AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #1 Del Skrevet 12. april 2021 Hei dere, Jeg mistet en forelder for svært kort tid siden og jeg er gravid. Er i 20-årene. Jeg er knust og føler meg rådvill. Jeg er helt fullstendig utmattet og føler mest for å bare sitte i sofaen og stirre i veggen. Jeg tok egenmelding rett etter dødsfallet, men er på jobb igjen nå (100%, 1-1 brukerkontakt). Men jeg kjenner at jeg er veldig usikker på om jeg har kapasitet nok til å jobbe 100% akkurat nå. Gråter i bilen på vei fra bruker til bruker.. Hva er vanlig/ok å gjøre? Sykemelde seg? Stå i det og ”holde ut”? Jeg trenger å høre litt tanker og få noen råd..😞 Anonymkode: d82e2...8a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter333 Skrevet 12. april 2021 #2 Del Skrevet 12. april 2021 jeg ble sykemeldt, snakk med legen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #3 Del Skrevet 12. april 2021 Jeg ville tatt ut gradert sykemelding. Har nylig fått det selv ifbm. med dødsfall i familien. Ble møtt med full forståelse av sjef og fastlege. Det er bedre å lytte til kroppen og sykemelde deg nå, enn å risikere å møte veggen senere Anonymkode: 6b46a...d26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå