AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #1 Del Skrevet 12. april 2021 Jeg har slitt med anoreksi ganske lenge og har derfor veldig lite muskler, selv om jeg nå er blitt såpass frisk at jeg ikke er undervektig lenger. Derfor har jeg begynt å trene styrke nå Hvor lang tid tok det før du så resultater av styrketrening når du begynte? Anonymkode: 817ac...19c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #2 Del Skrevet 13. april 2021 Jeg begynte å se resultater allerede etter et par uker. Men ikke resultater som i at da hadde jeg «drømmekroppen.» Store endringer tar tiiid, men resultatene kommer sakte, men sikkert om du trener riktig og spiser nok (man trenger mye mat for å bygge muskler). Lykke til! Anonymkode: ca95d...4c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 13. april 2021 #3 Del Skrevet 13. april 2021 (endret) Det varierer stort på når du ser resultat, men etter 2 til 3 veker kan du sjå endring på enkelte muskler om du er normalvektig. Du treng ikkje å spise masse mat for å bygge muskler, men riktig mat. Godt med proteiner( minst 1,5-1,7 gram per kg kroppsvekt per dag) og dette kan du få med eit normalt kosthold. Eg har bygd muskler ved vektnedgang, men då mykje protein i kosten og veldig forsiktig vektreduksjon. Men om ein ikkje skal bli bodybuilder, så treng ein ikkje ha (stort) kalorioverskot Endret 13. april 2021 av Fjellmannover190 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå