 😂

Anonymkode: cea03...272

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva om man har en stor klatt med bæsj opp i rumpa. Spyle opp i der så bæsjen flyger veggimellom?

Anonymkode: 12909...753

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva om man har en stor klatt med bæsj opp i rumpa. Spyle opp i der så bæsjen flyger veggimellom?

Anonymkode: 12909...753

Nei, man tørker seg jo etter man har bæsjet. Gjør du ikke det?

Anonymkode: 88b21...0e7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Den henger der alltid. Kjøper ikke ny før den gamle er slitt. Får være måte på til sløsing. 

Anonymkode: 12909...753

Lekkert som gjest å sitte på do hos deg da og ha utsikt til en klut med misfarging etter avføring på 

Anonymkode: 1d6ac...749

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker said:

Æsh.

Anonymkode: 3d0a6...82e

Om det ikke holder med intimsåpe, vann og hender for å bli ren bak, har man et alvorlig tarmproblem.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerer mer på at alle her skriver de bruker såpe? Både på hud generelt og intimt? Mener dere virkelig såpe?

Anonymkode: 00bf4...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Reagerer mer på at alle her skriver de bruker såpe? Både på hud generelt og intimt? Mener dere virkelig såpe?

Anonymkode: 00bf4...5e2

Jeg bruker såpe. Har aldri hatt noen problemer med underlivet, selv om det sikkert er individuelt.. Noen er nok mer sensitive på endret ph verdi

Anonymkode: 1f630...c17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker klut de dagene jeg ikke dusjer. Dusjer 2 ganger i uka.

Anonymkode: 6ed60...18c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Reagerer mer på at alle her skriver de bruker såpe? Både på hud generelt og intimt? Mener dere virkelig såpe?

Anonymkode: 00bf4...5e2

Med mindre man har tørr eller sensitiv hud kan man bruke vanlig dusjsåpe. I slimhinnen i underlivet er det nok med vann. I rompa er det ikke slimhinner, men hud, og såpe duger godt.

Anonymkode: 13ecb...67b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.4.2021 den 17.21):

Reagerer mer på at alle her skriver de bruker såpe? Både på hud generelt og intimt? Mener dere virkelig såpe?

Anonymkode: 00bf4...5e2

Bruker dusjsåpe på kroppen, utsiden av tissen og i rumpa. Har gjort det hele livet og aldri hatt noen problemer med det. Prøvde intimsåpe en periode, men da fikk jeg sopp. Aldri hatt sopp utenom den ene gangen.

Anonymkode: 3e981...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...