Gå til innhold

Hvordan dra babes i 30-årene? Jeg er 53 og nyskilt.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 45 år. Mannen skulle vært ekstraordinær om jeg skulle finne ham sexy selv om han var 53 år gammel. 

Anonymkode: eb61e...0af

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud her fikk han pepper😂. Skulke vel ikke være verre for en mann på 53 enn kvinne på 53 og finne noen i 30 åra. 

Det skjer jo stadig vekk men kommer nok mye an på måten du er og fører deg på. Nyskilt er sim regel ikke noe godt utgangspunkt for en dame. Da gjør folk mye rart i affekt tror jeg da de ikke har landet etter ett brudd og kan finne på å dra inn ei ny dame hjemme på null niks, eller poff de er tilbake til eksen.  Sett dette flere ganger. 

For å dra dame bør du være flink og bygge tillit. Greie og føre samtaler på normalt nivå, være trygg på deg selv og selvsikker, vær hyggelig og grei. Ikke fokuser på sex ... er det kun sex må du være tydelig på det og gå etter damer som søker det samme ellers kan det bli problemer.

Lykke til

Anonymkode: 198f0...4f4

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 34 og er ikke en babe😂 Og en på 53 ville vært for gammel for meg. Nyskilt, og har kanskje tenåringer i tillegg😅

Anonymkode: 3cf8c...e8a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kall noen for babe - uansett alder😬 Du må trene, 50+ rumpe hos menn er ikke akkurat lekkert.... Ha svært god økonomi, slik at du kan tilby en kvinne full økonomisk frihet. Vær klar til å bli pappa igjen, det vil skje  før eller siden når du vil ha forhold til noen som er i 30 åra. Da bør du være forberedt på å alltid være poden sin dritgamle far😉 

Anonymkode: d9854...f96

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må sikte over eller under. Smårips som ikke tar livet sitt seriøst enda, eller nyskilte i 40 årene med større barn.

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Herregud her fikk han pepper😂. Skulke vel ikke være verre for en mann på 53 enn kvinne på 53 og finne noen i 30 åra. 

Hvor er damer i 30 åra i 2021
De har utdannet seg, og/eller har små barn. De er i alderen der ting må avklares hvis de ikke har funnet mannen de eventuelt kan tenke seg barn med, en mann på ett annet sted i livet er uinteressant, med mindre de har valgt en livsstil utenom normen. Noen bare fester og drikker videre . Kvinner kan ikke starte på nytt når de er 53. Så det er naivt å tro at det er det samme for en mann. Det er supply of demand. Folk blir skilt, mange mødre velger å utsette å finne seg ny mann, eller har rett og slett ikke energi til det. Byen flommer over av barnefrie skilte menn som prøver å få seg noe.

Hvis du bare vil pule, ha jævlig bra kropp, og prøve deg på alt med puls. Da får du kanskje noe i aldersgruppen du ser til. Er ikke min "cup of tea" men ser ut til at det funker bare de prøver hardt nok. Stålsett egoet, for du vil få passet ditt påskrevet på veien, ref "babes". <- Umiddelbart kommunisere at du er gammel nok til å være faren hennes. Hvem vet, kanskje noen med daddy issues kjøper det. Igjen, prøve seg på alt med puls, man vet aldri.

-Kvinne 35

Endret av Tulling
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Gi f***

Du er for gammel for en i 30-årene!

Hvorfor ikke se etter ei på din alder?

Anonymkode: a7cd8...76f

😂😂 for gammel? Nåt jeg blir 53 år blir det å sjekke opp 19-åringer her hehe, hvorfor ikke🤷‍♂️😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tulling skrev (2 minutter siden):

Du må sikte over eller under. Smårips som ikke tar livet sitt seriøst enda, eller nyskilte i 40 årene med større barn.

Hvor er damer i 30 åra i 2021
De har utdannet seg, og/eller har små barn. De er i alderen der ting må avklares hvis de ikke har funnet mannen de eventuelt kan tenke seg barn med, en mann på ett annet sted i livet er uinteressant, med mindre de har valgt en livsstil utenom normen. Noen bare fester og drikker videre . Kvinner kan ikke starte på nytt når de er 53. Så det er naivt å tro at det er det samme for en mann. Det er supply of demand. Folk blir skilt, mange mødre velger å utsette å finne seg ny mann, eller har rett og slett ikke energi til det. Byen flommer over av barnefrie skilte menn som prøver å få seg noe.

Hvis du bare vil pule, ha jævlig bra kropp, og prøve deg på alt med puls. Da får du kanskje noe i aldersgruppen du ser til. Er ikke min "cup of tea" men ser ut til at det funker bare de prøver hardt nok. Stålsett egoet, for du vil få passet ditt påskrevet på veien, ref "babes". <- Umiddelbart kommunisere at du er gammel nok til å være faren hennes. Hvem vet, kanskje noen med daddy issues kjøper det. Igjen, prøve seg på alt med puls, man vet aldri.

Huff glad jeg er kvinne i samme alder det virker da lettere for oss. Da flere menn i 30 åra ikke vil ha barn. Dette så ikke lystig ut🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Archer said:

😂😂 for gammel? Nåt jeg blir 53 år blir det å sjekke opp 19-åringer her hehe, hvorfor ikke🤷‍♂️😄

Hvor gammel er du nå?

Anonymkode: ac5eb...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er opptatt av å respektere kvinner. Ønsker ikke å være creepy gammel gubbe. 

Anonymkode: 53eea...81c

Du er like gammel som min far, så det finnes ikke en ting i verden du kan gjøre for å ikke være creepy.

Anonymkode: 584c2...673

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Huff glad jeg er kvinne i samme alder det virker da lettere for oss. Da flere menn i 30 åra ikke vil ha barn. Dette så ikke lystig ut🙈

Er helt sant det :) Ute med veninner 40+ ,  drar unggutter som bare juling. Er damer i den alderen som har testa både far og sønn....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 30-åra og er sammen med en som er 50. Han ser ikke yngre ut heller. Men hadde han vært ute for å dra yngre babes da vi møttes så hadde han vært fullstendig uaktuell. Vi er sammen til tross for aldersforskjell fordi vi er en veldig god personlighetsmatch. 

Nå finnes det nok damer i 30-åra som gjerne vil bli sett på som babes, men det er nok en spesiell type, kanskje med mer overfladiske behov. Så da kan jo penger eller andre overfladiske greier imponere. Så spørs det om det er noe du ønsker. 

Anonymkode: e36d8...acc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja jeg er 37 og en mann på 53 tenker jeg er altfor gammel. 
Men har du penger, status og godt utseende kan det vel hende du kan få napp hos de kvinnene som bryr seg om slike ting. 

Anonymkode: 10d23...d3d

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan jo ikke noe for hva man tiltrekkes av? Eller mener du han skal senke kravene og ta til takke med en dame han ikke er tiltrukket av?

Om det er noe jeg har lært av KG så er det at man aldri skal senke kravene.

Anonymkode: a9017...2da

Å "ta til takke" er unødvendig. Men hvorfor skal man ikke se etter kvinner på sin egen alder? Jeg tenker sånn at man er nesten litt creepy om man utelukkende ser etter kvinner som er ca 20 år yngre. Man bør da klare å finne noen som man synes er attraktive på sin egen alder også, som ikke er ekstremt mye yngre. Om man ender opp med å finne noen i 40-årene eller kanskje til nød sent i 30-årene, når man er 53, så er det ikke for langt ifra egen alder så det er vel greit nok. Men det er noe creepy med å utelukkende gå etter de som er mye yngre. I utgangspunktet kan man fint finne noen på sin egen alder. Ville du sagt det samme hvis en 70-åring kun gikk etter folk i 20-årene, at man kan ikke noe for hva man tiiltrekkes av?

Anonymkode: 89bff...f19

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Archer skrev (25 minutter siden):

38

Om Du ikke klarer det nå, hvorfor tror du det blir enklere når du blir 53? 

Anonymkode: ffdfd...c66

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du vil dra Babes så trenger du jo bare være milliardær, enkelt å greit. Ett stort pluss om du har en sykdom som gjør at du sannsynligvis vil dø innen få år.

Om du vil ha ei dame i 30åra så trenger du bare å være så heldig å møte ei som tiltrekkes eldre menn, fordel om du er kjekk og trent. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
30 minutter siden, Archer said:

38

Ok. Hva er det som gjør at du tror du klarer å sjekke opp 19-åringer når du blir 53?. Eller nå, for den saks skyld.

Anonymkode: ac5eb...859

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 39 og kjæresten min er 60. Men han lette ikke etter noen yngre enn seg selv. Vi møttes av andre årsaker, og falt for hverandre til tross for aldersforskjellen. Måtte tenke en god del før vi ble kjærester, pga aldersforskjellen. Men kom til at når jeg møter den store kjærligheten, så kunne jeg ikke snu ryggen til den og gå videre.

Ville vært annerledes om han bevisst lette etter «babes» i 30-årene. Man ønsker jo å bli elsket for den man er, ikke pga at noen vil h deg fordi du er en spesiell alder.

Anonymkode: a2dfd...a50

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg er opptatt av å respektere kvinner. Ønsker ikke å være creepy gammel gubbe. 

Anonymkode: 53eea...81c

Det er bra du går etter dem så får jeg gå etter de i slutten av 40 og begynnelsen av 50 årene nå som det blir flere "ledige" der. De er så veldig mye bedre enn damer i 30 årene. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...