Gå til innhold

Han spør om jeg har datet mange

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en jeg har møtt på datingside og hatt daglig kontakt med en stund. Han var tidlig ute med å spørre hvor mange jeg har datet. Da jeg pratet med han på video spurte han igjen, "så du har ikke datet mange?"

Han virket veldig opptatt av det. Hva tenker dere om det, er det normalt?

Anonymkode: 2b2a8...3c9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rødt flagg. 

Det raker ikke han.

Anonymkode: 049a3...8f5

• Liker 24
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er en jeg har møtt på datingside og hatt daglig kontakt med en stund. Han var tidlig ute med å spørre hvor mange jeg har datet. Da jeg pratet med han på video spurte han igjen, "så du har ikke datet mange?"

Han virket veldig opptatt av det. Hva tenker dere om det, er det normalt?

Jeg skjønner hvorfor han lurer på det. Jeg hadde selv skygget unna «seriedatere». En som har datet mange har lett for å ha vanskelig med å slå seg til ro og leter hele tiden etter noe bedre . Men veldig klønete å spørre om det på den måten da, syntes egrntlig ikke du skylder han å svare for deg så tidlig. Tror jeg hadde svart nei her jeg, uavhengig om det er sant 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Rødt flagg! En som er veldig opptatt av dette vil preges av det uansett hva du svarer.

Anonymkode: 8b6f8...940

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Sannsynligvis en sykelig sjalu jævel.

Anonymkode: 8b6f8...940

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Rødt flagg!!!!!

Anonymkode: 5a5d4...33d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det vanskelig for deg å svare på det?
Det tyder jo på at du har datet mange.

Har han datet mange?

Anonymkode: bc9bf...779

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Seriedatere = no go!

Anonymkode: 6ed62...9d3

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har han datet mange?

Jeg svarte på det da vi chattet. Men han tok det opp igjen da vi snakket på video. Akkurat som for å få det bekreftet på en måte, men jeg vet ikke. Har ikke datet mange i det hele tatt, men hadde heller ikke vært vanskelig å si det hvis jeg hadde det. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De som synes dette er et rødt flagg kan jo bare gå videre til nestemann på lista 😂 Det er jo akkurat sånne som dere han vil filtrere bort! Ingenting bedre enn at søpla tar seg selv med ut

Anonymkode: f6455...321

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

De som synes dette er et rødt flagg kan jo bare gå videre til nestemann på lista 😂 Det er jo akkurat sånne som dere han vil filtrere bort! Ingenting bedre enn at søpla tar seg selv med ut

Anonymkode: f6455...321

Hæ? Sånne som dere???

Anonymkode: 14d7b...78e

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har han datet mange?

Fordi det er sykelig at noen ber en rapportere inn sånt. 

Jeg dater vanligvis ingen, max én, har aldri kontakt med mer enn én mann og hadde hudflettet og dumpet en mann som spør om sånt: fordi det er fullstendig lavmål. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Fordi det er sykelig at noen ber en rapportere inn sånt. 

Jeg dater vanligvis ingen, max én, har aldri kontakt med mer enn én mann og hadde hudflettet og dumpet en mann som spør om sånt: fordi det er fullstendig lavmål. 

Ja, det er nok ikke snakk om å date flere personer samtidig, det håper jeg virkelig ikke folk gjør ( selv om jeg jo ser at det er ganske vanlig for enkelte). 
Og det er jo ikke noe å rapportere.. Det er jo bare et enkelt spørsmål.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er klart innafor å spørre om dette. Seriedatere som hele tiden bruker og kaster folk som sine egne skitne truser er det ingen som vil leke med. Høvle kjapt over, ja, men for et forhold er seriedatere absolutt "no go" !

Hilsen mann som definitivt spør om hvor mange de har datet. Blir det "vanskelig" å svare på, så er det instant ignore modus. Så enkelt egentlig. Det er et glimrende bullshitfilter. 

Anonymkode: 7f0e6...01c

• Liker 6
Skrevet

Nesten så jeg begynner å lure på om dette er eksen min. Hvor gammel er han? 

Rødt flagg!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som det er veldig ulike meninger om dette. Sikkert best om de som ikke spør eller liker å bli spurt om dette dater hverandre, mens de som insisterer på å få vite historikken til hverandre dater hverandre. 

Litt det samme som med Instagram-holdninger. De som følger halvnakne hot babes/hunky dudes på IG til tross for kjæreste bør date hverandre, mens de som synes det er respektløst mot partneren bør date hverandre.

Anonymkode: fd58f...fd1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er klart innafor å spørre om dette. Seriedatere som hele tiden bruker og kaster folk som sine egne skitne truser er det ingen som vil leke med. Høvle kjapt over, ja, men for et forhold er seriedatere absolutt "no go" !

Hilsen mann som definitivt spør om hvor mange de har datet. Blir det "vanskelig" å svare på, så er det instant ignore modus. Så enkelt egentlig. Det er et glimrende bullshitfilter. 

WTF!

Anonymkode: 14d7b...78e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja, det er nok ikke snakk om å date flere personer samtidig, det håper jeg virkelig ikke folk gjør ( selv om jeg jo ser at det er ganske vanlig for enkelte). 
Og det er jo ikke noe å rapportere.. Det er jo bare et enkelt spørsmål.

Et enkelt og ekkelt spørsmål man ikke stiller folk man knapt kjenner. 

Damer er jo ikke dum heller. "Hei, bare sjekker om du er jomfruelig nok for mitt jævla store ego!"

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han første jeg data spurte også om dette. De andre har ikke spurt. Føler ikke det er så viktig (men ingen problem å si at jeg har data 2 stk før, det var uansett kortvarig og ikke noe sex)

Anonymkode: 7bc2a...584

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ts her. Jeg har samme tankegangen selv, og ønsker heller ikke å date en seriedater som ikke legger noe mer i det. Så hvis det var derfor han spurte så ser jeg på det som positivt og at vi deler samme mening der. Hvis det er for at han er psykelig sjalu så er det verre.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...