AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #41 Del Skrevet 11. april 2021 Trøst deg med at du kan få deg babes i 30-årene hver dag gjennom "drømmefett" - altså i huet ditt. Det er vel din eneste mulighet. For ikke engang flotte menn i 30-årene får tak i disse "babesene" du jakter etter. Og da kan du, som en gammel gris, bare glemme det. Anonymkode: e7e41...5d1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archer Skrevet 11. april 2021 #42 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Om Du ikke klarer det nå, hvorfor tror du det blir enklere når du blir 53? Anonymkode: ffdfd...c66 Hvem har sagt att jeg ikke klarer det?🤔👀 før pandemi-dritten dro jeg over noen 19-20 åringer🤙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #43 Del Skrevet 11. april 2021 Just now, Archer said: Hvem har sagt att jeg ikke klarer det?🤔👀 før pandemi-dritten dro jeg over noen 19-20 åringer🤙 Sjarmerende. Anonymkode: ac5eb...859 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archer Skrevet 11. april 2021 #44 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Sjarmerende. Anonymkode: ac5eb...859 Takk😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #45 Del Skrevet 11. april 2021 Vis respekt og IKKE kontakt damer med mindre de har oppgitt at de søker så høyt opp i alder. Hvis du vil respekteres for dine preferanser så må du også respektere damene for deres preferanser. Og ja som mange har nevnt her så må du endre holdninger og språk.🙄 Om noen i 30 årene søker så høyt i alder er det fordi de ønsker en moden mann. Ikke en som tror eller later som han fortsatt er ung. Jeg er selv 44 år, og dater ikke menn som er så gamle som deg, bare så du er forberedt på at utvalget ditt vil være veldig smalt. Anonymkode: dbe09...98b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #46 Del Skrevet 11. april 2021 Hvor ble ts av? Anonymkode: ac5eb...859 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #47 Del Skrevet 11. april 2021 Har du penger og makt? Ellers blir'e det vanskelig. Utseende/sjarme/selvtillit må du forresten også ha med deg, helst topp 1% av befolkningen. Sjefen min nærmer seg 60 og har dame i begynnelsen av 30åra, fjerde kvinnen han venter unger med. Veldig tiltrekkende mann, alfa selvfølgelig. Alt er mulig, men oddsene er harde. Anonymkode: 812e0...d06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HenrikML Skrevet 11. april 2021 #48 Del Skrevet 11. april 2021 30 minutter siden, Archer said: Hvem har sagt att jeg ikke klarer det?🤔👀 før pandemi-dritten dro jeg over noen 19-20 åringer🤙 Press X to doubt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archer Skrevet 11. april 2021 #49 Del Skrevet 11. april 2021 HenrikML skrev (5 minutter siden): Press X to doubt 🕺🕺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Danielle- Skrevet 11. april 2021 #50 Del Skrevet 11. april 2021 Burde finne noen på din egen alder. Jeg er litt over 30 og kunne aldri vært med en på 53!! For meg blir det like rart som det kanskje er for deg å være med ei på 76? Det er samme aldersforskjell (30-53, 53-76). Det er litt bedre om du finner ei på 39 i det minste... det sies at alder er bare et tall, men nei... fungerer ikke helt sånn i praksis. For å svare direkte på spørsmålet så er mitt beste råd å være velstelt, trent, ikke alkoholproblem, god kontakt med øvrig familie og kontroll på økonomien. Ikke kall damer for babes, uansett alder. Og det er et poeng at du må være sikker på at damen ikke ønsker barn/ferdig med barn, dersom du ikke ønsker det selv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 11. april 2021 #51 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Gi f*** Du er for gammel for en i 30-årene! Hvorfor ikke se etter ei på din alder? Anonymkode: a7cd8...76f Hvorfor får ikke kvinner i 50-åra som søker menn i 30-åra samme beskjeden? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #52 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er 34 og er ikke en babe😂 Og en på 53 ville vært for gammel for meg. Nyskilt, og har kanskje tenåringer i tillegg😅 Anonymkode: 3cf8c...e8a Ja, eller barn i 30-årene. 🤷🏼♀️ Anonymkode: 19069...02f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lothlorien- Skrevet 11. april 2021 #53 Del Skrevet 11. april 2021 Expandable86 skrev (35 minutter siden): Hvorfor får ikke kvinner i 50-åra som søker menn i 30-åra samme beskjeden? Dette lurer jeg også på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #54 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg er opptatt av å respektere kvinner. Ønsker ikke å være creepy gammel gubbe. Anonymkode: 53eea...81c Kanskje du kan lære litt av PåskeMannen? Anonymkode: a87b9...9c7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 11. april 2021 #55 Del Skrevet 11. april 2021 Lothlorien- skrev (30 minutter siden): Dette lurer jeg også på. Likhet for "loven" burde det iallefall være. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 11. april 2021 #56 Del Skrevet 11. april 2021 (endret) . Endret 11. april 2021 av Embla82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lothlorien- Skrevet 11. april 2021 #57 Del Skrevet 11. april 2021 Expandable86 skrev (1 minutt siden): Likhet for "loven" burde det iallefall være. Jepp. Menn som har yngre partnere blir nesten automatisk stemplet som gamle griser, creepy, ekle etc., mens kvinner som har yngre partnere, blir nærmest hyllet som modige, tøffe, selvstendig etc. Hvorfor? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #58 Del Skrevet 11. april 2021 Har ts hengeballer og seig sæd? Om du er interessert å gå litt ned i alder. Unge kvinner i 20-årene. De har en fetisj for eldre menn med hengeballer. Kvinner i 30-årene kan du glemme. De er kresne. Anonymkode: 59182...5b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #59 Del Skrevet 11. april 2021 Kort sagt: Ikke kall voksne kvinner for "babes". Jeg hadde løpt som faen i motsatt retning. Det hadde også samtlige andre kvinner jeg kjenner. Og: En mann på 53 år som ikke har lært at voksne kvinner er "babes" trenger kanskje å lære litt mer også? Tror at kvinnesynet ditt ikke harmonerer med det 99% av norske kvinner synes er ok. Eller kanskje du skal gå for den lille 1% som synes det er greit? Blant den 1% finner du også kvinner mellom 18 og 98, og i alle former og fasonger. Så du kommer til å slite. Men: lykke til. Anonymkode: 6c9b5...8c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 11. april 2021 #60 Del Skrevet 11. april 2021 Lothlorien- skrev (17 minutter siden): Jepp. Menn som har yngre partnere blir nesten automatisk stemplet som gamle griser, creepy, ekle etc., mens kvinner som har yngre partnere, blir nærmest hyllet som modige, tøffe, selvstendig etc. Hvorfor? Enig. Syns begge deler er like ok, så jeg dømmer hverken den ene eller andre. Det er vel et tegn på at menns seksualitet blir sett på som ekkel. Selv kunne jeg aldri blitt sammen med noen som var særlig eldre enn meg , men 10-12 år nedover går fint. Det er min preferanse, enkelt og greit. Det er også forskjell på sex og forhold. For sex er ikke aldersforskjell så viktig, mens i forhold blir det bare rart for meg å skulle gå oppover i alder. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå