AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #1 Del Skrevet 11. april 2021 Er det nevneverdige forskjeller på yogamatter versus liggeunderlag? Noe i sistnevnte som gjør at man ikke bør bruke det til trening? Eller er den eneste forskjellen fargen og tykkelsen? Anonymkode: b2bd9...9dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #2 Del Skrevet 11. april 2021 Tipper liggeunderlaget er mye glattere enn en god yogamatte. Anonymkode: ad89f...bb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinneguide Skrevet 11. april 2021 #3 Del Skrevet 11. april 2021 Jeg synes det er stor forskjell på yogamatte og liggeunderlag. Når du gjør yoga er det best med tynn matte fordi du noen ganger vil bruke litt plass utenfor matten og da blir det veldig klønete med høydeforskjell. Yogamatte ligger også mye mer stabilt og flatt mens et liggeunderlag ofte krøller seg litt i endene. Jeg ville for all del ikke tatt med yogamatte på overnattingstur. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #4 Del Skrevet 11. april 2021 49 minutter siden, kvinneguide said: Jeg synes det er stor forskjell på yogamatte og liggeunderlag. Når du gjør yoga er det best med tynn matte fordi du noen ganger vil bruke litt plass utenfor matten og da blir det veldig klønete med høydeforskjell. Yogamatte ligger også mye mer stabilt og flatt mens et liggeunderlag ofte krøller seg litt i endene. Jeg ville for all del ikke tatt med yogamatte på overnattingstur. 😊 Hvis jeg kjøper yogamatte så kommer det ikke til å være for å gjøre yoga på den. Det kommer til å være for å bruke den til å gjøre ulike styrkeøvelser hjemme med. ts Anonymkode: b2bd9...9dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #5 Del Skrevet 11. april 2021 Jeg skjønner for øvrig godt at en yogamatte vil være for tynn til overnattingstur. ts Anonymkode: b2bd9...9dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinneguide Skrevet 11. april 2021 #6 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hvis jeg kjøper yogamatte så kommer det ikke til å være for å gjøre yoga på den. Det kommer til å være for å bruke den til å gjøre ulike styrkeøvelser hjemme med. ts Anonymkode: b2bd9...9dd Jeg ville uansett gått for yogamatte. Den er tung og ligger stabilt på gulvet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spell Skrevet 11. april 2021 #7 Del Skrevet 11. april 2021 Yogamatter er som regel ganske tynne, men treningsmatter og liggeunderlag kan være like tykke, de finnes både i tynne og tykke utgaver. MEN de er av forskjellig materiale. Matter er mer gummiaktig, mens liggeunderlag er mer skumaktig og lette. Kunne fint brukt treningsmatta som liggeunderlag hjemme dersom det skulle være behov for det til gjest. Men på tur blir det alt for tungt og stort! Dersom jeg ikke hadde hatt treningsmatte kunne jeg også brukt liggeunderlag. Bedre enn et hardt gulv i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #8 Del Skrevet 11. april 2021 Yogamatta skal være tynn pga stabiliteten. I India har vi de tynne mattene gjerne på concrete. Kroppen har godt av det. Ved tykkere matte vil du ikke få samme fotfeste/balanse/stabilitet. Anonymkode: d2536...6a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #9 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hvis jeg kjøper yogamatte så kommer det ikke til å være for å gjøre yoga på den. Det kommer til å være for å bruke den til å gjøre ulike styrkeøvelser hjemme med. ts Anonymkode: b2bd9...9dd Det finnes treningsmatter også da... liggeunderlag er for turer, yogamatter og treningsmatter er for trening Anonymkode: f33c2...cf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå