AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #1 Skrevet 11. april 2021 En del av dere kvinner her inne må skjerpe dere med språkbruken deres. Flere av dere oppfører dere rett og slett dårlig her inne. Slutt med å påføre skam over eldre menns seksualitet og nedverdigende sammenligninger med griser og andre dyr, det er unødvendig og frekt! Det er også upassende å gjøre narr av andres kropp her inne, ikke rart barn mobber når man ser på hvordan dere oppfører dere her inne! Jeg har blitt kalt både "hengeballe" og "stinkeballe" her inne, og det er fullstendig uakseptabelt, bare fordi jeg som en godt voksen mann kunne tenkt meg å ha sex med en kvinne tidlig i 20-årene. Jeg går ikke rundt og kaller eldre kvinner som vil ha en yngre mann for grisepurke, hengepupper, osv. Skjerp dere dere som dette gjelder! Mobbing og uthenging av andre mennesker er aldri greit. Anonymkode: ffdea...d5d 36
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 11. april 2021 Tror nok «gris» i større grad knyttes til oppførsel og måten man omtaler kvinner på, enn alder. Anonymkode: f1b1c...080 110
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #3 Skrevet 11. april 2021 Trodde du kvinner bare er snille og uskyldige? Anonymkode: 20d70...22e 7
Populært innlegg Trolltunge Skrevet 11. april 2021 Populært innlegg #4 Skrevet 11. april 2021 Din seksualitet hadde ikke plaget meg overhodet dersom det ikke var slik at din seksualitet er rettet mot noen som burde slippe å bli utsatt for den. Unge jenter og svært unge kvinner burde få slippe å være seksuelle objekter for langt eldre menn. Det er ikke kjekt å være svært ung kvinne og oppleve at eldre menn sikler lystig. Om det var trær, båter, stener eller hva som helst uten tanker og følelser du siklet etter skulle du gjerne fått kose deg så mye som du ønsket med hva du tenner på. Som kvinne som har vært ung jente og ung kvinne, så vet jeg hvor ubehagelig, ja rett ut ekkelt, det er når det man i ung alder anser som gammel gubbe viser at de har seksuelle tanker om deg. Som mor til en svært ung kvinne synes jeg det er trist og dumt at også neste generasjon må oppleve det samme. Du tenker kun på deg selv når du krever å få respekt for din seksualitet. Hvor er din respekt for at din seksualitet er ubehagelig og ekkel for de unge kvinner som blir målskive for din kåhet? Hadde det nå bare vært deg som var slik i verden også, men den gufne realiteten er at det er såpass mange gamle gubber som sikler etter unge kvinner at det for ofte er ganske skremmende å være ung kvinne, pådyttet seksualiteten til menn som deg, uten å ønske det. Faktisk bli skremt av det, og føle det ubehagelig og ekkelt. Hvor er din respekt for andre i dette? Unge kvinner tar det ikke som et kompliment om det er hva du innbiller deg. 160
Populært innlegg Milky Skrevet 11. april 2021 Populært innlegg #5 Skrevet 11. april 2021 Fordi som unge kvinner synes vi det er ekkelt at gubber prøver seg. Er det bare din seksualitet, meninger og følelser som har noe å si her? 91
Populært innlegg Silva Pluvialis Skrevet 11. april 2021 Populært innlegg #6 Skrevet 11. april 2021 (endret) Hold deg unna unge jenter med mindre de tydelig gir uttrykk for at de er interessert i noe mer enn en vanlig samtale. Endret 8. oktober 2022 av Tvillingsjel 78
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #7 Skrevet 11. april 2021 Trolltunge skrev (25 minutter siden): Din seksualitet hadde ikke plaget meg overhodet dersom det ikke var slik at din seksualitet er rettet mot noen som burde slippe å bli utsatt for den. Unge jenter og svært unge kvinner burde få slippe å være seksuelle objekter for langt eldre menn. Det er ikke kjekt å være svært ung kvinne og oppleve at eldre menn sikler lystig. Om det var trær, båter, stener eller hva som helst uten tanker og følelser du siklet etter skulle du gjerne fått kose deg så mye som du ønsket med hva du tenner på. Som kvinne som har vært ung jente og ung kvinne, så vet jeg hvor ubehagelig, ja rett ut ekkelt, det er når det man i ung alder anser som gammel gubbe viser at de har seksuelle tanker om deg. Som mor til en svært ung kvinne synes jeg det er trist og dumt at også neste generasjon må oppleve det samme. Du tenker kun på deg selv når du krever å få respekt for din seksualitet. Hvor er din respekt for at din seksualitet er ubehagelig og ekkel for de unge kvinner som blir målskive for din kåhet? Hadde det nå bare vært deg som var slik i verden også, men den gufne realiteten er at det er såpass mange gamle gubber som sikler etter unge kvinner at det for ofte er ganske skremmende å være ung kvinne, pådyttet seksualiteten til menn som deg, uten å ønske det. Faktisk bli skremt av det, og føle det ubehagelig og ekkelt. Hvor er din respekt for andre i dette? Unge kvinner tar det ikke som et kompliment om det er hva du innbiller deg. Godt sagt. Anonymkode: 75521...a74 17
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #8 Skrevet 11. april 2021 Milky skrev (23 minutter siden): Fordi som unge kvinner synes vi det er ekkelt at gubber prøver seg. Er det bare din seksualitet, meninger og følelser som har noe å si her? Dette har jeg forståelse for, men hva er en gammel gubbe for deg? Hvor gammel er du forresten for å ha et referansepunkt? Dette vil selfølgelig variere fra kvinne til kvinne, men jeg er likevel litt nysgjerrig. Anonymkode: 309ae...a41 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #9 Skrevet 11. april 2021 Milky skrev (32 minutter siden): Fordi som unge kvinner synes vi det er ekkelt at gubber prøver seg. Er det bare din seksualitet, meninger og følelser som har noe å si her? Selvfølgelig, er det TS som bestemmer. Det burde du ha forstått. Anonymkode: aa104...669 3
Trolltunge Skrevet 11. april 2021 #10 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Dette har jeg forståelse for, men hva er en gammel gubbe for deg? Hvor gammel er du forresten for å ha et referansepunkt? Dette vil selfølgelig variere fra kvinne til kvinne, men jeg er likevel litt nysgjerrig. Anonymkode: 309ae...a41 Ikke meg du spør, men dette endrer seg selvfølgelig opp gjennom årene. Menn i 40 årene ble omtalt som gamle gubber om de siklet da vi var i tenårene og begynnelsen av 20 årene. Nå er jeg i 40 årene, og synes selvfølgelig ikke at menn i 40 årene er gamle gubber nå. 🙂 28
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #11 Skrevet 11. april 2021 Menn skal skamme seg over sin seksualitet. Kvinner skal være stolte av sin seksualitet. Dette er dessverre den sosiale normen i dagens samfunn. Det er blitt helt legitimt å angripe menns seksualitet. Anonymkode: 686cb...20c 11
Populært innlegg Trolltunge Skrevet 11. april 2021 Populært innlegg #12 Skrevet 11. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Menn skal skamme seg over sin seksualitet. Kvinner skal være stolte av sin seksualitet. Dette er dessverre den sosiale normen i dagens samfunn. Det er blitt helt legitimt å angripe menns seksualitet. Anonymkode: 686cb...20c Kun om den er til plage for andre. Jeg hadde kritisert seksualiteten til enhver kvinne dersom den var til plage for andre også. Det er mange menn (og kvinner) som har seksuelle fantasier som ville ha vært til plage for andre om de dro den frem, men de vet det og derfor koser de seg med det som fantasier, og plager ikke andre med det. DET står det respekt av! Endret 11. april 2021 av Trolltunge 54
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #13 Skrevet 11. april 2021 Gjenferdet skrev (39 minutter siden): Gjenferdet skrev (40 minutter siden): blant annet fordi jeg var tidlig i 20 årene, Så det er ikke så lenge siden? For du er 22, sant? Ikke så lenge siden jeg leste det i en post. Synd at du opplevde noe sånt. Det er ubehagelig, men til og med enn mann på din egen alder kan skremme noen som sliter med c-ptsd. Anonymkode: db99b...410 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #14 Skrevet 11. april 2021 Jeg er 31, opplever ofte at menn( mye eldre ) får sjokk når de får vite alderen min, da de tror jeg ikke er eldre enn 22-23 utseende messig. Merker hvordan de prøver å lure seg på meg. Den gikk ikke nei. Anonymkode: e6dcf...019 14
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #15 Skrevet 11. april 2021 Det er da lov å ha lyst på både unge menn og unge kvinner, uansett alder på den som får lyst. Det finnes eldre kvinner som har lyst på unge menn, og disse unge mennene elsker oppmerksomheten de får og hopper gjerne til køys m modne kvinner. Som 20- åring fantaserte jeg ofte om menn som var dobbelt så gammel som meg, og hadde gjerne blitt sammen m en eldre mann, så lenge han respektere meg og behandlet meg som et likeverdig individ og ikke bare en sexy ung blondine. MEN! Det er mange som ikke føler det slikt, og som ønsker en partner som er jevngammel. Se det an mener jeg, fang opp interessen til jenta, og så slå til, dersom det er jevnbyrdes interesse 😉 Anonymkode: a440c...c61 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #16 Skrevet 11. april 2021 Men du ER en gammel gris. Anonymkode: 6726c...7b9 26
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #17 Skrevet 11. april 2021 Slik du beskriver deg selv minner du meg om Harvey Weinstein. Fysj og fy. Anonymkode: 6726c...7b9 24
herzeleid Skrevet 12. april 2021 #18 Skrevet 12. april 2021 Det er litt interessant hvordan vi på den ene siden skal være veldig liberale og frigjorte, samtidig som det slik trådstarter påpeker er ganske akseptert å omtale godt voksne eller eldre menn som liker unge kvinner som "griser", og moralisere over dette. Samtidig er det kanskje ikke så unikt, da normen virker å være at hvorvidt noe er eksempelvis trakassering eller ikke i stor grad avhenger av hva den ene parten føler. 5
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #19 Skrevet 12. april 2021 Hvorfor skal ikke kvinner få diskutere aldringstegn hos menn som cellulitter, åreknuter, gammelmannslukt, hengeballer, ørehår, mangel på hodehår, pondus, rynker og slunken muskulatur? Fakta er fakta. Anonymkode: 1fa51...528 18
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #20 Skrevet 12. april 2021 Gjenferdet skrev (6 timer siden): Jeg var innlagt på psykiatrisk. Jeg kom i snakk med en fyr. Dumme, naive og lettlurte meg. Jeg skulle ha holdt meg langt unna, det ser jeg i etterkant, for det endte opp med å bli langt mer traumatisk enn jeg noensinne kunne ha forestilt meg på forhånd. Han virket jo så uskyldig. Vi snakket om mye forskjellig over et par timer, og TV-en stod på i bakgrunnen. Han var også pasient, og vi oppholdt oss på et trygt sted. Jeg trodde jeg var trygg. Han hørte til på en annen avdeling. Det ble kveld og han ble jaget ut av avdelingen for natta. Jeg var glovarm, og stakk med han ut for å ta luft før jeg skulle legge meg. Plutselig begynner han å legge an på meg. Han kommer med seksualiserte uttalelser, og sier at han er forelsket i meg. Han gjør en brå bevegelse rett mot meg, og jeg går inn i en ekstrem skrekktilstand. Det er mørkt, jeg er alene, det er midt på natta. Jeg skulle bare få luft, men det ender med at jeg tror at jeg skal dø og at han skal voldta meg. Hvorfor det? Jo, blant annet fordi jeg var tidlig i 20 årene, og han over 50 år. Fordi han var eldre, større, sterkere, og lett kunne ha gjort meg noe om det var det han var ute etter. Fordi jeg var ung, tynn og sped, lett å utnytte, fysisk svak, tidligere traumeutsatt, elendig på å sette grenser, uten seksuell erfaring - og det utnyttet han til å sette en skikkelig støkk i meg, til å misbruke sin maktposisjon (som eldre) og legge an på meg, jeg som ikke var interessert i han, jeg som bare var en ung og naiv jente som ikke hadde hatt noe å stille opp med om han faktisk hadde ville skade meg. Heldigvis begikk han ikke overgrep eller voldtekt, og det skjedde ikke noe kriminelt, men han sådde virkelig angst i meg, og hendelsen er enda lagret i kroppen, og jeg går helt i panikkmodus innvendig om noen av det motsatte kjønn bare prøver seg - fordi det kunne ha gått så grenseløst galt den gang, og jeg hadde vært helt fucked. Unge mennesker er gjerne lette å lure, lette å manipulere, lette å styre, lette å overkjøre, lette å invadere, og ikke minst har de mindre erfaring med sex og grenser. De har ingenting å stille opp med mot eldre menn som ikke har gode hensikter. Når folk kaller eldre menn som sikler etter unge jenter for en gammel gris er det for en grunn. Det er fordi det kan oppleves svært traumatisk og truende å bli satt i en situasjon hvor man kanskje heller ikke klarer å komme seg unna fordi mannen er sterkere, større, mer erfaren og automatisk vil ha et overtak i situasjonen. Hold deg unna unge jenter med mindre de tydelig gir uttrykk for at de er interessert i noe mer enn en vanlig samtale. Jeg forstår ikke helt, var problemet alderen hans eller oppførselen hans? Anonymkode: 8a541...0fa 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå