AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #61 Del Skrevet 17. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ble meldt av noen som så jeg havnet i grøfta som deretter så på dekkene når jeg hadde parkert og var på jobb. jeg mistet lappen, ble dyr tur, skulle hørt på dere her inne Anonymkode: 04fec...0bb 👏👏👏👏👏 STOR applaus til de som meldte deg 👏👏👏👏👏 Anonymkode: 64d4e...c4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #62 Del Skrevet 17. april 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ble meldt av noen som så jeg havnet i grøfta som deretter så på dekkene når jeg hadde parkert og var på jobb. jeg mistet lappen, ble dyr tur, skulle hørt på dere her inne Anonymkode: 04fec...0bb Frem til dette så trodde jeg ikke et at du var et troll, men nå skjønner jeg at dette er en tulletråd. Anonymkode: c9d42...8fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #63 Del Skrevet 17. april 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: 👏👏👏👏👏 STOR applaus til de som meldte deg 👏👏👏👏👏 Anonymkode: 64d4e...c4b Sorry men denne tråden er dessverre bare trolling. Man mister ikke lappen(dessverre kanskje) bare fordi noen sier til politiet at du har kjørt ut på snø uten vinterdekk. det trengs mer bevis en det og tillegg så skriver TS at bilen var parkert når politiet så på den. Som sagt dessverre bare en trolletråd fra TS Anonymkode: c9d42...8fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå