Gå til innhold

Lite energi del av sorg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mistet pappa for snaut 3 mnd siden..Har nesten ikke grått siden begravelsen. Siste mnd har jeg dager hvor alt kjennes tungt, energien er laber, kjem mister fortere fokus, jeg får mindre selvtillit og tenker mye negative tanker om meg selv. Kan dette være en del av sorg prosessen jeg er i? Har liksom tenkt at når folk  sørger klarer de ikke å jobbe  de bare gråter,  hverdagslige gjøremål bli uoverkommelig etc.....jeg har det jo ikke sånn.....vi skal sette ned urnen i mai.....

Anonymkode: 7bdeb...802

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan absolutt være en del av sorgprosessen din! Det er mange forskjellige måter å sørge på, og ingen av de er mer riktige eller feil enn andre. Du må gjøre de tingene som føles riktig for deg, og om det er å sove litt mer, jobbe litt mindre eller gå turer for å klarne tankene så er det innafor. I sorg er alle følelser lov, noen sørger ved å le, andre ved å gråte. Uansett så skal du ta hensyn til deg selv og det du har behov for❤ 

Kondolerer så mye for tapet ditt, ta godt vare på deg selv :hug:

Anonymkode: 1fc59...5c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter eg mista mor mi var det som om kroppen var 250 kilo. Bare det å løfte ein arm eller reise seg opp frå ein stol var ekstremt tungt. Så at sorga/sjokket/saknet setter seg fysisk var veldig overraskande for meg, men samtidig noko veldig reelt. 

Kondolerer ❤️ 

Anonymkode: cc1ee...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...