*Lillian* Skrevet 29. september 2002 #1 Del Skrevet 29. september 2002 Åååååå, jeg blir så misunnelig på deg!!! Det virker som om du er så sinnsykt kreativ, du har så sinnsykt mange gode ideer på julesidene! Hvor får du alt fra?? Jeg tror at du må overføre noen kreativitetsvibber til meg, slik at jeg virkelig kan komme igang med hjemmelagde julegaver snart!! Kanskje jeg skal snike meg hjem til deg og stjele noe av det du har lagd... Også kan jeg putte det under juletreet til mine.... :blunke: Måtte bare fortelle deg hvor misunnelig jeg er!! Dårlig gjort er det...At du er så kreativ og jeg er så.... så....*treeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 30. september 2002 #2 Del Skrevet 30. september 2002 *Sender masse vibber til Lillian* bzzzzzzzzt Slik at Lillian blir skikkelig flink til å tenke, men utrolig treg til å komme igang med ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 30. september 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 30. september 2002 :o Jeg tror det virket!!! Var på Panduro og Ikea i dag, og jeg fant ut masse ting som jeg kunne lage hjemmelagde julegaver av/med! ..men jeg har ikke kommet igang enda... Så da virket vel den lille forbannelsen din også da... :o Vel, tankene har iallfall begynt å spinne Takk skæ ru ha!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 30. september 2002 #4 Del Skrevet 30. september 2002 Ingen årsak du! Kan noen bare kaste denne PC-en ut av et vindu, så jeg får gjort noe annet enn å trykke på knapper. Jeg vil også lage ting! Jeg vil også på Panduro og IKEA! Jeg vil også lage julegaver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå