CorvusCorax Skrevet 11. april 2021 #81 Del Skrevet 11. april 2021 Vær deg selv så finner du dem som finner deg attraktiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #82 Del Skrevet 11. april 2021 Hvis du ser ut som Johnny Depp så er det bare å prøve. Anonymkode: 2c48b...2d7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #83 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): lol, jeg er kvinne og du aner ikke hva du snakker om. Har alltid gått opp i alder når jeg har lett etter menn, både til forhold og sex. Utholdenheten er bedre hos menn i 50- og 60-årene faktisk. Var dum og hadde ONS med en fyr på 29 for noen år siden, han holdt ikke i 5 min engang. Kjedelig. Anonymkode: a2dfd...a50 Er kvinne jeg og i alderen det er snakk om. Og er dama en «babe» ruller hun i menn og velger da helt klart ikke en gamling når hun kan finne en på samme alder med samme forutsetninger ellers. Anonymkode: a127f...3d8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #84 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Du er 53 og søker babes i 30 årene? Et tips til deg fra en annen mann i40 årene-> bli voksen og la være med å kalle de «babes». Du er og blir en gammel gris med den holdningen din, uansett hvordan du vrir og vender på det, du er creepy. Synes egentlig det er du og flere som har en dårlig holdning. "Babe" er da ment langt mer positivt enn gubbe og gris som er merkelappene som dere befatter dere med. Anonymkode: 66f12...025 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #85 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Om man ikke finner noen man vil være med er det ingen krise å være single. Heller det enn å ta til takke. Anonymkode: a9017...2da Det er opp til en selv å tiltrekke en partner eller si ja/nei til kandidater som tilbyr seg. Selv er jeg i 30-årene og synes en mann i 50-årene er altfor gammel for meg. Selv om det finnes kjekke menn på den alderen, er de i en annen livsfase enn meg. Anonymkode: dd1ca...853 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #86 Del Skrevet 11. april 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvis du ser ut som Johnny Depp så er det bare å prøve. Anonymkode: 2c48b...2d7 Virkelig? Johnny Depp? Anonymkode: ac5eb...859 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #87 Del Skrevet 11. april 2021 Huff.. Pensjonist om 10-15 år. Unger i samme alder har du kanskje også? Har du 1) Penger, fin bolig, bra jobb og fin bil 2) Ingen barn på isj samme alder 3) Bra kropp. Fin personlighet. Yngre venner. Ingen potensproblemer. Tykt hår (måne, æsj) 4) Et endret vokabular der du bruker ordene "Vakker, pen, nydelig" og "kvinne" fremfor babe Så er kanskje tinder et sted å begynne. Lykke til -Skreppe 32 Anonymkode: 15481...428 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #88 Del Skrevet 12. april 2021 Damer i 30-åra er for gamle til å bli kalt babes.. 😆 Anonymkode: c6f79...f1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #89 Del Skrevet 12. april 2021 Det er mange gode råd her. Se bra, trygg og vellykket ut. Jeg leser innlegget til TS som at dette handler om kortsiktig moro (dvs. sex) mer enn et nytt forhold. Massevis av 30-åringer som er ute av forhold nr. en er åpne for en flørt med en litt eldre mann som utstråler de rette signalene. Anonymkode: d4fcc...18c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøvftta Skrevet 12. april 2021 #90 Del Skrevet 12. april 2021 Om du hadde hatt mulighet til å dra 30 åringer hadde du ikke spurt om tips her! Beste er om du bare gir faen for med mindre du ikke er veldig rik har du ikke sjangs. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #91 Del Skrevet 12. april 2021 Ikke heng på KG på fritiden 😂 Anonymkode: 90634...71a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #92 Del Skrevet 12. april 2021 Archer skrev (På 11.4.2021 den 11.04): Hvem har sagt att jeg ikke klarer det?🤔👀 før pandemi-dritten dro jeg over noen 19-20 åringer🤙 Regner med du troller, ellers så er du ganske umoralsk. Regner med at du utnytter disse ungjentene? Æsj. Anonymkode: fe1a7...4bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archer Skrevet 12. april 2021 #93 Del Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Regner med du troller, ellers så er du ganske umoralsk. Regner med at du utnytter disse ungjentene? Æsj. Anonymkode: fe1a7...4bb "Umoralsk"..hæ? Hvis begge vill ha sex, er det å utnytte da? Eller sier du att 19-årige damer ikke kan tenke selv? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Herlighet Skrevet 14. april 2021 #94 Del Skrevet 14. april 2021 (endret) Du kan ikke bry deg om alle fordommene folk har her inne. Du har dine preferanser, like mye som hver og en av oss andre har. Jeg er en kvinne i begynnelsen av 30 årene, som liker eldre menn! Vi finnes vi Jeg digger reflekterte samtaler med glupe, kunnskapsrike menn. Legg på modenhet og selvtillit så er det noe av det mest sexy jeg vet om. Vi er kresne, så absolutt. Men det er da ingenting umoralsk eller noe utnyttelse ved det. Endret 14. april 2021 av Herlighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #95 Del Skrevet 14. april 2021 Tenk igjennom om hvorvidt du vil ha barn. De fleste kvinner i 30-årene enten har barn eller vil ha det om få år. Anonymkode: dd1ca...853 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Herlighet Skrevet 14. april 2021 #96 Del Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tenk igjennom om hvorvidt du vil ha barn. De fleste kvinner i 30-årene enten har barn eller vil ha det om få år. Anonymkode: dd1ca...853 Det har jeg såklart gjort meg opp en mening om. Litt forberedt er det jo greit å være når man prøver å finne seg en hot 45-50 åring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #97 Del Skrevet 14. april 2021 Herlighet skrev (2 minutter siden): Det har jeg såklart gjort meg opp en mening om. Litt forberedt er det jo greit å være når man prøver å finne seg en hot 45-50 åring Jeg mente at ts og menn som ham bør gjøre seg opp ei mening om barn. Hvis de ikke ønsker barn/et kull nr.2, er sjansene færre. Det var det jeg mente med livsfase. Jeg ønsker barn og få menn i 50-årene vil ha barn. Anonymkode: dd1ca...853 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #98 Del Skrevet 14. april 2021 Det går an det, om du har en varm utstråling og er slank med håret i behold. Jeg er i et forhold med ca. den aldersforskjellen. Jeg har barn fra før og det har han også, menn i 30 åra ønsker å stifte familie etterhvert, men jeg ønsker verken samboerskap eller barn eller en med småbarn som de ofte i tidlig 40 åra har, så da passer det med bedre med en mann fra 45 opp mot 50 åra. Men skal sies at da må han være slank stram og ha håret i behold og se yngre ut enn sin alder. creme de la creme. Håper bare ikke han ønsker samboerskap etterhvert eller tenker dette skal vare livsvarig, altså han nærmer seg 50, kan hende jeg mister lysten om noen år da siden det trossalt bare går nedover etter bikket 50. Da kan jeg finne meg en ny 40 åring og fortsatt være yngre dama, men han vet jeg ikke hva må finne på for seg 😄 Jeg vil anbefale deg å finne en fin dame rundt ca. din alder, det er nok det tryggeste om du ønsker en å gå inn i alderdommen med så du slipper ensomhet in the long run. Men om du vil bruke dine siste beste år på oss yngre damer for så å slite alene og gammal etterpå er jo opp til deg. Om du vil ha en yngre kvinne langvarig som skal orke deg som gammal mann, må du dessverre få flere unger. Anonymkode: 85cd1...50f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #99 Del Skrevet 14. april 2021 På jobben. Men du må nok signalisere at du faller for henne på tross av hennes unge alder, ikke ene og alene på grunn av den. Anonymkode: 3076b...8d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #100 Del Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (På 10.4.2021 den 23.51): Man kan jo ikke noe for hva man tiltrekkes av? Eller mener du han skal senke kravene og ta til takke med en dame han ikke er tiltrukket av? Om det er noe jeg har lært av KG så er det at man aldri skal senke kravene. Anonymkode: a9017...2da Men han snakker som om alle i tredveårene er babes, noe de ikke er😂 de fleste ser helt vanlige ut og ikke så mye å snu seg etter. Hva er greia med menn kaster seg etter alenemødre og eldre og dvaske kjerringer i 40 årene? Er dette en dårlig shallow hal greie eller hva? Og pene kvinner i 20 årene er ikke interessante for menn og kun tøm og røm. Anonymkode: 2469b...477 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå