Effie Skrevet 30. september 2002 #1 Del Skrevet 30. september 2002 Hei, Noen som har handlet undertøy på http://www.victoriassecret.com/? Fornøyd? Har såå lyst til å kjøpe noe der, men så blir jeg bare så forvirret over BH-størrelsene. Vanligvis bruker jeg str 75C - hva er min størrelse i US-size? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 30. september 2002 #2 Del Skrevet 30. september 2002 Pleier ikke det å stå hvilken str du har i uk/us og sånt på merkelappen i bh'n ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Effie Skrevet 30. september 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 30. september 2002 Den var ikke dum du. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2002 #4 Del Skrevet 1. oktober 2002 Hvis jeg ikke husker helt feil, så tilsvarer en europeisk 75C en US 34C. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest E- ikke innlogget Skrevet 22. oktober 2002 #5 Del Skrevet 22. oktober 2002 Effie: Har du kjøpt? Og er du fornøyd? Jeg har også kjempelyst til å kjøpe noe der, men er så redd pga ukjente størrelser etc. Jeg har også 75 C- hvilken størrelse bestilte du eventuelt, og var det passe? Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineA Skrevet 22. oktober 2002 #6 Del Skrevet 22. oktober 2002 Hei! Jeg har bestillt fra Victorias Secret før. Lekkert undertøy med meget god kvalitet. Men husk på at det kommer et tillegg for frakt og toll. Hilsen Line A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 22. oktober 2002 #7 Del Skrevet 22. oktober 2002 Når det gjeld storleikar - på både BH og anna undertøy - så står det litt her (nedover på sida.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 22. oktober 2002 #8 Del Skrevet 22. oktober 2002 Hei! Noen som vet hvor mye sånn cirka man må betale på frakt og toll osv. ved handel på Victorias secret ? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. oktober 2002 #9 Del Skrevet 22. oktober 2002 takk.. ! nå forelska jeg meg i den butikken hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. oktober 2002 #10 Del Skrevet 22. oktober 2002 og i de str.. 10 og 12 var medium..men er klærne store i str eller hva ? jeg er 38-40 til vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs_M Skrevet 26. oktober 2002 #11 Del Skrevet 26. oktober 2002 Jeg har bestilt en del varer fra utlandet... Posten tar et fast gebyr på 120 kr (noe de kaller for fortollingsgebyr) og i tillegg må du betale moms(24% av det varen koster) Men dette gjelder kun hvis du har bestilt varer for mere enn 200 kr... Jeg bestiller en del hudpleie produkter og da pleier jeg som regel å bestille for under 200 kr, da slipper jeg å betale noe til Posten :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 26. oktober 2002 #12 Del Skrevet 26. oktober 2002 Hvorfor kan ikke norske undertøysforhandlere ta inn Victorias secret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 26. oktober 2002 #13 Del Skrevet 26. oktober 2002 Det lurer jeg og på. Norge er et uland når det gjelder undertøy, klær, parfyme, musikk, tja det meste egentlig. Tror jeg skal ta meg en shoppingtur til NYC når jeg vinner 500 000 i flax..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. oktober 2002 #14 Del Skrevet 26. oktober 2002 Det lurer jeg og på. Norge er et uland når det gjelder undertøy, klær, parfyme, musikk, tja det meste egentlig. Tror jeg skal ta meg en shoppingtur til NYC når jeg vinner 500 000 i flax..... JA..JEG og sambo har alt planlagt ferie til USA neste år = Men er det ingen som vet hvor store str er i USA i forhod til Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Effie Skrevet 26. oktober 2002 Forfatter #15 Del Skrevet 26. oktober 2002 E: Nei, jeg har ikke det. Ikke ennå i hvert fall. :oops: Men jeg lover å komme tilbake med en rapport ved et evt. kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineA Skrevet 27. oktober 2002 #16 Del Skrevet 27. oktober 2002 Hello, girls! Har nå tittet på mitt undertøy fra V.S. Bh'en er str. 34C (= 75 c) altså er 32 lik 70 og 36 lik 80 cm. I trusene mine var det M (de opererer med S, M og L de også). Mine undertøysett fra V.S. passer kjempebra i størrelse og har utrolig god kvalitet. Hvis dere registrerer dere på nettsiden til V.S. får dere e-mail når de har salg, og du får kataloger tilsendt i posten. Hilsen LineA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. oktober 2002 #17 Del Skrevet 27. oktober 2002 men er det virkelig ingen som vet om de pleier være generelt større i str i USA både 10 og 12 var som sagt medium.....Jeg vurdere bestille bukser og topper derfra jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå