Gå til innhold

Boligdrømmen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Her var den mange deilige drømmer :smilbla:

Nå leier vi en sokkel innenfor oslo grensen

Drømmen om et par år er en stor 4 roms leilighet omtrent i samme område som nå. Nyoppusset selvfølgelig med det vi måtte ønske av inventar

Drømmen om 10-15 år er en stor flott designervilla et lite stykke utenfor oslo men i nærheten av et småby/bygdesentrum, nære sjø/vann med strandlinje og båt, stor tomt, og utsikt. Det skal være overdådig, flott og moderne.

hehe men disse drømmene koster jo skjorta da... :ler:

Endret av Pamella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bor i drømmehuset vårt :danse:

Vi har et stort hus på ca 400 m2 i to etg. Mange store rom og kjelleren består i hovedsak av "gutterom" som garasjer og verksted, boder m.m.

Huset ligger helt ved sjøen, så nærme som en kan komme, og er et eldorado for barna om sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i dag veldig sentralt i et koselig rekkehus med god plass. Men drømmen er å kunne gå rundt huset! Altså ha en stor have hvor jeg kan leke gartner og utvikle grønne fingre.

Tror nok drømmen går i oppfyllelse i løpet av ett år eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LYST OG LUFTIG er svært viktig!

Har sansen for funkis-stilen med minimalisme, men det skal samtidig være hjemmekoselig. Så en flott peis er også drømmen. Store vindusflater.

Gjerne noen knallfarger (puter, pledd, bilder) som kan byttes ut uten store kostnader.

Er ikke så opptatt av å ha hage, men en stoor balkong som gjøres til en frodig oase vil jeg ha! Enklere å holde ved like og man slipper klippe plenen ;)

Drømmestedet er Lysaker Brygge. Ikke langt fra Oslo sentrum, gangavstand til badestrand, CC West (som har 'alt') og togstasjon/flytoget...og flott utsikt!

Sukk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i en hyggelig, men ganske gammel leilighet nå. Litt dårlig isolert og litt mørk, men det går greit nok. Nå har vi god plass (100kvm), to soverom og stor stue.

Det jeg ønsker meg etterhvert er ett hus. Den skal ha en kjellerleilighet (som vi skal leie ut eller beholde selv til ungene vi skal få oss etterhvert som de blir store :) ). Jeg skal ha en stor, lyst stue, med plass til spisebordet mitt. Kjøkkene skal være i tre (er ikke sikker på typen) og være fliselagt med varme, fine terrakottafliser og litt lysere fliser innimellom. Badet skal være flislagt, men vet ikke helt hvilken farge (men den skal være varm), og det skal være stirt nok til at vi kan ha ett innebygd badekar og ett dusjkabinett.

Vi skal ha i hvertfall tre soverom. Også skal vi ha sånn vannvarme i alle gulv :) Og den skal ikke være mindre enn leiligheten vi har i dag, for jeg liker å ha goood plass.

Dette er er drømmen min. Veit ikke om vi noensinne kommer til å ha råd til å oppnå den, men det er jo lov å drømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor i 2 etg på 89 kvm(2 voksne og ei på 1år).Helt greit,men skulle gjerne hatt mer enn to soverom av og til.Skal vi ha flere unger selger vi nok og kjøper noe større.

Drømmer om et eget hus med garasje,hage og utsikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor nå i en liten toroms midt i sentrum..blir fort trangt det med baby på vei!

Drømmen er liten sveitser villa med strandtomt og brygge. Gjerne et lite bade/gjestehus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...