Gjest Broken_heart Skrevet 12. april 2021 #1 Skrevet 12. april 2021 (endret) 😥 Endret 13. april 2021 av Broken_heart
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #2 Skrevet 12. april 2021 1. Det var ikke ekte. 2. Du følte kjærlighet, det gjorde ikke hun. 3. Hun kommer aldri til å endre seg. Kjære deg ikke vent på at hun kommer og innrømmer feil, lover bot og bedring, lover at det skal bli bedre, selv om hun gjør det så blir det aldri bedre, det blir verre! Noen som bare kaster deg bort sånn, de er ikke verdt det. Jeg ble behandet likens av en mann nylig og det tok meg alt jeg hadde å bryte de emosjonelle båndene og innse at hans oppførsel ikke sier noe om meg, jeg er ikke en dårlig person bare fordi han behandlet meg som dritt. Kjære deg, få henne på avstand og få henne vekk! Anonymkode: 7926e...471 2
Gjest Broken_heart Skrevet 12. april 2021 #3 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): 1. Det var ikke ekte. 2. Du følte kjærlighet, det gjorde ikke hun. 3. Hun kommer aldri til å endre seg. Kjære deg ikke vent på at hun kommer og innrømmer feil, lover bot og bedring, lover at det skal bli bedre, selv om hun gjør det så blir det aldri bedre, det blir verre! Noen som bare kaster deg bort sånn, de er ikke verdt det. Jeg ble behandet likens av en mann nylig og det tok meg alt jeg hadde å bryte de emosjonelle båndene og innse at hans oppførsel ikke sier noe om meg, jeg er ikke en dårlig person bare fordi han behandlet meg som dritt. Kjære deg, få henne på avstand og få henne vekk! Anonymkode: 7926e...471 Takk for svar! Og jeg vet det er til det beste innerst inne. Men nå vil jeg bare få vekk den grusomme klumpen i magen. Har aldri blitt så glad i noen så fort før.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #4 Skrevet 12. april 2021 Broken_heart skrev (Akkurat nå): Takk for svar! Og jeg vet det er til det beste innerst inne. Men nå vil jeg bare få vekk den grusomme klumpen i magen. Har aldri blitt så glad i noen så fort før. Den du ble glad i finnes ikke.. jeg kjenner følelsen, jeg også ble veldig glad i eksen, jeg elsket den han var, kunne ikke tro at jeg endelig hadde møtt en så flott fyr. Han var bare en flott fyr fordi han skjønte hva jeg var ute etter. Det sekundet han forsto at jeg var forelsket og glad i ham, da forstod han at jeg var investert i forholdet, og han tok det som at jeg var under hans kontroll. Den flotte mannen jeg fallt for var vekk, den som stod igjen var en egoistisk, slem, uempatisk fyr som bare tenkte på seg selv og det som var best for ham. Jeg skulle ikke ha behov, tanker, følelser, og I ALLEFALL ikke tro at jeg hadde noen plass i det forholdet, jeg var bare en ting som skulle støtte opp om ham. Alle våre samtaler var egentlig en endeløs monolog fra ham OM ham 😁 Anonymkode: 7926e...471 3
Gjest Broken_heart Skrevet 12. april 2021 #5 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Den du ble glad i finnes ikke.. jeg kjenner følelsen, jeg også ble veldig glad i eksen, jeg elsket den han var, kunne ikke tro at jeg endelig hadde møtt en så flott fyr. Han var bare en flott fyr fordi han skjønte hva jeg var ute etter. Det sekundet han forsto at jeg var forelsket og glad i ham, da forstod han at jeg var investert i forholdet, og han tok det som at jeg var under hans kontroll. Den flotte mannen jeg fallt for var vekk, den som stod igjen var en egoistisk, slem, uempatisk fyr som bare tenkte på seg selv og det som var best for ham. Jeg skulle ikke ha behov, tanker, følelser, og I ALLEFALL ikke tro at jeg hadde noen plass i det forholdet, jeg var bare en ting som skulle støtte opp om ham. Alle våre samtaler var egentlig en endeløs monolog fra ham OM ham 😁 Anonymkode: 7926e...471 Jeg kjenner meg igjen i det. Hun var helt fantastisk, overrøste meg med kjærlighet og omsorg. Kunne snakke om ting frem i tid. Holde rundt meg hele natten osv. Men med en gang vi kom innpå oss, ble hun helt forandret og kald. Ingen forståelse for mine følelser. Så jeg prøvde så godt jeg kunne å følge hennes regler og leve på de gode stundene. Og innerst inne håper jeg alt bare skyldes at hun har hatt det vanskelig, og at hun egentlig vil ha meg.
MiominMio Skrevet 12. april 2021 #6 Skrevet 12. april 2021 Tenker at å blokkere henne kan være en god ting slik at hun ikke kan ta kontakt. Ikke verdt å utsette seg for følelsesmessigsmessig påkjenning med en som ikke klarer å bestemme seg og hvor du er second best. 2
Gjest Broken_heart Skrevet 12. april 2021 #7 Skrevet 12. april 2021 MiominMio skrev (Akkurat nå): Tenker at å blokkere henne kan være en god ting slik at hun ikke kan ta kontakt. Ikke verdt å utsette seg for følelsesmessigsmessig påkjenning med en som ikke klarer å bestemme seg og hvor du er second best. Har slettet hun fra alt. Og hun tar nok ikke kontakt denne gangen. Var veldig klar på det.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #8 Skrevet 12. april 2021 Du er verdt mer. En ting var om hun dumpet deg 1 gang, angret, også kom tilbake. Men dumpet deg 2 ganger, da er det tydelig at hun kun bruker deg, og har null respekt for deg. For ditt eget beste, blokk, og kom deg videre. Anonymkode: 602dd...fae
Gjest Skogsalv Skrevet 12. april 2021 #9 Skrevet 12. april 2021 Hva hun SIER : vakre ord , vill sex ... Hva hun gjør : unnskylder seg ! IKKE tilskriv henne Så stor kreditt !! You've Been Played! Move on !
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #10 Skrevet 12. april 2021 Broken_heart skrev (13 minutter siden): Jeg kjenner meg igjen i det. Hun var helt fantastisk, overrøste meg med kjærlighet og omsorg. Kunne snakke om ting frem i tid. Holde rundt meg hele natten osv. Men med en gang vi kom innpå oss, ble hun helt forandret og kald. Ingen forståelse for mine følelser. Så jeg prøvde så godt jeg kunne å følge hennes regler og leve på de gode stundene. Og innerst inne håper jeg alt bare skyldes at hun har hatt det vanskelig, og at hun egentlig vil ha meg. Kjenner meg helt igjen. For eksen min var det ikke noe OSS. Vi hadde en stor prat det jeg fikk nok og jeg uttrykte at jeg trenger at det er OSS, at vi som par blabla. Han begynte å skrike og skylde alt det som hadde gått galt på MEG. Jeg gikk derfra og siden har jeg ikke sett han. Jeg også trengte å tro at all min kjærlighet og omtanke, alt jeg hadde gitt, ikke var bortkastet og til ingen nytte. Sannheten er at de bryr seg ikke, alt det gode vi gjør tar de for gitt og som en selvfølge. Det SKAL skje på deres premisser. Ja eksen din har hatt det vanskelig sikkert, og min har hatt det vanskelig, og jeg og du har hatt det vanskelig, men vi oppfører oss ikke som bortskjemte 4åringer med atferdsproblemer for det! Kjære deg, hun er ikke i stand til å oppfatte normale menneskelige følelser. Anonymkode: 7926e...471 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #11 Skrevet 12. april 2021 Du er desverre hekta..på et håp om kjærlighet. Jeg sier som de andre her, blokkér! Anonymkode: 55bbf...c69 1
Gjest Broken_heart Skrevet 12. april 2021 #12 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjenner meg helt igjen. For eksen min var det ikke noe OSS. Vi hadde en stor prat det jeg fikk nok og jeg uttrykte at jeg trenger at det er OSS, at vi som par blabla. Han begynte å skrike og skylde alt det som hadde gått galt på MEG. Jeg gikk derfra og siden har jeg ikke sett han. Jeg også trengte å tro at all min kjærlighet og omtanke, alt jeg hadde gitt, ikke var bortkastet og til ingen nytte. Sannheten er at de bryr seg ikke, alt det gode vi gjør tar de for gitt og som en selvfølge. Det SKAL skje på deres premisser. Ja eksen din har hatt det vanskelig sikkert, og min har hatt det vanskelig, og jeg og du har hatt det vanskelig, men vi oppfører oss ikke som bortskjemte 4åringer med atferdsproblemer for det! Kjære deg, hun er ikke i stand til å oppfatte normale menneskelige følelser. Anonymkode: 7926e...471 Tusen takk for svar! Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal komme meg videre. Bygge opp meg selv igjen. Jeg er et ekstremt følelse menneske som blir veldig glad i folk. Jeg har jo sett mange ting underveis, men så har hun vært helt fantastisk så da har jeg glemt alt det vonde. Jeg har virkelig prøvd å stille opp så godt jeg kan. Så har jeg selvfølgelig blitt usikker undervises, nettopp fordi det har vært så blandede signaler.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #13 Skrevet 12. april 2021 Broken_heart skrev (1 minutt siden): Tusen takk for svar! Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal komme meg videre. Bygge opp meg selv igjen. Jeg er et ekstremt følelse menneske som blir veldig glad i folk. Jeg har jo sett mange ting underveis, men så har hun vært helt fantastisk så da har jeg glemt alt det vonde. Jeg har virkelig prøvd å stille opp så godt jeg kan. Så har jeg selvfølgelig blitt usikker undervises, nettopp fordi det har vært så blandede signaler. Jeg forstår deg veldig godt. Det eneste som fungerte for meg var å se vekk fra ham, og inni meg selv. Hva vil jeg spise i dag? Vil jeg ha en brus? Liker jeg egentlig dette maleriet jeg har hengende? Hva vil jeg se på tv? Hva vil jeg i kveld? Vil jeg ha sjokolade eller kjeks, eller begge deler? Hva skal jeg handle i dag? Hva tenker jeg om dette og dette? Vil jeg gå en tur? Vaske litt klær? Osv.. jeg vet det høres sprøtt ut, men det handler om å få fokuset vekk fra DEM, og INN I OSS igjen! Hvordan du bygger deg selv opp? Bit for bit, liten bit stor bit. Hvem er du? Liker du svart eller hvitt? Liker du roser eller liljer? Liker du kjøtt eller kylling? Jeg vet det høres rart ut, men ved å begynne med helt enkle og uskyldige ting, sette på plass og lære seg å indentifisere det som Gjør en glad og tilfreds, så bygger man seg selv sterkere og man mister ikke seg selv så lett til andre. Blir liksom "hold on, JEG er også viktig, og jeg LIKER sånn og sånn". Skjønner du? Eller babler jeg bare tull. Anonymkode: 7926e...471 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #14 Skrevet 12. april 2021 Første steget er å erkjenne at man er blitt brukt. Andre steget er at eksen ikke hadde de samme følelsene som en selv. Tredje steget er å si seg selv at man fortjener bedre. Tenk over hvordan hun har behandlet deg. Finn deg en skriveblokk og skriv ned alt det negative. Skriv ned alt av følelser du kjenner på ang måten hun har behandlet deg på. Legg det vekk for en stund før du leser hva du har skrevet. Fokuser på følelsene du sitter igjen med etter å ha lest det. Når du føler deg klar for det, brenn det. Gjerne se på det som en prosess som renser ut gammel dritt og gir deg en ny start. Da ser du fort at du fortjener bedre og at hun ikke blir store savnet. Du er verdt så mye mer. Gled deg over at du er fri til å finne en ny og bedre kjæreste. En kjæreste som er glad i deg for den du er og som støtter deg som en kjæreste skal, i gode og mindre gode dager. Anonymkode: 5ca14...daa
Gjest Broken_heart Skrevet 12. april 2021 #15 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg forstår deg veldig godt. Det eneste som fungerte for meg var å se vekk fra ham, og inni meg selv. Hva vil jeg spise i dag? Vil jeg ha en brus? Liker jeg egentlig dette maleriet jeg har hengende? Hva vil jeg se på tv? Hva vil jeg i kveld? Vil jeg ha sjokolade eller kjeks, eller begge deler? Hva skal jeg handle i dag? Hva tenker jeg om dette og dette? Vil jeg gå en tur? Vaske litt klær? Osv.. jeg vet det høres sprøtt ut, men det handler om å få fokuset vekk fra DEM, og INN I OSS igjen! Hvordan du bygger deg selv opp? Bit for bit, liten bit stor bit. Hvem er du? Liker du svart eller hvitt? Liker du roser eller liljer? Liker du kjøtt eller kylling? Jeg vet det høres rart ut, men ved å begynne med helt enkle og uskyldige ting, sette på plass og lære seg å indentifisere det som Gjør en glad og tilfreds, så bygger man seg selv sterkere og man mister ikke seg selv så lett til andre. Blir liksom "hold on, JEG er også viktig, og jeg LIKER sånn og sånn". Skjønner du? Eller babler jeg bare tull. Anonymkode: 7926e...471 Igjen tusen takk!! Det var veldig gode råd. Og jeg vet at jeg må gjøre det. Men nå er det bare så ufattelig vondt. Skikkelig negativ tankegang. Sjekker Facebooken hennes, ser om hun har kommet på tinder. Totalt meningsløse ting. Så ikke vil gjøre meg noe godt. Jeg MÅ ikke havne på samme sted igjen og utslette meg selv. Og forandre noe sånt er vanskelig. Men steg for steg, bit for bit. Setter stor pris på tilbakemeldingene.
Gjest Broken_heart Skrevet 12. april 2021 #16 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Første steget er å erkjenne at man er blitt brukt. Andre steget er at eksen ikke hadde de samme følelsene som en selv. Tredje steget er å si seg selv at man fortjener bedre. Tenk over hvordan hun har behandlet deg. Finn deg en skriveblokk og skriv ned alt det negative. Skriv ned alt av følelser du kjenner på ang måten hun har behandlet deg på. Legg det vekk for en stund før du leser hva du har skrevet. Fokuser på følelsene du sitter igjen med etter å ha lest det. Når du føler deg klar for det, brenn det. Gjerne se på det som en prosess som renser ut gammel dritt og gir deg en ny start. Da ser du fort at du fortjener bedre og at hun ikke blir store savnet. Du er verdt så mye mer. Gled deg over at du er fri til å finne en ny og bedre kjæreste. En kjæreste som er glad i deg for den du er og som støtter deg som en kjæreste skal, i gode og mindre gode dager. Anonymkode: 5ca14...daa ❤️❤️❤️ TAKK!! Dette hjelper. Og når jeg tenker over alt det negative, alle dårlige følelser jeg har hatt er det mange. Men nå er jeg bare på stadiet der jeg bare savner alt det gode, og lurer på hvordan kan noen være sånn. Jeg kunne aldri vært så intim, sagt så mye fine ord og vært så nær noen over så lang tid uten at det betydde noe.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #17 Skrevet 12. april 2021 Broken_heart skrev (38 minutter siden): ❤️❤️❤️ TAKK!! Dette hjelper. Og når jeg tenker over alt det negative, alle dårlige følelser jeg har hatt er det mange. Men nå er jeg bare på stadiet der jeg bare savner alt det gode, og lurer på hvordan kan noen være sånn. Jeg kunne aldri vært så intim, sagt så mye fine ord og vært så nær noen over så lang tid uten at det betydde noe. Værsågod ! Glad for å kunne hjelpe ❤️ Akkurat det skulle jeg ønske jeg hadde et godt svar på, men det har jeg dessverre ikke. Vi er tydeligvis ikke skrudd sammen likt. Noen er empatiske og noen er ikke det. Om det har med oppvekstmiljø å gjøre eller om det er en personlig egenskap er ikke godt å si. Hun må ha opplevd noe som har vært traumatisk for henne. Det er ikke normalt å behandle kjæresten sin på den måten. De fleste er jo deg, og meg. At de er ærlige og oppriktige. Ønsker andre det beste. Å ha nærhet til en annen, intimitet. Det skal jo være din absolutt nærmeste og beste venn. Det som er synd, er at du kan dra med deg denne erfaringen videre. Det er noe med å ha tillit og det å tørre å slippe noen nært innpå seg. Det å slippe å ha "frykt" for å bli såret på nytt. Jeg håper du greier legge det bak deg uten at det setter varige spor. Anonymkode: 5ca14...daa
Gjest Broken_heart Skrevet 12. april 2021 #18 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Værsågod ! Glad for å kunne hjelpe ❤️ Akkurat det skulle jeg ønske jeg hadde et godt svar på, men det har jeg dessverre ikke. Vi er tydeligvis ikke skrudd sammen likt. Noen er empatiske og noen er ikke det. Om det har med oppvekstmiljø å gjøre eller om det er en personlig egenskap er ikke godt å si. Hun må ha opplevd noe som har vært traumatisk for henne. Det er ikke normalt å behandle kjæresten sin på den måten. De fleste er jo deg, og meg. At de er ærlige og oppriktige. Ønsker andre det beste. Å ha nærhet til en annen, intimitet. Det skal jo være din absolutt nærmeste og beste venn. Det som er synd, er at du kan dra med deg denne erfaringen videre. Det er noe med å ha tillit og det å tørre å slippe noen nært innpå seg. Det å slippe å ha "frykt" for å bli såret på nytt. Jeg håper du greier legge det bak deg uten at det setter varige spor. Anonymkode: 5ca14...daa Igjen takk for fine ord! Jeg får bare bruke tiden godt fremover. Ta et steg om gangen. Komme meg ut å nyte naturen. Jeg var gjennom noen lignende for 7 år siden, som knakk meg helt. Bestemte meg for aldri mer. Men nå er det virkelig aldri mer. Om jeg treffer noen ny, skal jeg faktisk gå med en gang om jeg kjenner på noe ubehag eller usikkerhet.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #19 Skrevet 12. april 2021 Broken_heart skrev (2 timer siden): Igjen takk for fine ord! Jeg får bare bruke tiden godt fremover. Ta et steg om gangen. Komme meg ut å nyte naturen. Jeg var gjennom noen lignende for 7 år siden, som knakk meg helt. Bestemte meg for aldri mer. Men nå er det virkelig aldri mer. Om jeg treffer noen ny, skal jeg faktisk gå med en gang om jeg kjenner på noe ubehag eller usikkerhet. Bruk tid og se an ting veldig nøye, jeg har skjønt at folk som faker kan ikke fake i det uendelige, etter uker og måneder så sprekker maska og de viser hvem de er. Bruk goood tid, bli kjent, hør hvordan de beskriver relasjoner de har, forholdene de hadde, hvordan de snakker om folk, hvordan de spør om deg. Fokuserer de på å vite om det beste som har skjedd deg, eller det verste? Det verste kan de bruke til å kontrollere deg, det beste som har skjedd deg driter de i. Anonymkode: 7926e...471
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå