Gå til innhold

Er det noen som jogger tidlig på morgenen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Ja, vi ser etter en familiehund som er glad i både kos og turer. Vi går en times tur med barnevogna hver formiddag/ettermiddag, og som sagt planlegger jeg å løpe om morgenen. Ser virkelig ikke hva problemet er da med å skaffe oss en hund? Kan noen komme med en seriøs forklaring på det?

Anonymkode: 34d4a...453

Poenget til personen, som jeg til dels støtter er at mane skaffer seg hund fordi da må de begynne å bevege seg. Personen mener at man bør vite at man gjør det før man tar på seg ansvaret for en hund. Også trenger man ikke å velge en krevende hund første gangen heller. Veldig mange velger typiske gjeterhunder første gangen, og må omplassere pga «endret livssituasjon»

Anonymkode: 348c3...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nå blir jeg inspirert her. Spesielt at det kommer til å bli en vane til slutt. Dere som har alarm 05.00 imponerende. Skal dere rekke jobb etter økta?

Ts 

Anonymkode: 0ecd2...cb9

Ja, begynner alt mellom 7-9 etter hvilken vakt jeg har. De dagene jeg begynner 8.30 eller 9 så rekker jeg å trene i 90 minutter.

Anonymkode: cf856...1d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Slutt å snakke om hund da😆 Artig at jeg kom over denne tråden! Bestemte meg tidligere i kveld for å trene før jobb i morra. Har ikke trent på ca. 6 mnd...🙈 Skal prøve å gå fort, kanskje jogge litt😄

Anonymkode: a7c45...9c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Huff, jeg føler et sånt merkelig misunnelseshat mot morgenjoggere!

Anonymkode: dbece...670

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg jogger på morgningen, før frokost. Alt fra 6 km til 1 mil, kommer an på hva jeg rekker. Motivasjonen er følelsen jeg får etterpå. Det er noe med å få treningen unnagjort og en skikkelig kickstart på dagen.

Anonymkode: 82231...c47

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alltid ute før jobb,begynner på jobb 7.Løper mellom 5 og 10 km hver morgen før jobb,veldig fin måte og starte dagen på.  Var veldig tungt i begynnelsen og stå opp så tidlig for å gå ut,men nå er det en fin vane og jeg våkner nesten av meg selv på den tiden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg jogger tidlig om morgenen, er definitivt ikke noe Amenneske, men må jogge når det er minst mulig pollen i luften. 

Anonymkode: ed8f9...1af

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helgene og når jeg har fri jogger jeg på morgenen. Når jeg skal på jobb har jeg ikke sjans siden jeg er oppe og av gårde mer enn tidlig nok (oppe rett over fem og orker ikke tanken på å jogge før det😅). Jeg elsker p løpe om morgenen. Varierer litt når jeg stort opp og løper, men mellom kl åtte og nå er jeg ute av dørene. Da er jeg ferdig med dagens økt til resten av familien er oppe, og kan kose meg med de resten av dagen😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...