Gå til innhold

Handle fra BC Company i Sverige?

Effie

Anbefalte innlegg

Lønner det seg å handle fra BC Company i Sverige egentlig? http://www.bccompany.se/bccny/ Av en eller annen grunn har jeg større tiltro til den svenske BC Company-siden enn den norske; de oppdaterer siden sin oftere, sender faktisk ut katalogen deres (det har jeg aldri opplevd på den norske siden) og utseende er mer tiltalende.

Men blir det dyrere for meg å handle fra Sverige? Hva med porto? Kronekurs? Osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og glem ikke tollavgifter! Jeg handlet fra Stay In Place og måtte betale nesten 300,- i tollavgifter, eller postens avgift eller hva det var.

Typen min bestilte en cd fra Amazon og den endte på nesten 500,- etter at post, toll etc. hadde tatt sitt...

Så sjekk med dem om de er vant til å sende til norge og hva slags rutiner de har. Hvis de sender det som "gave" på under 200,- skal det gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det holdt jeg på å glemme' date=' ja. Men selvfølgelig; da lønner det seg kanskje ikke likevel. :roll:[/quote']

Send de en mail og spør da vel..?...jeg fikk ikke noe ekstra utgifter ved å bestille fra bccompany.se ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært kunde hos BC Company i Norge i mange år, får kataloger jevnlig (flere ganger i året) og har ingenting å utsette på de (bortsett fra at klærne blir mindre for hvert år, jeg må stadig gå opp i størrelse... hmm... :(:ler::ler: ) Nå har jeg aldri vært inn på de svenske nettsidene (kanskje jeg skal ta en tur...) så akkurat den biten kan jeg ikke uttale meg om!

Iallefall, jeg er fornøyd med den norske servicen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så absolutt ikke fornøyd med kundeservicen hos BC.Det er kun telefon-bestillinger som har gått igjennom hos meg. Sist jeg bestillte tok det seks uker før jeg ringte å lurte på hvor det ble av varene jeg hadde bestillt pr. post. Da hadde de ikke åpnet bestillingen min engang!

Og da jeg endelig fikk varene, kom det to skjørt istedetfor ett, feil farge på genser og feil størrelse på bukse.

Men de klærne jeg fikk som stemte med bestillingen min, var jeg veldig fornøyd med da!!

By the way, det kom et brev fra de for ikke så lenge siden der de unnskyldte seg for manglene service-egenskaper, og at de jobbet med saken. Det er jo bra for det er virkelig mye lekkert der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det brevet har ikke jeg fått, sikkert fordi jeg bare er fornøyd det da :wink: Har du prøvd å bestille over internett? Det har jeg gjort i det siste, og synes det funker bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...