Gå til innhold

Dreit jeg meg ut?


Gjest Gjest_usikker_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_usikker_*

For 3 uker siden hadde jeg mitt livs første ONS. Har i grunn "aldri" vært singel før (er 27), så føler at jeg vandrer i ukjent terreng.

Vel tilbake til poenget; Møtte en mann ute. Vi prata endel, og da vi ble stående i taxikøen på vei hjem hvert til vårt, fant vi plutselig ut at vi skulle gå til han.

Har hatt litt kontakt med han på sms i etterkant.

Nå sitter jeg her å ha veldig lyst til å høre om vi skla møtes. Men plutselig er "tøffe og sterke" meg blitt pysete og lita!

Hva tenker han om meg? Er jeg billig og overhode ikke av interesse ettersom jeg ble med han?

(jeg vet jo med meg selv at jeg aldri har gjort noe sånn før, det var bare "en eller annen tiltrekningskraft" som gjorde at jeg ble med).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva tenker han om meg? Er jeg billig og overhode ikke av interesse ettersom jeg ble med  han?

Neah, du var vel like lysten som han tenker jeg. "Billig" er noe jeg forbinder med matvareinnkjøp på Rema, og ikke mennesker. Litt kos etter en fest er jo ikke det værste som kan skje akkurat.....

Er det ikke værre og gå rundt å tenke "hva hvis", enn å plukke opp telefonen og be han på en date uansett da ?

Endret av Lestat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer litt an på sms'ne.. Virker han interessert da? Flørter dere? Om det er han som tar initiativet til meldingene er han iallefall interessert i å holde kontakten.

Tror ikke han ser på deg som billig (kan jo selvfølgelig ta feil.. :roll: ), da er han i såfall like billig selv.. ONS er jo ikke akkurat så uvanlig i disse tider.

Jeg tenker at hva har du å tape? Du kan jo bare ymte frampå at det hadde vært hyggelig med en gjentakelse eller noe..? Det verste svaret du kan få er jo nei, eller?

Nå har jeg ikke så veldig mye erfaring selv på dette området, men inntrykket jeg har er at noen ganger er en ONS en ONS, og andre ganger leder det til mer.. Ikke så godt å vite egentlig... :forvirret:

Nei, om du vil så bare prøv. Vær tøff!! Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*

Er så dritt lei av de som kaller jenter billige bare fordi de blir med noen hjem etter en fest eller noe. Blir så fryktelig irritert når alt skal handle om jenta, ikke hvorvidt gutten hadde noe med det å gjøre. Argh.

Men til saken, prøv å sende en melding du :smile: Som andre har sagt, du har jo ikke noe å tape på det! Lykke til! Og skriv hvordan det går :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Go for it girl...

Kanskje ONS kan bli til flere?

Kanskje det kan bli til noe mere?

Du har jo ingenting å tape på å f.eks invitere han på en kaffe eller noe?

Dersom han ønsket det som kun en ons og ikke noe mere, hvorfor skulle han gidde å sms'e med deg i etterkant da?

En annet ting - du har ikke noe å skamme deg over. De fleste som har vært singel i perioder har hatt seg en ONS på en eller annen måte. Tror jeg!! :roll:

La oss få høre da.

LYKKE TIL!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, du dreit deg ikke ut! :) Isåfall dreit han seg ut minst like mye!

Ta kooontakt, som de andre har sagt..du har ingenting å tape..om han sier nei..erdu FERDIG med han...og livet fortsetter..

Personlig ville jeg vurdert det etter sms'ene også..er han interessert?VIRKer han interessert? If yes...go on girl! og lykke til! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentene i Sex and the City i New York gjorde jo slikt hele tiden... :)

Den tid er forbi der vi kaller jentene billige...guttene gjør jo det samme og det er tross alt "likestilling".

Jeg forstår at en kan føle seg "rar" etterpå og kanskje litt flau. Men det er ikke fordi noen er billig, det er bare fordi man under et ONS gjør noe som egentlig er svært intimt sammen - som man ellers ikke ville ha gjort på dagtid i edru tilstand.

Han bør også ha vett til å ta kontakt igjen. Gjør han ikke det vil han ikke treffe deg mer. Du gidder da ikke å gå hjemme og tro at det kanskje blir noe mer.

Gutter flest...jeg tror ikke de vil noe mer etter ONS - fordi det ligger litt i kortene at man ikke treffes mer etterpå. (Fordi man har gjort noe som var spennende og bra, men kanskje litt pinlig å møtes igjen - for da er spenningen borte, hva er igjen liksom..)

¨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at en kan føle seg "rar" etterpå og kanskje litt flau.

[...]

men kanskje litt pinlig å møtes igjen

Problemet er at det gikk for liten tid fra dere møttes til sex. Mange mener at ca. 7 timer er en ledetråd på hvor lenge to bør kommunisere før sex for at det ikke skal bli ubehagelig i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Mange mener at ca. 7 timer er en ledetråd på hvor lenge to bør kommunisere før sex for at det ikke skal bli ubehagelig i ettertid.

:overrasket: :klø: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... Mange mener at ca. 7 timer er en ledetråd på hvor lenge to bør kommunisere før sex for at det ikke skal bli ubehagelig i ettertid.

:overrasket: :klø:  :ler:

Er dette forsket på liksom?

-viXen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg møtte også en herlig fyr i helga, og temkte det samme som deg ( chatta litt med han på msn i løpet av uka)... jeg var der i går, (jippi), satt og snakka lenge(og ja vi hadde sex), og nå har vi planer om å treffes igjen...

ring sier jeg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prestekrage

Jepp jenter. Det var meg som gjest!

Og gjett hva jeg har gjort i mellomtiden...

Jo; sendte han mld på onsdag jeg! Han ville!!!!!!!!

Han kunne ikke denne uka, men skulle ringe meg over helgen. Dagen etter møttes vi på konsert, og prata litt sammen. (han bekreftet bla at han skulle ta kontakt over helgen!!!)

Ute på byen etter konserten ble han stående å se på da jeg og venninna mi spilte dart. Men da vi var ferdige var han plutselig borte. Så han ikke noe mere etter det.

I dag er det søndag. Gjett om jeg for engangs skyld gleder meg til at helgen skal ta slutt!!!

Endret av prestekrage
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...